Orchid Hotel

1 Tras Link, Chinatown, Singapore 078867 (Visa på karta)

Orchid Hotel Singapore - Pool Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Faciliteter Orchid Hotel Singapore - Badrum Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Lobby Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Lobby Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Gästrum
Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Gästrum Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Restaurang Orchid Hotel Singapore - Gästrum
Område: Chinatown Antal rum: 272

baserat på 3169
omdömen

8,8
Jan E. Reste med partner Sweden, den 8 januari 2015
Skåning

Läget WiFi utmärkt, bra utgångspunkt till det mesta i Singapore
Ganska bra förutom renoveringen på speciella våningar, det är Inte acceptabelt att man renoverar och för oväsen tills kl 22.00, ringde ner till receptionen kl 21.00 och påtalande detta man lovade tystnad omedelbart, det varade 15 minuter, sedan var det oväsen till ca 22.00. När man är i sådana här storstäder så brukar man vara ganska tidigt uppe, för att hinna med så mycket som möjligt under en i regel kort vistelse. Detta medför att man går och lägger sig ganska tidigt och så även för oss. Man vaknade av allt oväsen som renoveringen medförde, och detta gjorde att man vaknade 2 ggr samma kväll, detta medförde i sin tur en ganska sömnlös natt för mig och min fru. Dagen efter blev vi erbjudna ett annat rum på ett annat plan, det hade inneburit ytterligare tid på hotellet, vi tackade nej, Htl gästerna blir alltid lidande, medans hotellet vinner på sina utlägg. Det hade känts bättre om man hade blivit erbjuden en Middag istället, men ack Nej. Jan Eric Hall
Goran J. Reste med partner Sweden, den 1 januari 2015
Betyg 150105

Läget, poolen
OK
Helena S. Familj med småbarn Sweden, den 3 april 2012
bra läge i kanten av chinatown

supersköna sängar, nära till mrt
Vi checkade in väldigt sent och nattreceptionisten ville nästan inte släppa in oss då vi bara hade en e-voucher. Han var allmänt ohjälpsam. Annars gillade vi hotellet mycket. Stort rum, vi hade en svit. Stor pool, bra frukost. 50 m till mrt med några minuters färd till sentosa eller orchard road. 5 min promenad till maxwell foodcourt, billig och god mat.
Tommy C. Ensamresenär United States of America, den 5 juli 2015
best value; close to mrt; cleaniness

location location location
Jason V. Familj med småbarn Australia, den 3 juli 2015
Love Singapore

Location, location, location
Loved it
Ken A. Familj med småbarn Malaysia, den 29 juni 2015
Satisfaction

Friendly stff. Cleanliness of the room. Nearer to met station.
Comfortable and wonderful staying.
James D. Reste med partner Australia, den 28 juni 2015
Top location

Across road from MRT, excellent, helpfull staff, and great location.
Fabulous We didn't eat at the restaurant so we cant rate it but because you do not have a N/A we allocated a 3.
Leonilo A. Reste med partner Philippines, den 28 juni 2015
Awesome stay

Location, Price, Courteous Staff
This hotel is very good in terms of price and location (near the financial district, and stones throw away from Esplanade, Marina Bay Sands and even Sentosa). The staff is excellent during our whole stay, too.
Richard C. Reste med partner Singapore, den 28 juni 2015
Location

Location, great service, clean
Location , great service, clean
Ekawaty A. Familj med äldre barn Indonesia, den 28 juni 2015
Nice hotel with nice and efficient staff

the room is big and clean, friendly and efficient staff, near MRT station
Really nice

Orchid Hotel SingaporeOrchid Hotel Singapore - PoolOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - FaciliteterOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - GymOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GymOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - MötesrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - Gästrum

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.

SG-AGWEB-6C02