Patong Lodge Hotel

284/1 Prabaramee Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand (Visa karta)

Patong Lodge Hotel Phuket - Pool Patong Lodge Hotel Phuket - Pool Patong Lodge Hotel Phuket - Pool Patong Lodge Hotel Phuket - Pool Patong Lodge Hotel Phuket - Pool Patong Lodge Hotel Phuket - Lobby Patong Lodge Hotel Phuket - Gästrum Patong Lodge Hotel Phuket - Pool Patong Lodge Hotel Phuket - Gästrum Patong Lodge Hotel Phuket - Gästrum Patong Lodge Hotel Phuket - Balkong/terrass Patong Lodge Hotel Phuket - Gästrum Patong Lodge Hotel Phuket - Gästrum Patong Lodge Hotel Phuket - Hotellet från utsidan Patong Lodge Hotel Phuket - Faciliteter Patong Lodge Hotel Phuket - Trädgård
Patong Lodge Hotel Phuket - Pool Patong Lodge Hotel Phuket - Lobby Patong Lodge Hotel Phuket - Restaurang Patong Lodge Hotel Phuket - Hotellet från utsidan Patong Lodge Hotel Phuket - Pool Patong Lodge Hotel Phuket - Svit Patong Lodge Hotel Phuket - Hotellet från utsidan Patong Lodge Hotel Phuket - Hotellet från utsidan Patong Lodge Hotel Phuket - Pool Patong Lodge Hotel Phuket - Pool Patong Lodge Hotel Phuket - Trädgård Patong Lodge Hotel Phuket - Restaurang
Område: Patong Antal rum: 130

Trevligt

6,9
6,6
6,6
Jan H. Reste med partner Sweden, den 23 oktober 2012

Nyrenoverade rum
Vid ankomst fungerade inte duschen vilket påtalades i receptionen. Detta skulle ordnas omgående. När vi kom tillbaka på natten var detta inte gjort varför vi blev utan dusch när vi checkade ut. Detta påtalades för närvarande chef som helt ignorerade saken och inte var villig att reducera priset. Mycket dålig stil.
Nawar H. Reste med partner Sweden, den 31 december 2011
ok hotel nära havet

känns fräscht, pol
Helt ok hotel med bekvämt avstånd till strand. Lite längre till centrum men går att gå dit iaf. finns mycket taxi i närheten och mopeder att låna från hotellet för ca 300 bht. polen är bra om man inte orkar gå till stranden. men ibland störs man av moské som ligger nära hotellet. hhotelpersonalen trevlig. bra läge till att gå längs stranden. finns mycket restuaranger i närheten där det finns mycket att välja på.
Tips om att göra på hotellet: hyra moped är ett tips då man enkelt kan ta sig runt i patong utan att tänka på taxi.
Eva M. Familj med äldre barn Sweden, den 18 december 2011
Lugnt läge vid norra delen av patong beach

Lugnet
Ok hotell med bekvämt avstånd till mysig strand, promenad avstånd på 5 min. 20 minuter gång till centrum men går att gå dit, det finns gott om Taxi –tuk tuk utanför hotellet och även så att man kan hyra egen moped om man skulle vilja det. Polen är bra och med olika djup och passar småbarnsfamiljen likväl tonårsfamiljen. Hotelpersonalen är relativt trevliga, dock inte alla, de verkar som de tappat service känslan bara. Dock var det mycket som saknades på menyn, fick ofta svaret att det var slut då vi ville beställa något. Tyvärr fick vi rum mot baksidan av hotellet in mot ett lager trots att hotellet inte var överfullt och det kändes urk. Frukosten var bra och det fanns mycket att välja på. Bilderna ljuger lite om hur hotellet ser ut i verkligheten, relativt slitet och det fanns en unken lukt på hotellet. Långa korridorer för att ta sig till rummet.
Tips: Stranden som ligger vid änden av stora patongbeach i en liten fika delvis för sig själv, trevlig service där och inte alls så många strandförsäljare där som på den stora långa stranden. Hyr gärna en moped (fotografera den innan för att undvika att få betala något som du inte har åstakommit) åk till andra stränder och bada, så som Karon och Kata. Åk en kväll strax innan solen går ner för att se solnedgången ifrån utsikten uppe vid Buddan, helt underbart vackert. Shopping vid marknaden som ligger vid stranden som är öppen på em och kvällen, billigt och trevligt. Prova även och smaka maten som görs i stånden där, helt otroligt gott.
Jan P. Ensamresenär Sweden, den 28 november 2011
Ganska trevligt hotell

