Orchid Hotel

8,8
Marietta P. Reste med partner Sweden, den 24 januari 2016
Orchid
4,3
inte ett hotell jag skulle åka tillbaka till. Frukosten var inte bra och personalen var inte trevlig där. läget OK
Erna Z. Familj med småbarn Sweden, den 15 juli 2015
Familj med ettåring

Läget, storleken på rummen.
Toppen, vi rekommenderar det var varmt. Frukosten hade kunnat vara bättre men fördelarna med läget uppvägde detta mer än väl.
Jan E. Reste med partner Sweden, den 8 januari 2015
Skåning

Läget WiFi utmärkt, bra utgångspunkt till det mesta i Singapore
Ganska bra förutom renoveringen på speciella våningar, det är Inte acceptabelt att man renoverar och för oväsen tills kl 22.00, ringde ner till receptionen kl 21.00 och påtalande detta man lovade tystnad omedelbart, det varade 15 minuter, sedan var det oväsen till ca 22.00. När man är i sådana här storstäder så brukar man vara ganska tidigt uppe, för att hinna med så mycket som möjligt under en i regel kort vistelse. Detta medför att man går och lägger sig ganska tidigt och så även för oss. Man vaknade av allt oväsen som renoveringen medförde, och detta gjorde att man vaknade 2 ggr samma kväll, detta medförde i sin tur en ganska sömnlös natt för mig och min fru. Dagen efter blev vi erbjudna ett annat rum på ett annat plan, det hade inneburit ytterligare tid på hotellet, vi tackade nej, Htl gästerna blir alltid lidande, medans hotellet vinner på sina utlägg. Det hade känts bättre om man hade blivit erbjuden en Middag istället, men ack Nej. Jan Eric Hall
Goran J. Reste med partner Sweden, den 1 januari 2015
Betyg 150105

Läget, poolen
OK
Helena S. Familj med småbarn Sweden, den 3 april 2012
bra läge i kanten av chinatown

supersköna sängar, nära till mrt
Vi checkade in väldigt sent och nattreceptionisten ville nästan inte släppa in oss då vi bara hade en e-voucher. Han var allmänt ohjälpsam. Annars gillade vi hotellet mycket. Stort rum, vi hade en svit. Stor pool, bra frukost. 50 m till mrt med några minuters färd till sentosa eller orchard road. 5 min promenad till maxwell foodcourt, billig och god mat.
Ebony H. Gruppresenär Australia, den 19 maj 2016
Really great place so close to transport
Place was great, staff accomodating, would stay again.
Yip K. Gruppresenär Singapore, den 16 maj 2016
Good location
Near Tanjong Pagar Exit A. A bit noisy because the room near the lift.
Sineth M. Ensamresenär Cambodia, den 15 maj 2016
Good location
What you paid is what you get
Steve S. Familj med småbarn Australia, den 15 maj 2016
Good location but over priced..
4,3
MRT only 100mtrs away was ideal, as was Maxwell food court (5min walk) where we ate most the time. Hotel is kid friendly and staff helpfull. All up we had an enjoyable 4 night stay
Yan T. Affärsresenär Singapore, den 14 maj 2016
The room could have been cleaner. Overall, good se
great location
1 - 5 av 5 omdömen
Orchid Hotel SingaporeOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - FaciliteterOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - LobbyOrchid Hotel Singapore - GymOrchid Hotel Singapore - RestaurangOrchid Hotel Singapore - GymOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - GästrumOrchid Hotel Singapore - PoolOrchid Hotel Singapore - BadrumOrchid Hotel Singapore - Hotellet från utsidanOrchid Hotel Singapore - Restaurang

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.