Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz

20 omdömen på svenska

9,2
6,9
Max H. Reste med partner Sweden, den 2 januari 2016
Enda positiva var utsikten.

Utsikten och läget.
Oerhört besviken med min vistelse på Park Inn över nyår. Långa och sega köer till in/utcheckning. Inget fritt wifi och helt orimliga dagspriser, utöver det var teckningen i hotellet fruktansvärt dålig. Toalett och dusch var det märkligaste jag vart med om och inget jag ens skulle rekommendera till någon som reser ensam. Utöver detta blev vi väckta av städerskan med ett rejälty oväsen vid 8 på nyårsdagen.
David O. Ensamresenär Sweden, den 29 november 2015
Ok för en natt

Läget, sängen, parkering
Incheckning gick snabbt och smidigt. Rummet var ganska litet, påminner om en hytt på en färja. Bra skick på rummet, rent och fint. Väldigt mycket folk på frukosten, svårt att få sittplats. Långa köer för att hämta mat. Trevlig personal. Bra hantering av bagage efter utcheckning. Wifi ingår inte. De begärde 9.99 Euro för ett dygn.
Jeanette S. Familj med äldre barn Sweden, den 25 oktober 2015
Shopping

Primark vägg i vägg, flera shoppingcentrum på gångavstånd.
Bra hotell, bra läge.
Marko K. Reste med partner Sweden, den 20 juli 2015
Mycket bra hotell med bra frukost

Läget, frukosten och personalen
Vi bodde 1natt och hade en trevlig upplevelse. Rummet hade utsikt över tv-tornet och var ren och fräsch fast designen på toaletten var lite annorlunda. Den var helt öppen till sängen så man fick bra ett duschdraperi under duschen. Inga större problem. Wifi fanns men kostade 10EUR på dygn men var stabil och snabb. Frukosten var helt underbar. Vi åt lunch/middag i restaurangen och det var helt ok och prisvärt. Parkering fanns inte på själva hotellet men endast 20m utanför i ett underjordisk garage. Fungerade klockrent. Man fick lite rabatterad pris om man visade parkeringsbiljetten till lobbyn. Läget på hotellet är helt rätt. Man går utanför dörren och alla vanligaste sevärdheter finns på promenad avständ och bra shopping i närheten också. På det hela en bra vistelse. Vi kommer att återkomma och rekommenderar Park Inn.
Morgan N. Reste med partner Sweden, den 20 juli 2015
Park inn alexanderplatz

Snabb hiss, inchecknings systemet var bra och gick fort.
Jättebra hotell läge, lirade jättebra med bussen från flygplatsen TXL . Toaletten i lobbyn kostade en peng jobbigt när inte lobbyrestaurangen har en egen toalett., Att besöka utsiktsbaren på plan 40 kostade 4 pengar trots att man bodde på hotellet. Wifi uppkopplingen fick man köpa för 9 pengar per dygn. Rummets Ac fungerade inte, vi påtalade det 2 gånger men det hände inget med rumstemperaturen, jobbigt då vi bodde på plan 24 med sol in genom fönstret från till 18.00 varje dag
Martina L. Familj med småbarn Sweden, den 22 juni 2015
Nöjda

Läget, utsikten, servicen av rummet
Bra service, vi behövde inte ens säga till om barnsäng, utan den stod bäddad och klar. Jag tyckte även om att det fanns tillgång till kylskåp/minibar som man fick fylla själv. Lite trånga rum och speciell lösning på toalett/handfat men det var inga problem. Bra läge både till shopping/kommunikationer/sevärdigheter. Fantastisk utsikt från rummet.
Goran T. Reste med partner Sweden, den 11 juni 2015
Ok Hotell

Centralt, utsikten från rum, trevlig receptions personal
Bra. Men rummet var väldigt trångt, golvmatta inte ren, diverse ingrott smuts å fläckar. Hutlöst pris på frukost 19 EUR.
Olof W. Ensamresenär Sweden, den 2 mars 2015

Utsikten var magnifik, bra standard och bra läge.
Perfekt ställe att bo på om man vill ha nära till Östberlin.
Suzana T. Familj med äldre barn Sweden, den 20 februari 2015
Perfekt läge

Centralt och god utsikt över staden.
Otroligt bra läge. All transport är precis utanför hotellet. Rummen är rena, och utsikten från rummet är fantastisk. Lite tråkig frukost. Personalen är hjälpsamma, men med en hård attityd.
Stefan F. Ensamresenär Sweden, den 10 augusti 2014
Bra som alltid

Läget, Kommunikationerna, Standarden
Otroligt bra hotell som jag bott på många gånger. Enda nackdelen är att WiFi är dyrt och ej gratis, samt att på mitt enkelrum gick det inte att dra ner fläkten till AC:n. Tempinställning fanns, men inget regalge till hastigheten, så den dånade som ett vattenfall på natten.
1 - 10 av 20 omdömen
Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz BerlinPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - UtsiktPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - LobbyPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - GästrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - GästrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - GästrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - GästrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - GästrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - GästrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - GästrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - GästrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - GästrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - BadrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - Pub/loungePark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - FritidsfaciliteterPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - FritidsfaciliteterPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - Pub/loungePark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - FritidsfaciliteterPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - MötesrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - MötesrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - FestvåningPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - MötesrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurangPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - MötesrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - MötesrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - MötesrumPark Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Berlin - Balkong/terrass

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.