Panglao Regents Park

Ester A. Lim Drive, Tawala, Panglao, Tawala, Panglao Island, Filippinerna 6340 (Visa på karta)

Panglao Regents Park Panglao Island - Mötesrum Panglao Regents Park Panglao Island - Hotellet från utsidan Panglao Regents Park Panglao Island - Buffé Panglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närheten Panglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närheten Panglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närheten Panglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närheten Panglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närheten Panglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närheten Panglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närheten Panglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närheten Panglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närheten Panglao Regents Park Panglao Island - Pool Panglao Regents Park Panglao Island - Pub/lounge Panglao Regents Park Panglao Island - Pool Panglao Regents Park Panglao Island - Hotellet från insidan
Panglao Regents Park Panglao Island - Restaurang Panglao Regents Park Panglao Island - Hotellet från utsidan Panglao Regents Park Panglao Island - Pool Panglao Regents Park Panglao Island - Pool Panglao Regents Park Panglao Island - Pool Panglao Regents Park Panglao Island - Hotellet från utsidan
Område: Tawala Antal rum: 64

baserat på 1875
omdömen

Louise F. Familj med äldre barn Sweden, den 3 december 2014
Trevligt hotel med bra standard

Mycket bra service, bra pool, allmänt trevligt
Jacob V. Ensamresenär Sweden, den 3 mars 2014
Bra hotell utan något extra, trevlig personal

Personalen, fräscht tyst
Mikael G. Ensamresenär Sweden, den 22 mars 2013
Helt ok med väldigt fin swimmingpool

swimmingpoolen läget
Den var helt ok men personalen i restaurangen visste inte riktigt vad de sysslade med där och hade ingen vetskap om maten. Jag blev serverad lax med hollandaisesås och det var citron smaksatt smör. 2 gånger på morgonen då jag skulle äta frukost kom dom inte ens fram och tog beställning istället fick jag gå och uppmärksamma ansvarig om detta. Det hände även att personalen i restaurangen glömde det jag beställt och jag fick tala om detta för dem flertalet gånger.
Jens K. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2013
bra om man bara ska övernatta.

bra pool
Ok hotell för övernattning. Mycket myror och vi hade läckars från taket som inte åtgärdades. Hårda kuddar men tror att det är standard här. Poolen är ok. Långt från stranden.
Nelli E. Reste med partner Sweden, den 25 oktober 2012
Tjusigt hotell och trevlig personal

Rent
Riktigt fint och rent hotell.Värd varenda öre. Trevligt personal.Den enda va långsamt WI-FI annars va helt perfekt hotell för oss
Kenneth K. Familj med äldre barn Sweden, den 23 april 2012
lungt läge

rent hotell med bra variation på rummens olika standar
hade 3 underbara dagar på ett mycket fint hotell.låg ungefär 10 min gångväg till beachen
Restaurangtips: gå gärna till stranden på kvällen och njut av skaldjur o fisk som grillas öppet,plus allt stoj och rörelse.
Peder B. Reste med partner Sweden, den 12 februari 2012
Bra hotell med gång avstånd till stranden.

Rent, fint, bra service, trevlig personal.
Ett rent och fräscht hotell med bra service och trevlig personal. Ligger ca 10 min gångtid från stranden vilket medför att priset är betydligt lägre än de nere vid strandpromenaden.
Leonard R. Reste med partner Sweden, den 2 februari 2012
Fint hotelle men med något slitna rum

Trevlig personal
Hotellet var fint och vi blev väl bemötta av den trevliga personal som jobbar där. Hotellets öppna områden var fina och fräscha men tyvärr så kändes rummen något slitna. Ett annat minus var att det inte fanns någon frukostbuffé att köpa till, dock var det inget fel på a la carten.
Kenny E. Reste med partner Sweden, den 16 januari 2012
Prisvärt hotell

Bra poolområde, bra mat på restaurang
rent och fint hotell, ligger en liten bit bort från stranden men tar 5 minuter att gå. superior rummet var rätt litet med gammal ac som lät som en mindre lastbil och gick knappt att ha igång på nätterna. förutom ac så finns inte mycket negativt, resterande motsvarade förväntingarna, bra standard för de pengarna som det kostade. kanonhotell, halva priset mot att bo på stranden.
Hozan T. Reste med partner Sweden, den 15 januari 2012
Bra standard med trevlig personal.

En bit från stranden (5 min), då slipper man myggen.
hadde en dunder vistelse på regents park. trevlig och hjälpsam personal, fick problem med transfer till tagbilaran sista dagen och det löste sig på tio minuter. hotelpolen var ett jätte plus, samt restaurangen hade bra utbud av frukost.

Panglao Regents Park Panglao IslandPanglao Regents Park Panglao Island - MötesrumPanglao Regents Park Panglao Island - Hotellet från utsidanPanglao Regents Park Panglao Island - BufféPanglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närhetenPanglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närhetenPanglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närhetenPanglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närhetenPanglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närhetenPanglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närhetenPanglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närhetenPanglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närhetenPanglao Regents Park Panglao Island - Sevärdheter i närhetenPanglao Regents Park Panglao Island - PoolPanglao Regents Park Panglao Island - Pub/loungePanglao Regents Park Panglao Island - PoolPanglao Regents Park Panglao Island - Hotellet från insidanPanglao Regents Park Panglao Island - RestaurangPanglao Regents Park Panglao Island - Hotellet från utsidanPanglao Regents Park Panglao Island - PoolPanglao Regents Park Panglao Island - PoolPanglao Regents Park Panglao Island - PoolPanglao Regents Park Panglao Island - Hotellet från utsidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.