Orchid Hotel

1 Tras Link, Chinatown/T. Bahru, Singapore 078867 (Visa karta)

Orchid Hotel Singapore - Pool Orchid Hotel Singapore - Pool Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Faciliteter Orchid Hotel Singapore - Badrum Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Lobby Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Lobby Orchid Hotel Singapore - Gästrum
Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang
Område: Chinatown/T. Bahru Antal rum: 272

Jan E. Reste med partner Sweden, den 8 januari 2015
Skåning

Läget WiFi utmärkt, bra utgångspunkt till det mesta i Singapore
Ganska bra förutom renoveringen på speciella våningar, det är Inte acceptabelt att man renoverar och för oväsen tills kl 22.00, ringde ner till receptionen kl 21.00 och påtalande detta man lovade tystnad omedelbart, det varade 15 minuter, sedan var det oväsen till ca 22.00. När man är i sådana här storstäder så brukar man vara ganska tidigt uppe, för att hinna med så mycket som möjligt under en i regel kort vistelse. Detta medför att man går och lägger sig ganska tidigt och så även för oss. Man vaknade av allt oväsen som renoveringen medförde, och detta gjorde att man vaknade 2 ggr samma kväll, detta medförde i sin tur en ganska sömnlös natt för mig och min fru. Dagen efter blev vi erbjudna ett annat rum på ett annat plan, det hade inneburit ytterligare tid på hotellet, vi tackade nej, Htl gästerna blir alltid lidande, medans hotellet vinner på sina utlägg. Det hade känts bättre om man hade blivit erbjuden en Middag istället, men ack Nej. Jan Eric Hall
Goran J. Reste med partner Sweden, den 1 januari 2015
Betyg 150105

Läget, poolen
OK
Helena S. Familj med småbarn Sweden, den 3 april 2012
bra läge i kanten av chinatown

supersköna sängar, nära till mrt
Vi checkade in väldigt sent och nattreceptionisten ville nästan inte släppa in oss då vi bara hade en e-voucher. Han var allmänt ohjälpsam. Annars gillade vi hotellet mycket. Stort rum, vi hade en svit. Stor pool, bra frukost. 50 m till mrt med några minuters färd till sentosa eller orchard road. 5 min promenad till maxwell foodcourt, billig och god mat.
Tnia K. Reste med partner Singapore, den 3 mars 2015
Good location hotel

Comfortable bed, spacious room & convenient location
Stayed a week. Spacious room with very comfortable bed. Hotel has a very good size open air pool.
Maricel C. Affärsresenär Philippines, den 3 mars 2015
The hotel does not have any room service

More space
Muhamad A. Reste med partner Singapore, den 2 mars 2015
Feedback

Clean, big room and staffs friendly..
The room is big but the size doesn't seems like 32 feet unlike other big hotels that I've been to... Should have a bathtub for 3+ above hotels... Parking should allow for bikes also...
Wen C. Reste med partner Taiwan, den 2 mars 2015
Good

Mrt
Kim H. Reste med partner South Korea, den 1 mars 2015
nice ~

just room ~
Tuomas L. Gruppresenär Finland, den 1 mars 2015
Orchid Hotel

Location, value for money and big rooms.
Mengxin W. Familj med äldre barn China, den 1 mars 2015
Very convenient location

staff location

Orchid Hotel SingaporeOrchid Hotel Singapore - PoolOrchid Hotel Singapore - PoolOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - FaciliteterOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - GymOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GymOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - Mötesrum