Pacific Regency Hotel Suites

Jalan Punchak, Off Jalan P. Ramlee (Opposite KL Tower), KLCC, Kuala Lumpur, Malaysia 50250 (Visa karta)

tidigare : Pacific Regency Hotel
Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Gästrum Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Gästrum Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Badrum Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Hotellet från utsidan Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Gym Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Pool Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Buffé Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Pool Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Balkong/terrass Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Entré Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Pub/lounge Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Gästrum Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Pool Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Pool Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Gästrum Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Hotellet från insidan
Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Gästrum Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Gästrum Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Gästrum Pacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Gästrum
Område: KLCC Antal rum: 283

Anders S. Familj med småbarn Sweden, den 21 februari 2014

Bra läge, trevlig takpoool med schysst loungebar
Vi fick ringa och påminna om att de skulle komma upp med en extra säng som vi redan hade bokat för länge sedan. Bra läge, precis bredvid KL tower och inte allt för långt gångavstånd till Petronas twin tower. Även nära med taxi till shopping center. Dåligt att frukost inte ingick i rumspriset
Olle G. Reste med partner Sweden, den 28 juni 2013
Bra läge, fantastisk bar och pool, bra restaurang

Läget, poolen och baren
Läget är kanon, nära shopping och framförallt KL Tower. Hotell isig är mycket fräscht, men vi bodde i de billigaste rummen och där var det fräscht men kanske inte jättelyxigt. På taket har de en fantastisk pool och en schysst bar på kvällarna. Restaurang med bra och prisvärd mat.
Berne A. Reste med partner Sweden, den 27 mars 2013
Håller än

Centralt läge.stora rum. Skön säng
Den var väldigt bra förutom att vattenlåset inte fungerade, så när man kom hem så var man tvungen att spola ett tak sen var det ok. Sen blev vi lurade på drink biljetterna..när vi checkade in så fick vi 2 st drink biljetter till Luna Bar. Som vännerna hade berättat att när man kom till KL skulle man besöka Luna Bar, så hade vi den på taket.. Och den var väldigt trevlig i att sitta i. Men dom berättade att vi skulle få 2 st drinkar i Luna Bar. Så vi åkte upp andra dagen och beställde 2st drinkar,men så fick vi en räkning, och då fick Viréns på att det bara gällde fukt drinkar. Så jag åkte ner till receptionen och undrade vad dom menade..stod inget på biljetterna men hon bad om ursäkt . Annars var alla trevliga och närheten till centrum var bra
Erik J. Familj med småbarn Sweden, den 20 mars 2013
Tyvärr itne lika bra som bilderna

Men det är stora rum, stort badrum och Lunabar kan vara trevligt,
Det här hotellet är ordentligt nedgånget. Vi kommer inte bo här igen. Heltäckningsmattor som är riktigt äckliga och köksinredning som är fuktskadade. Det finns betydligt trevligare hotell att bo på i KL.
Erik J. Familj med småbarn Sweden, den 9 mars 2013
Tyvärr ganska nedgånget

Skapligt läge, Luna bar är trevligt, stora rum
Vi var inte så nöjda med rummets skick. Känns som ett hotellrum från 80-talet. Kändes mer som att bo på 2 eller 3* än 5*.
Ingemar N. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2013
Hyggligt hotell men borde ligga lägre i pris

Läget, ganska fräscht, bra pool
4,7
Efter mycket trassel med nycklar som inte funkade till hiss mm o avloppsrör i väggen bytte vi rum o sedan funkade det. Lite mästrande personal, och om du vill ha nåt att käka vid poolen så tar det 45 min!! pga av det ska tas upp från restaurangen i botten plan !!?? Hissen tar 1 min! Men i stort ok, om än lite överskattat i pris mm.
Per J. Reste med partner Sweden, den 27 februari 2013
Lyx till lågpris

Bra läge, stora ytor och lite lyxigt
Ett fint hotel mitt i KL:s centrum. 50 meter från KL Tower och med gångavstånd till Twin Towers och Bukit Bintang med alla köpcentrum. Rummet var gigantiskt och efter att ha spenderat en månad i Asien på lite små och halvskabbiga ställen var det här en riktig lyxfrossa. Bra Internet var vi inte heller bortskämda med. Lite negativt är att man får vänta lite på hissen ibland. Vi bodde på 27 våningen, men var ända bara vid foten av det mäktiga KL Tower som ligger alldeles bredvid. Ett bra riktmärke när du är ute på stan - alltid lätt att hitta hem.
Catharina A. Familj med äldre barn Sweden, den 22 februari 2013
Bra läge men ej prisvärt

Bra läge nära till kommunikationer och KLCC, rummen stora och rena
Hotellet ger intryck av att vara rejält slitet, sjaskiga heltäckningsmattor, poolområdet inte särskilt trevligt i kombination med baren samt att det var slitet även där. Dåligt utbud på frukostbuffén, och ingen hög standard på maten i restaurangen. Extrasängen i rummet var som vanligt obekväm vilket tyvärr är vanligt på de flesta hotell.
Olof K. Gruppresenär Sweden, den 30 januari 2013
Trevlig personal med ett bra och centralt ll'a'ge

Wifi, centralt, personal, skybaren, poolen, bra ac, stort rum, bra badrum, bra stadning
Vi stannade tva natter pa hotellet och det passade oss perfekt. Eftersom det lag sa centralt hade vi nara till alla sevardigheter och personalen hjalpte till med alla fragor vi hade. Tog 5 minuter till Twin Towers till fots. Det enda negativa var att det ibland blev lite svart att forsta deras engelska
Tips om att göra på hotellet: Skybaren va riktigt ball pa kvallen och pa dagen! Bra utsikt!
Philip T. Reste med partner Sweden, den 11 januari 2013
Väldigt fint hotell

Bra service, fin utsikt från hotellet
bra hotell som ligger nära buktit bin tang perfekt för shopping väldigt fin pool högst upp på taket maten på hotellet var väl sådär och frukosten var ingen succé.

Pacific Regency Hotel Suites Kuala LumpurPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - GästrumPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - GästrumPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - BadrumPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Hotellet från utsidanPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - GymPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - PoolPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - BufféPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - PoolPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Balkong/terrassPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - EntréPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Pub/loungePacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - GästrumPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - PoolPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - PoolPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - GästrumPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Hotellet från insidanPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - GästrumPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - GästrumPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - GästrumPacific Regency Hotel Suites Kuala Lumpur - Gästrum