Patong Hemingway's Hotel

179/95-98 Soi Sansabai, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa på karta)

Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Pool Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Reception Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Reception Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Badtunna Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Pool Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Restaurang Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Restaurang Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Restaurang Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Mat och dryck Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Pool Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Mat och dryck
Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Badrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Restaurang Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Restaurang Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Utsikt Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Pool
Område: Patong Antal rum: 42

baserat på 752
omdömen

8,9
7,1
Jesper P. Familj med småbarn Sweden, den 15 januari 2015
Trevligt välskött hotell.

Trevlig personal, rent, avkopplande.
Min vistelse är jag nöjd med. Inget att klaga på.
Conny K. Reste med partner Sweden, den 27 november 2014
Perfekt läge

Lugnt, läget & bra sevice
Plus, fint rum, mycket trevlig personal (kunde engelska), pool på taket, gångavstånd till stranden, panglaroad samt shopping (ca 5-10min gång), klassisk thaibuffes frukost, bra wifi. Minus, ac:n lät och kylde dåligt, ventilationen (allt som var fuktig blev alldrig torrt. Hårda sängar. Ingen trappa till poolen (när de var strömavbrott kom man varken upp eller ner till/från poolen). Utsikten sög (såg in till grannhuset). Ok hotel för 450kr/natt med frukost.
Palle L. Reste med partner Sweden, den 20 maj 2014
Bra som alltid... Är ju stammis här

Location, Location, Location
Perfect.
Palle L. Reste med partner Sweden, den 10 maj 2013
Har varit stammis här....

Läget, och poolen. Restaurangen har nog bytt kock, för maten var hemsk.
Bra rum, och poolen är helt ok :-) Men maten var hemsk.
Mikael F. Ensamresenär Sweden, den 8 april 2013
Nära till det mesta

läget är bra,nära till det mesta men lugnt på natten.personalen var hjälpsam och trevlig
Maria F. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2013
Svårt att hitta

Fräscht, men inte värt det. Dålig frukost, konstig lukt. Troligtvis inget hotell jag kommer att återkomma till.
Monica S. Reste med partner Sweden, den 10 mars 2013
mycket trevligt och prisvärt hotell

rent och trivsamt, trevligt poolområde, bra wifi
Vid blev mycket glatt överraskade utav hotellets standard. Det var ett mkt fint rum med både bra AC och bra wifi uppkoppling. Detta var det finaste hotellet av de bodde på under vår semester. Det låg mkt centralt i patpong. Banglaroad låg runt hörnet. Personalen var mkt trevlig och hjälpsam. Dock blev vid besvikna på patpong och Phuket. Vid har rest runt mycket i Thailand under många år och detta var i särklass det sämsta stället vid varit på. Otroligt dyrt och massor av svans....har aldrig känt oss så otrygga som vid gjorde här. Vi blev lurade på resan vi bokade för att ta oss vidare....lurade på gatan av påträngande ladyboys som helt sonika tog min Killes hand och placerade på sitt bröst och sen krävde betalt av honom. Nej usch för patpong Phuket och banglaroad, det är verkligen Thailands baksida
Kristofer G. Reste med partner Sweden, den 8 februari 2013
Kanon hotell mitt i patong!

Nära till allt!
Mycket fint hotell. Rent och snyggt, bra restaurang, nice pool, trevlig personal, 5 minuters gång till stranden och nära till allt!
Tips om shopping: Kanon brq shopping
Ida E. Reste med partner Sweden, den 25 januari 2013
bra läge, pool på taket, fina rum

allt
allt var bra med det här hotellet. tar bara 2 minuter och du är på bangla road men ändå störs man inte av festlivet. pool på taket är guld värt eftersom batongs strand inte är bra. åk hellre till kata beach.. där får ni fin strand och klart vatten. hotellet hade fina rum och bra mat och service.
Marcus D. Reste med partner Sweden, den 21 januari 2013
Trevligt hotell centralt i patong

Trevlig personal, rent och fräscht, bra läge
Vi blev väldigt positivt överraskade, det ligger parallellt med en sidogata som leder fram till banglaroad i patong, vi trodde att det skulle vara världens liv här på kvällarna men man hörde ingenting av det enorma nattlivet. Mycket trevlig personal, rent och fräscht samt bra restaurang. Rekommenderas verkligen, vet inte vad det ska kosta normalt men vi fick en superdeal på agoda när vi bokade detta hotellet.

Patong Hemingway’s Hotel PhuketPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - ReceptionPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - ReceptionPatong Hemingway’s Hotel Phuket - BadtunnaPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - RestaurangPatong Hemingway’s Hotel Phuket - RestaurangPatong Hemingway’s Hotel Phuket - RestaurangPatong Hemingway’s Hotel Phuket - Mat och dryckPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - Mat och dryckPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - BadrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - RestaurangPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - RestaurangPatong Hemingway’s Hotel Phuket - UtsiktPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - RestaurangPatong Hemingway’s Hotel Phuket - FaciliteterPatong Hemingway’s Hotel Phuket - LobbyPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.