Patong Bay Garden Resort

33/1 Thaweewongse Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand (Visa karta)

Patong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från insidan Patong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från insidan Patong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från utsidan Patong Bay Garden Resort Phuket - Pool Patong Bay Garden Resort Phuket - Lobby Patong Bay Garden Resort Phuket - Pool Patong Bay Garden Resort Phuket - Pool Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Badrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Badrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum
Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Lobby Patong Bay Garden Resort Phuket - Lobby Patong Bay Garden Resort Phuket - Omgivningar Patong Bay Garden Resort Phuket - Pool Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Utsikt
Område: Patong Antal rum: 71

8,9
6,9
6,9
7,1
Hakan E. Reste med partner Sweden, den 31 juli 2014
Strandläge

Läget, fukten, doften
Hela fem rum har havsutsikt. Fint läge vid en strand som pittoreskt utsmyckats med sandsäckar, övergivna förfallna hus och annat bråte. Vid knäböjande en fin havsutsikt från frukostrestaurangen under markisen. Proteinberikad frukost med myror. Besök hotellet innan det glider ut i havet!
Sandy E. Familj med äldre barn Sweden, den 1 april 2013
Bra läge vid stranden. Närma till allt. Gratis wif

Älskade att man åt frukost direkt på stranden.
Första natten va det massa småkryp på golvet. Vi sa till i receptionen och dem sprayade med insektsmedel. Kvällen efter va detsamma med småkryp då bad vi om att få byta rum. Och det va inget problem. :) Det nya rummet var var där inga småkryp, så skulle tro att det va någon springa från balkongen som småkrypen kom in i första rummet. Vi bodde i superier rum med utsikt mot gatan. Rekommenderar att ta rum med utsikt in mot poolen. Kommer absolut komma tillbaka, att sitta på stranden och äta frukost var helt underbart. :)
Emma N. Reste med partner Sweden, den 8 november 2012
Kanon läge, med bra och hjälpsam personal.

Det låg på stranden och nära till det mesta.
Bra läge bodde ut emot vägen men man stördes inte av trafiken. Lite tråkigt att man inte kunde sitta på balkongen. Ett mycket trevligt hotell som jag kommer att besöka igen!
Dan O. Gruppresenär Sweden, den 17 augusti 2012
Centralt beläget brevid bangla

Ligger på stranden
Trevligt hotel mitt på stranden, nära till allt dock lite slitet, men bra pool som ligger lugnt till Trots att det ligger så centrallt, kommer garenterat tillbaka om jag vill på i patong Bar/resturang på stranden med bra mat
Mats P. Ensamresenär Sweden, den 22 juli 2012
Bra hotell

Mycket bra läge med närhet till strand och nöjen. Jag kanske inte fick det bästa rummet men personalen var mycket tillmötesgående. Frukosten var helt ockey. jag trivdes så bra så jag stannade 5 dagar längre.
Jag har rest en del när det varit lågsässong i Thailand och det kan jag rekomendera fler att göra.Patong i högsässong kan vara lite väl stökigt men nu är det helt ockey.
Tips om nattklubbar: chicago och Margarita i slutet( början ?) kan jag rekomendera.Bra musik och trevlig personal.
Fredrik L. Reste med partner Sweden, den 11 mars 2011
Toppenläge

Fina rum, mysig strandbar, nära till allt
bra hotell med fina rum. vi fick dock tyvärr ett med balkong mot gatan.. trevligt poolområde med poolbar. kan varmt rekommendera baren brevid: bikini beach bar (liten, men naggande god). mitt i smeten men utan att det blev störande. kommer vi tillbaka till patong bokar vi där igen, men med balkongen åt annat håll dock inte gratis wifi på hotellet som det stod när vi bokade.
Tips om nattklubbar: Se hele Bangla Road nattetid, det är ett sant äventyr!
Anders W. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2011
Läge +

Läget.
Kanon läge direkt på stranden med pool och 100m till Bangla road.Ok rena rum med bra frukost.Rekomenderas till dem som vill ligga "mitt i smeten"på ett bra hotell.Hjälpsam personal.Minus för att det inte fanns printer kopplade till datorerna.
Fredrik B. Reste med partner Sweden, den 1 mars 2011
Bästa läget men en besvikelse

Bra läge - både strandnära och citynära
vi hade bokat en juniorsvit på entréplan. det luktade ordentligt fuktskadat och var fullt av mygg. vi fick insektsspraya varje dag efter att städpersonalen städat rummet medan skjutdörrarna mot poolområdet stod vidöppna. standarden på rummet och möblerna var ok, men badrummet var inte särskilt fräscht. om nätterna väcktes vi flera gånger av stora djur som sprang inuti (!) väggarna (troligen var det katter eller något annat i den storleksordningen). p.g.a. sjukdom var vi tvungna att förlänga vistelsen på hotellet med ett par nätter. vi fick då ett deluxe-rum med fönster/balkong mot stan, på andra våningen. mycket fräschare, tystare, renare! inga mygg och ingen fuktlukt! fräschare badrum och inga ljud av djursprång i väggarna. kändes plötsligt synd att vi hade bott större delen av semestern i en dyrare men sämre juniorsvit!
Goran K. Reste med partner Sweden, den 13 november 2010
Utmärkt läge, bra rum, bra personal

Närheten till beachen, rum med havsutsikt, centralt läge
Vi tycker att detta hotell är det som ligger bäst till i förhållande till beachen, Bangla road och till bra restauranger.
Stephan N. Ensamresenär Sweden, den 19 september 2010
Centralt Patong

Läget
Patong bay garden är ett helt Ok hotel i hjärtat av Patong med suveränt läge på stranden. Rummen är trevliga och fräscha, och det finns parkeringsmöjligheter i direkt anslutning till hotellet. Personalen bemötande kunde vara lite vassare, det känns inte riktigt som Thailan med happy people. Jag rekommenderar dock gärna hotellet som Patongs bästa läge.

Patong Bay Garden Resort PhuketPatong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från insidanPatong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från insidanPatong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från utsidanPatong Bay Garden Resort Phuket - PoolPatong Bay Garden Resort Phuket - LobbyPatong Bay Garden Resort Phuket - PoolPatong Bay Garden Resort Phuket - PoolPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - BadrumPatong Bay Garden Resort Phuket - BadrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - LobbyPatong Bay Garden Resort Phuket - LobbyPatong Bay Garden Resort Phuket - OmgivningarPatong Bay Garden Resort Phuket - PoolPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - Utsikt