arrow-up-icon Välj ditt lojalitetsprogram för att se dina poäng
Tillbaka till hotellinfo

7,3 Berne A.
04 april 2013
Håller än
Centralt läge.stora rum. Skön säng
Den var väldigt bra förutom att vattenlåset inte fungerade, så när man kom hem så var man tvungen att spola ett tak sen var det ok. Sen blev vi lurade på drink biljetterna..när vi checkade in så fick vi 2 st drink biljetter till Luna Bar. Som vännerna hade berättat att när man kom till KL skulle man besöka Luna Bar, så hade vi den på taket.. Och den var väldigt trevlig i att sitta i. Men dom berättade att vi skulle få 2 st drinkar i Luna Bar. Så vi åkte upp andra dagen och beställde 2st drinkar,men så fick vi en räkning, och då fick Viréns på att det bara gällde fukt drinkar. Så jag åkte ner till receptionen och undrade vad dom menade..stod inget på biljetterna men hon bad om ursäkt . Annars var alla trevliga och närheten till centrum var bra

4 Erik J.
27 mars 2013
Tyvärr itne lika bra som bilderna
Men det är stora rum, stort badrum och Lunabar kan vara trevligt,
Det här hotellet är ordentligt nedgånget. Vi kommer inte bo här igen. Heltäckningsmattor som är riktigt äckliga och köksinredning som är fuktskadade. Det finns betydligt trevligare hotell att bo på i KL.

4 Erik J.
14 mars 2013
Tyvärr ganska nedgånget
Skapligt läge, Luna bar är trevligt, stora rum
Vi var inte så nöjda med rummets skick. Känns som ett hotellrum från 80-talet. Kändes mer som att bo på 2 eller 3* än 5*.

4,7 ingemar N.
12 mars 2013
Hyggligt hotell men borde ligga lägre i pris
Läget, ganska fräscht, bra pool
Efter mycket trassel med nycklar som inte funkade till hiss mm o avloppsrör i väggen bytte vi rum o sedan funkade det. Lite mästrande personal, och om du vill ha nåt att käka vid poolen så tar det 45 min!! pga av det ska tas upp från restaurangen i botten plan !!?? Hissen tar 1 min! Men i stort ok, om än lite överskattat i pris mm.

7,3 Per J.
02 mars 2013
Lyx till lågpris
Bra läge, stora ytor och lite lyxigt
Ett fint hotel mitt i KL:s centrum. 50 meter från KL Tower och med gångavstånd till Twin Towers och Bukit Bintang med alla köpcentrum. Rummet var gigantiskt och efter att ha spenderat en månad i Asien på lite små och halvskabbiga ställen var det här en riktig lyxfrossa. Bra Internet var vi inte heller bortskämda med. Lite negativt är att man får vänta lite på hissen ibland. Vi bodde på 27 våningen, men var ända bara vid foten av det mäktiga KL Tower som ligger alldeles bredvid. Ett bra riktmärke när du är ute på stan - alltid lätt att hitta hem.

6 Catharina A.
25 februari 2013
Bra läge men ej prisvärt
Bra läge nära till kommunikationer och KLCC, rummen stora och rena
Hotellet ger intryck av att vara rejält slitet, sjaskiga heltäckningsmattor, poolområdet inte särskilt trevligt i kombination med baren samt att det var slitet även där. Dåligt utbud på frukostbuffén, och ingen hög standard på maten i restaurangen. Extrasängen i rummet var som vanligt obekväm vilket tyvärr är vanligt på de flesta hotell.

8,3 Olof G.
03 februari 2013
Trevlig personal med ett bra och centralt ll'a'ge
Wifi, centralt, personal, skybaren, poolen, bra ac, stort rum, bra badrum, bra stadning
Vi stannade tva natter pa hotellet och det passade oss perfekt. Eftersom det lag sa centralt hade vi nara till alla sevardigheter och personalen hjalpte till med alla fragor vi hade. Tog 5 minuter till Twin Towers till fots. Det enda negativa var att det ibland blev lite svart att forsta deras engelska

9,7 Philip T.
14 januari 2013
Väldigt fint hotell
Bra service, fin utsikt från hotellet
bra hotell som ligger nära buktit bin tang perfekt för shopping väldigt fin pool högst upp på taket maten på hotellet var väl sådär och frukosten var ingen succé.

7 Malin P.
12 januari 2013
Hotellet är helt okej, men inte så lyxigt (längre)
Poolens läge på taket är oslagbart! Det bästa med hela hotellet!
Andra vistelsen på detta hotell. Alla rum är fortfarande inte renoverade, vilket är lite förvånande. Rummen är stora och badrummen ännu större! Vi hade bokat rum för tre men när vi kom var vi tvungna att ringa och be om extrasäng och extra badrockarna och handdukar. Vi fick dessutom ingen extra kaffemugg eller extra vatten, det ingick bara för två, trotts att man betalar för en person extra. Kan tycka detta är konstigt på ett så stort hotell. Det bästa är ändå poolen på taket, som är oslagbart! Var nog ett toppenhotell när det var nytt, nu känns det slitet.

8,3 Asa B.
08 januari 2013
Hotell med vänlig och serviceinriktad personal
Centralt men lugnt läge. Väldigt servicemedveten och hjälpsam personal. Härlig takpool och stora rum med pentry.
Vi blev vänligt emottagna, och conciergen tog hand om vårt bagage medans vi fick vara vid poolen medans vi väntade på att rummen skulle bli klara. Personalen var hela tiden mycket servicemedvetna, hjälpte till med allt från bära väskor och trycka fram hissen, till att hjälpa oss att försöka få igen en förlorad mobiltelefon. Rummen var mycket rymliga, men ett stort badrum och även ett "kök" med matplats vid de stora panoramafönstren. Dock kändes det att allt hade några år på nacken, och det fanns litet skavanker här och var i "finnish".