Palmyra Patong Resort

91/3 Rat-u-thit 200 Pi Road, Patong, Phuket, Thailand (Visa karta)

Palmyra Patong Resort Phuket - Svit Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum Palmyra Patong Resort Phuket - Gästrum
Läge: Patong Antal rum: 90

Sinikka H. Reste med partner Sweden, den 15 mars 2014
Bra hotell nära shopping o strand

Bra frukost o sängarna var helt ok
Helt ok. Den enda nackdelen var att när man har sen restid hem finns det ingen dusch att duscha i den enda var vid poolen. Så om man har sen restid hem är detta inget hotell att boka
Anne-Charlotte B. Familj med småbarn Sweden, den 5 april 2013
Mycket trevligt

Bra läge, Mysig pool. Rymligt standard rum
Mycket trevligt! Dottern gillade poolen. Mysigt att kunna gå direkt ut i poolen.
Freddi K. Reste med partner Sweden, den 4 mars 2013
Utmärkt läge

Läget, fräscht, poolen, personalen
Bodde bara på palmyra en natt men inte för att det var dåligt. Ett trevligt hotell med fina rum och bra frukost. Poolen är fin med många solstolar. Läget är utmärkt, utanför allt stök men det tar inte många minuter att gå till Bangla Road och stranden.
Goete S. Reste med partner Sweden, den 24 januari 2013
Utmärkt läge!

Nära till allt!
Hotellet är mycket bra och vi trivdes som fisken i vattnet. Personalen gjorde sitt bästa för våran trivsel där. Bra läge, nära till allt. Frukosten på hotellet var otroligt bra. Härlig liten "pool", ren och välskött, som var inbyggd mellan hotellbyggnaderna. Vattenfallet var vackert, men något störande. Bra sängar och stora rum. Vi kommer tillbaka
Susanne R. Reste med partner Afghanistan, den 2 januari 2013
Litet hotel, långt till stranden

Frukosten
Låg lite avsides, tog 20 min att gå till stranden. Polen OK ganska liten dock. Personalen mysig. Nära till shopping.
Rezhin R. Reste med partner Sweden, den 17 december 2012
Hör borde ni bo !! perfekt hotel !

Trevlig personal
Palmyra är det bästa hotellet vi var på när vi var i Thailand. Trevlig personal, bra standard, rent och väldigt fint, poolen hyffsat stor, super läge. Vi bodde i den gamla byggnaden och rummen var bra storlek, lite tråkigt var att man inte hade någon utsikt men helt värt att bo där! kände mej verkligen hemma! Endast som jag kan klaga på var frukostbuffén. det var väldig dåligt med mat !
Tips om nattklubbar: Festgatan ligger ca 5-10minuter att gå till. och ni måste ta den thaimassagen som ligger på vänster sida när ni går från hotellet. Bästa massagen !!
Karolina L. Reste med partner Sweden, den 16 september 2012
Lyxigt hotel, nära till allt

Rummet va lyxigt å poolenområdet likaså
Superbilligt och flott hotel. Vi trivdes verkligen, synd att vi bara kunde stanna en natt. Nära till allt, mitt i gröten. Bra med WiFi på rummet, även om den ibland var väldigt dålig.Det ens negativa va att frukosten skulle serveras till 10 men när vi kom klockan 9 var alla mat som fanns kvar kall, plus att det mesta var slut. Alltså, vill du kunna äta av allt på frukostbuffen se till att var där i tid.
Lars K. Reste med partner Sweden, den 5 september 2012
ok hotel good location

the pool
jag och min flickvän bodde på det här hotellet två nätter. rummet var ok men inte mer. men deras pool är väldigt fin. hotellet ligger bra till. gångavstånd till allt, men ändå tyst och lugnt där. men frukosten var faktiskt under all kritik, kall mat och väldigt lite att välja på.personalen var trevlig och hjälpsam. kan tänka mig att bo här igen på grund av poolen och läget.
Martin B. Reste med partner Sweden, den 15 februari 2012
fint hotell

ljust o fräsht
bra hottel som låg en liten bit från centrum av patong var bra och stora rum som var ljusa och fina, var dock en bit att gå ner till stranden, personalen var trevlig och såg till att man hade det bra, ok mat och pollen var sval och fin
Sabina L. Familj med äldre barn Sweden, den 2 februari 2012
Frascht hotell med frascha rum.

Toppen frukost.
Bra lage i Patong nara till stranden, marknader och nattliv. Men anda lugnt om kvallarna da de ligger lite avskilt. Stor harlig frukost och trevliog personal. Fin pool och bra gym.

Palmyra Patong Resort PhuketPalmyra Patong Resort Phuket - SvitPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - GästrumPalmyra Patong Resort Phuket - PoolPalmyra Patong Resort Phuket - PoolPalmyra Patong Resort Phuket - PoolPalmyra Patong Resort Phuket - PoolPalmyra Patong Resort Phuket - RestaurangPalmyra Patong Resort Phuket - PoolPalmyra Patong Resort Phuket - PoolPalmyra Patong Resort Phuket - Hotellet från utsidanPalmyra Patong Resort Phuket - PoolPalmyra Patong Resort Phuket - PoolPalmyra Patong Resort Phuket - PoolPalmyra Patong Resort Phuket - LobbyPalmyra Patong Resort Phuket - RestaurangPalmyra Patong Resort Phuket - Hotellet från utsidan