Patong Bay Garden Resort

33/1 Thaweewongse Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand (Visa på karta)

Patong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från insidan Patong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från utsidan Patong Bay Garden Resort Phuket - Utsikt Patong Bay Garden Resort Phuket - Pool Patong Bay Garden Resort Phuket - Lobby Patong Bay Garden Resort Phuket - Omgivningar Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Pool Patong Bay Garden Resort Phuket - Pool Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Badrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Badrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum
Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Lobby Patong Bay Garden Resort Phuket - Lobby Patong Bay Garden Resort Phuket - Pool Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Gästrum Patong Bay Garden Resort Phuket - Spa Patong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från insidan Patong Bay Garden Resort Phuket - Planlösning
Område: Patong Antal rum: 71

6,8
Jens T. Familj med äldre barn Sweden, den 24 juni 2015
Bra som som vanligt.

bra pool, läget, prisvärt
Riktigt bra läge mitt i smeten men lungt. Pool och strand bra med härlig bar med sandstrand utsikt så lång ögat kan nå.
Johan S. Reste med partner Sweden, den 5 mars 2015
Bra läge till precis allt

Läget är oslagbart
Karl B. Reste med partner Sweden, den 12 februari 2015
Avkoppling

Personalen Läget Drinkarna
Hakan E. Reste med partner Sweden, den 31 juli 2014
Strandläge

Läget, fukten, doften
Hela fem rum har havsutsikt. Fint läge vid en strand som pittoreskt utsmyckats med sandsäckar, övergivna förfallna hus och annat bråte. Vid knäböjande en fin havsutsikt från frukostrestaurangen under markisen. Proteinberikad frukost med myror. Besök hotellet innan det glider ut i havet!
Sandy E. Familj med äldre barn Sweden, den 1 april 2013
Bra läge vid stranden. Närma till allt. Gratis wif

Älskade att man åt frukost direkt på stranden.
Första natten va det massa småkryp på golvet. Vi sa till i receptionen och dem sprayade med insektsmedel. Kvällen efter va detsamma med småkryp då bad vi om att få byta rum. Och det va inget problem. :) Det nya rummet var var där inga småkryp, så skulle tro att det va någon springa från balkongen som småkrypen kom in i första rummet. Vi bodde i superier rum med utsikt mot gatan. Rekommenderar att ta rum med utsikt in mot poolen. Kommer absolut komma tillbaka, att sitta på stranden och äta frukost var helt underbart. :)
Emma N. Reste med partner Sweden, den 8 november 2012
Kanon läge, med bra och hjälpsam personal.

Det låg på stranden och nära till det mesta.
Bra läge bodde ut emot vägen men man stördes inte av trafiken. Lite tråkigt att man inte kunde sitta på balkongen. Ett mycket trevligt hotell som jag kommer att besöka igen!
Dan O. Gruppresenär Sweden, den 17 augusti 2012
Centralt beläget brevid bangla

Ligger på stranden
Trevligt hotel mitt på stranden, nära till allt dock lite slitet, men bra pool som ligger lugnt till Trots att det ligger så centrallt, kommer garenterat tillbaka om jag vill på i patong Bar/resturang på stranden med bra mat
Mats P. Ensamresenär Sweden, den 22 juli 2012
Bra hotell

Mycket bra läge med närhet till strand och nöjen. Jag kanske inte fick det bästa rummet men personalen var mycket tillmötesgående. Frukosten var helt ockey. jag trivdes så bra så jag stannade 5 dagar längre.
Jag har rest en del när det varit lågsässong i Thailand och det kan jag rekomendera fler att göra.Patong i högsässong kan vara lite väl stökigt men nu är det helt ockey.
Tips om nattklubbar: chicago och Margarita i slutet( början ?) kan jag rekomendera.Bra musik och trevlig personal.
Fredrik L. Reste med partner Sweden, den 11 mars 2011
Toppenläge

Fina rum, mysig strandbar, nära till allt
bra hotell med fina rum. vi fick dock tyvärr ett med balkong mot gatan.. trevligt poolområde med poolbar. kan varmt rekommendera baren brevid: bikini beach bar (liten, men naggande god). mitt i smeten men utan att det blev störande. kommer vi tillbaka till patong bokar vi där igen, men med balkongen åt annat håll dock inte gratis wifi på hotellet som det stod när vi bokade.
Tips om nattklubbar: Se hele Bangla Road nattetid, det är ett sant äventyr!
Anders W. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2011
Läge +

Läget.
Kanon läge direkt på stranden med pool och 100m till Bangla road.Ok rena rum med bra frukost.Rekomenderas till dem som vill ligga "mitt i smeten"på ett bra hotell.Hjälpsam personal.Minus för att det inte fanns printer kopplade till datorerna.

Patong Bay Garden Resort PhuketPatong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från insidanPatong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från utsidanPatong Bay Garden Resort Phuket - UtsiktPatong Bay Garden Resort Phuket - PoolPatong Bay Garden Resort Phuket - LobbyPatong Bay Garden Resort Phuket - OmgivningarPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - PoolPatong Bay Garden Resort Phuket - PoolPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - BadrumPatong Bay Garden Resort Phuket - BadrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - LobbyPatong Bay Garden Resort Phuket - LobbyPatong Bay Garden Resort Phuket - PoolPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - GästrumPatong Bay Garden Resort Phuket - SpaPatong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet från insidanPatong Bay Garden Resort Phuket - Planlösning

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.