Lungt område
Ganska hygglig standard och relativt trevligt. Många saker kostade extra som security box och wi-fi på rummet. Jag köpte ett 3-dagars internet för bath, vilket jag tycker är dyrt och det låg nere i halva tiden. Försökte få kompensation men då vart det svårt med språket. Annars var det inget fel på hotellet. Mitt pris var cirka sek per natt och det tycker jag var godkänt för slutet av november.
Tips om att göra på hotellet: Bada, sola, sova kanske ta en öl vid poolen
Robin H. Reste med partner Sweden, den 25 januari 2011
Mysigt hotell vid utkanten av Patong

Bra mat, mysig miljö, härligt poolområde
Detta var ett trevligt hotell med en riktigt bra restaurang. Helt okej frukost. Tråkigt att de talade så dålig engelska och hade lite problem med servicen. Poolområdet var inte så stort men väldigt trevligt. Där fanns också en poolbar med trevliga drycker och skön musik. Det låg inte precis i centrum av Patong vilket passade oss utmärkt. En promenad på 20 minuter så var man mitt i smeten.
Berthold G. Reste med partner Sweden, den 15 januari 2011
."Tjusigt hotell och trevlig personal"

Lungt läge nära stränder, men ändå inte så långt till shopping, nöjen, bra frukostbuffé, bra service
det enda negativa var de hårda sängarna och kuddarna. när vi påpekade detta la städerskan in filtar under lakan. det blev bättre, men inte bra. vi la även dit handdukar så att vi inte skulle få ont i höfter mm. en 5 cm bäddmadrass av ex skummgummi skulle göra susen. det var flera gäster inkl oss som blev dåliga i magen. vad det berodde på vet vi inte, men min familj har varit i thailand 9 ggr och endast en som en gång blivit sjuk innan denna gång.
Mikael S. Familj med äldre barn Sweden, den 29 januari 2010
patong lodge

bra läge fina pooler
bra frukost trevlig personal
Tips om nattklubbar: soi bangla är ett måste
Jurgen B. Reste med partner Sweden, den 13 januari 2009
Värsta uräkten för ett hotell jag hittills sett...

Inget,förutom några väldigt få i personalen som förstått att dom arbetar inom ett serviceyrke...
2,3
Hotellet ligger offside dvs för långt bort från händelsernas centrum.Kostar minst 200 baht för att åka taxi dit.Gamla och slitna lokaliteter.Katastrofal hotellpolicy,att man ska betala för att använda safetyboxen och att man ska "straffas" som hotellgäst med att betala mycket mer för internet användning än på internetcafeérna.Och sedan som avslutning inte kunna sova pga en eller flera muslimska böneutropares obetvingliga lust att vråla/skrika ut sitt budskap...detta s.k "hotell" är ofattbart många gånger värre än Fawlty Towers,för de som känner till denna otroligt roliga parodi på ett engelskt hotell i John Cleeses regi.....
Tips om att göra på hotellet: Tips om att göra på hotellet: Att lämna det så fort som möjligt,alternativt att inte checka där,förrän betydande förändringar har gjorts...
Sagar B. Gruppresenär Bangladesh, den 8 maj 2014
Overall Its good

Value for money close to beach, hotel receptionist helping attitude can improve more.
Good very quite I like the pool and surrounding very close to beach.
Joanne L. Reste med partner Australia, den 19 april 2014
Excellent hotel, second stay will stay again.

Location

Patong Lodge Hotel PhuketPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - LobbyPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - Balkong/terrassPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - Hotellet från utsidanPatong Lodge Hotel Phuket - FaciliteterPatong Lodge Hotel Phuket - TrädgårdPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - LobbyPatong Lodge Hotel Phuket - RestaurangPatong Lodge Hotel Phuket - Hotellet från utsidanPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - SvitPatong Lodge Hotel Phuket - Hotellet från utsidanPatong Lodge Hotel Phuket - Hotellet från utsidanPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - TrädgårdPatong Lodge Hotel Phuket - RestaurangPatong Lodge Hotel Phuket - Hotellet från utsidanPatong Lodge Hotel Phuket - SvitPatong Lodge Hotel Phuket - Business CenterPatong Lodge Hotel Phuket - FestvåningPatong Lodge Hotel Phuket - MötesrumPatong Lodge Hotel Phuket - SpaPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - TrädgårdPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - PoolPatong Lodge Hotel Phuket - GästrumPatong Lodge Hotel Phuket - Gästrum