Mitt konto (logga in)

Patong Hemingway's Hotel

179/95-98 Soi Sansabai, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa karta)

Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Gästrum Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Hotellet från insidan Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Reception Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Reception Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Reception Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Fritidsfaciliteter Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Pool Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Pool
Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Pool Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Badtunna Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Pool Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Pool Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Pool Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Pool Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Restaurang Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Restaurang Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Restaurang Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Restaurang Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Mat och dryck Patong Hemingway’s Hotel Phuket - Mat och dryck
Läge: Patong Antal rum: 42

8,9
7,1
Palle L. Reste med partner Sweden, den 10 maj 2013
Har varit stammis här....

Läget, och poolen. Restaurangen har nog bytt kock, för maten var hemsk.
Bra rum, och poolen är helt ok :-) Men maten var hemsk.
Mikael F. Ensamresenär Sweden, den 8 april 2013
Nära till det mesta

läget är bra,nära till det mesta men lugnt på natten.personalen var hjälpsam och trevlig
Maria F. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2013
Svårt att hitta

Fräscht, men inte värt det. Dålig frukost, konstig lukt. Troligtvis inget hotell jag kommer att återkomma till.
Monica S. Reste med partner Sweden, den 10 mars 2013
mycket trevligt och prisvärt hotell

rent och trivsamt, trevligt poolområde, bra wifi
Vid blev mycket glatt överraskade utav hotellets standard. Det var ett mkt fint rum med både bra AC och bra wifi uppkoppling. Detta var det finaste hotellet av de bodde på under vår semester. Det låg mkt centralt i patpong. Banglaroad låg runt hörnet. Personalen var mkt trevlig och hjälpsam. Dock blev vid besvikna på patpong och Phuket. Vid har rest runt mycket i Thailand under många år och detta var i särklass det sämsta stället vid varit på. Otroligt dyrt och massor av svans....har aldrig känt oss så otrygga som vid gjorde här. Vi blev lurade på resan vi bokade för att ta oss vidare....lurade på gatan av påträngande ladyboys som helt sonika tog min Killes hand och placerade på sitt bröst och sen krävde betalt av honom. Nej usch för patpong Phuket och banglaroad, det är verkligen Thailands baksida
Kristofer G. Reste med partner Sweden, den 8 februari 2013
Kanon hotell mitt i patong!

Nära till allt!
Mycket fint hotell. Rent och snyggt, bra restaurang, nice pool, trevlig personal, 5 minuters gång till stranden och nära till allt!
Tips om shopping: Kanon brq shopping
Ida E. Reste med partner Sweden, den 25 januari 2013
bra läge, pool på taket, fina rum

allt
allt var bra med det här hotellet. tar bara 2 minuter och du är på bangla road men ändå störs man inte av festlivet. pool på taket är guld värt eftersom batongs strand inte är bra. åk hellre till kata beach.. där får ni fin strand och klart vatten. hotellet hade fina rum och bra mat och service.
Marcus D. Reste med partner Sweden, den 21 januari 2013
Trevligt hotell centralt i patong

Trevlig personal, rent och fräscht, bra läge
Vi blev väldigt positivt överraskade, det ligger parallellt med en sidogata som leder fram till banglaroad i patong, vi trodde att det skulle vara världens liv här på kvällarna men man hörde ingenting av det enorma nattlivet. Mycket trevlig personal, rent och fräscht samt bra restaurang. Rekommenderas verkligen, vet inte vad det ska kosta normalt men vi fick en superdeal på agoda när vi bokade detta hotellet.
Tan V. Reste med partner Sweden, den 16 oktober 2012
ok

trevlig personal"
det här hotell är konstig vet ej om det e agoda som vissa de fel el hotellet som hade fel info vi var 4 person och jag boka 3- Drum för 194 kr per natt med frukost men tyvärr det vissa sin att det var E rum det var inte så på adgoda sida man se att det var 2 gubbar på sida och när vi kom ditt då säger de ingenting men på frukost då fick vi veta att det är bara 3 son hade frukost och 3 får betala man nu se jag att de har ändra på adgoda sida nu har de 1 gubbar och 2 gubbar på sin sida det är jätte konstig men men så e det.
Magnus H. Reste med partner Sweden, den 22 mars 2012
Trevligt hotell

Priset.
Trevligt hotell med bra pris. Om du letar efter ett billigt men bra boende så är detta hotell att rekommendera. Rummen är fina men har endast en liten fransk balkong. Finns dock en trevlig pool på taket. 10 min till stranden, 5 min till jong ceylon, 5 min till bangla
Anni E. Gruppresenär Sweden, den 10 mars 2012
jatte fina rum, trevlig personal!

Det va nara till allt, stranden (som inte va sa fin), pubar, stan och alla restauranger. Poolen va liten men tillracklig om man bara ar dar nagra dagar. Trevlig atmosfar.
Vi blev bra bemotta nar vi kom och rummen va frascha och stadade varje dag. Wifi funkade bra i korridoren men inte pa rummen och i restaurangen, vilket va lite synd. Men det va gratis att sitta vid deras datorer i lobbyn. Vi ar nojda med varan vistelse!

Patong Hemingway’s Hotel PhuketPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - GästrumPatong Hemingway’s Hotel Phuket - Hotellet från insidanPatong Hemingway’s Hotel Phuket - ReceptionPatong Hemingway’s Hotel Phuket - ReceptionPatong Hemingway’s Hotel Phuket - ReceptionPatong Hemingway’s Hotel Phuket - FritidsfaciliteterPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - BadtunnaPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - PoolPatong Hemingway’s Hotel Phuket - RestaurangPatong Hemingway’s Hotel Phuket - RestaurangPatong Hemingway’s Hotel Phuket - RestaurangPatong Hemingway’s Hotel Phuket - RestaurangPatong Hemingway’s Hotel Phuket - Mat och dryckPatong Hemingway’s Hotel Phuket - Mat och dryck