Pacific Cebu Resort

7,1
6,8
Sara W. Familj med småbarn Sweden, den 21 mars 2015
Inte värt priset

Trevlig pool och fint rum
4,3
Incheckningen tog över 30 minuter trots att jag bokat och betalat i förväg. Allt är väldigt dyrt och inga affärer finns i närheten så man blir tvungen att äta osv på hotellet. När du ska resa tar dom betalt 100 peso för att du ska få ringa taxi då det inte går att få tag på taxi annars eftersom hotellet ligger avsides. Maten var den SÄMSTA jag fått på resan, eller faktiskt NÅGONSIN när jag tänker efter! Den var totalt oätlig och smaklös, inte ens en gnutta salt eller krydda på och dessutom var den dyrast av alla ställen jag besökt. När buffen serveras kan du inte beställa ur menyn utan först efter klockan 20.00. Fördelen med hotellet var att poolen och rummet var bra. Det går tyvärr inte att bara i havet för det är lågvatten hela dagen fram till ca klockan 22.00-23.00 så stranden är bara lera. Jag såg fram emot min välkomstdrink som tyvärr bara bestod av juice pulver blandat med vatten.
Roger S. Familj med småbarn Sweden, den 20 mars 2015
Helt ok!

Personalen, poolområdet, fridfullt.
Dåligt var: wi-fi som var långsam eller tappade uppkopplingen, frukost buffén fylldes på förlångsamt. (Irriterande när en del rätter tog slut). Renovering av strand och delar av hotellet som störde förtillfället. Maten var sådär. Positivt: otroligt vackert, väldigt fint läge vid restaurangen som gav en avkopplande känsla. Personalen är mycket tillmötesgående. Poolen med perfekt Temperatur, bra utformad. Priset på boendet är helt ok!
Kerstin B. Reste med partner Sweden, den 20 januari 2015
Maten utsökt ,välskötta pooler o område spat 👍

Personal,Ja hela lonceptet är toppen fint och väl uttänkt
Den har varit en helt fantastisk upplevelse och vistelse på Plantation Bay .Det var min som och hans sambo som rekommendera detta ställe Vi bokade tom 4 nätter till utöver de 3 nätter. Som sagt kommer vi att rekommendera till våra vänner som reser till Cebu .
Lars F. Reste med partner Sweden, den 23 februari 2014
Sista natten

Pool, badkar varmvatten
4,7
Det var svårt att hitta för taxichaffören, låg väldigt avsides, inget wifi i allmänna utrymmen och dyrt att köpa till
Robin H. Reste med partner Sweden, den 28 december 2012
Stort hotell men lite folk

Ganska nära flygplatsen, Trevlig personal
Här stannade vi i två nätter för att landa lite efter vår långa resa från Sverige. Det tog ca 30-40 min att åka hit från flygplatsen. Det var längre tid än vi trodde, men det gick smidigt ändå. Hotellet öppnade sin frukost vid 4 på morgonen vilket passade oss perfekt då vårat dygn var lite fel p.g.a. jetlag. Maten här var helt OK och personalen var trevlig. Dock finns det ingen fin strand här, och poolen var inte jättefräsch. Hotellet var jättestort, men det var lite nedgånget och det bodde inte många här. De få personer vi såg var antingen kineser eller koreaner.
Euna K. Ensamresenär South Korea, den 25 december 2015
I'm unsatisfied with front desk staffs.

the view and swimming pool.
the front desk staffs were so late and didn't inform me anything.
Franco A. Reste med partner Philippines, den 5 december 2015
Pacific Cebu Resort

Cleanliness, staff is friendly, value for the rooms
it was a good experience, though it is far from the main road, and the parts of the resort are still under construction
Abigail T. Familj med småbarn Philippines, den 2 november 2015
A beach resort with lush tree grove and greens

Tall trees, swimming pool is nice, wide beach front
Great!
Janice P. Familj med småbarn Philippines, den 1 november 2015
Hallow weekend getaway

Not too crowded, secluded
Overall, it ws a peaceful stay. I was a bit disappointed about the food options which were limited and the prices of the food were more expensive than the hotels/resorts I have stayed in. I liked how the place was not crowded.
Evgeny L. Reste med partner Russia, den 28 oktober 2015
Too expensive, old rooms, terrible sea
3,3
Terrible sea, bad location, old room
1 - 5 av 5 omdömen
Pacific Cebu Resort Mactan IslandPacific Cebu Resort Mactan Island - UtsiktPacific Cebu Resort Mactan Island - StrandPacific Cebu Resort Mactan Island - StrandPacific Cebu Resort Mactan Island - StrandPacific Cebu Resort Mactan Island - PoolPacific Cebu Resort Mactan Island - PoolPacific Cebu Resort Mactan Island - PoolPacific Cebu Resort Mactan Island - PoolPacific Cebu Resort Mactan Island - Pub/loungePacific Cebu Resort Mactan Island - RestaurangPacific Cebu Resort Mactan Island - RestaurangPacific Cebu Resort Mactan Island - LobbyPacific Cebu Resort Mactan Island - LobbyPacific Cebu Resort Mactan Island - FritidsfaciliteterPacific Cebu Resort Mactan Island - FritidsfaciliteterPacific Cebu Resort Mactan Island - Sport och fritidsaktiviteterPacific Cebu Resort Mactan Island - Sport och fritidsaktiviteterPacific Cebu Resort Mactan Island - Sport och fritidsaktiviteterPacific Cebu Resort Mactan Island - Sport och fritidsaktiviteterPacific Cebu Resort Mactan Island - Sport och fritidsaktiviteterPacific Cebu Resort Mactan Island - BarnklubbPacific Cebu Resort Mactan Island - BarnklubbPacific Cebu Resort Mactan Island - Hotellet från utsidanPacific Cebu Resort Mactan Island - UtsiktPacific Cebu Resort Mactan Island - FaciliteterPacific Cebu Resort Mactan Island - FaciliteterPacific Cebu Resort Mactan Island - Mat och dryckPacific Cebu Resort Mactan Island - Hotellet från utsidanPacific Cebu Resort Mactan Island - Hotellet från utsidanPacific Cebu Resort Mactan Island - Hotellet från utsidanPacific Cebu Resort Mactan Island - Hotellet från utsidanPacific Cebu Resort Mactan Island - Hotellet från utsidanPacific Cebu Resort Mactan Island - TrädgårdPacific Cebu Resort Mactan Island - FritidsfaciliteterPacific Cebu Resort Mactan Island - FritidsfaciliteterPacific Cebu Resort Mactan Island - Sport och fritidsaktiviteterPacific Cebu Resort Mactan Island - SpaPacific Cebu Resort Mactan Island - Sport och fritidsaktiviteterPacific Cebu Resort Mactan Island - Sport och fritidsaktiviteterPacific Cebu Resort Mactan Island - GymPacific Cebu Resort Mactan Island - FritidsfaciliteterPacific Cebu Resort Mactan Island - UtsiktPacific Cebu Resort Mactan Island - PoolPacific Cebu Resort Mactan Island - UtsiktPacific Cebu Resort Mactan Island - StrandPacific Cebu Resort Mactan Island - LobbyPacific Cebu Resort Mactan Island - Strand

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.