Tillbaka till hotellinfo

Michael N.
26 mars 2015
D-Beach
Läget, Renlighet,Serviceminded personal.
Hotellet ligger bra till. Man fick sjöutsikt som jag hade betalat för. Sängarna komfortabla(inte alltid självklart). God och stor frukost. Personalen trevlig och hjälpsam. På det stora hela en trevlig vistelse.

Bo F.
08 mars 2015
Suveränt
Receptionen. Rummen. Badet.
Utmärkt läge. Utmärkt reception. Bra service.

Helgi L.
03 november 2014
Pattaya 2014
Pool. Nära till stranden personalen
Regnigt och åska men annars bra.

Peter E.
01 september 2014
Barnpool och centralt läge
Poolen, läget, prisvärde
Tredje gången vår familj med en grabb i 4-årsåldern. Vistelsen har varit lika bra alla gångerna. Centralt läge med många restauranger längs strandpromenaden, nära 7-eleven och shopping på Central en bit bort på strandvägen. Välstädade och fräscha rum där allt fungerat. Huvudanledning till att vi kommit tillbaka är dock poolområdet som funkar kanon för vår son. Två små och två stora rutschkanor samt svagt sluttande nedgång, med halkfri botten, i poolen gör att han kan röra sig ganska obehindrat. Enda minus är frukosten som kunde erbjuda lite fler valmöjligheter. Restaurangen har också varit ganska kylig så klä på er ordentligt!

Karin E.
03 juli 2014
Mycket bra. Skulle definitivt välja det igen.
Trevligt och fräscht hotell. Ligger bra till, inte i de värsta snuskkvarteren. Man får dock vara beredd på att passera barer för vita män vart man än går i Pattaya. Bra pool gym och frukost.
Mycket bra. Bra för shopping. Kan inte kommentera stranden då vi inte hann med den. Stannade två nätter.

yvonne S.
23 april 2014
bra hotell,rekommenderas
rent,nära till allt centralt,bra personal
rekommenderas

Peter N.
02 april 2014
Helt fantastiskt!
Läget frukosten rummet
Kanon hotell med allt vad det innebär,rum frukost personal allt perfekt.

Anneli N.
01 februari 2014
Lösa krokar dammigt under sängen inte 4 stjärnigt
Personalen

Kristofer D.
03 januari 2014
Detta borde vara en två stjärnig hotell
bara havsutsikten stämmde med rumsbeskrivningen
inget bra ställe för semester för familjer och framför allt barnfamiljer.

Ralf Z.
29 december 2013
Trevligt och barnvänligt
utsikten är trevlig om man bokar ett rum högt upp, poolen passar även småbarn (gäller gamla delen av hotellet)samt en bra frukost buffe
Det är säkert femte gången vi bor här och vi kommer säkert att bo här fler gånger. Man vet vad man får och det är prisvärt under lågsäsongen men lite för dyrt under hög säsong. nya delen av hotellet har finare rum (de som finns på boknings sidan) men den gamla delen är helt ok , dock lite slitet. Allt fungerar och det är en bra frukost , resturangen vid poolen är lite i dyraste laget. detta är ett bra 3,5++ hotell med många barn familjer samt en del charter från tex Ryssland och asien.