Peninsula Excelsior Hotel

5 Coleman Street, Marina Bay, Singapore 179805 (Visa på karta)

tidigare : Excelsior
Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Gästrum Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Gästrum Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Gästrum Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Gästrum Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Pool Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Lobby Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Utsikt Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Utsikt Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Utsikt Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Utsikt Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Utsikt Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Pool Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Restaurang Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Gym Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Badrum Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Utsikt
Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Badrum Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Pool Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Entré Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Pool Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Badrum Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Utsikt Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Pub/lounge Peninsula Excelsior Hotel Singapore - Hotellet från utsidan
Område: Marina Bay Antal rum: 600

baserat på 8085
omdömen

6,6
Hakan B. Reste med partner Sweden, den 12 januari 2015
Bra läget till bra pris!

Frukosten, läget, personalen
Mycket för pengarna! Vi bodee bara en natt men tyckte hotellet var mycket bra. Rummen rymliga men skulle behöva fräschas upp något. Bra läge, superbra frukost och trevlig personal
Urban B. Affärsresenär Sweden, den 16 mars 2014
Läget läget läget

Läget utsikten priset
Fick tyvärr vänta på rummet över två timmar . Personalen var lite kort i tonen. Fick ett bättre rum senare som dock liknade cigarett rök och stördes av hissarnas motorer.
Ing-Britt P. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2014
centralt läge

Centraltt, rent, trevligt.
Väldigt trevlig personal, mycket nöjd med boeendet.
Susanne J. Reste med partner Sweden, den 21 oktober 2013
Bra och centralt

Läget, rummet, pool
Inget att klaga på. Centralt läge med bra standard. Skönt med pool fast den var liten. Dyr frukost när den inte var inkluderad i priset, men den var bra. Mycket att välja på.
Daniel H. Reste med partner Sweden, den 5 februari 2013
Fint hotell

Fräscht och lyxigt!
Bodde här tre nätter. Ett riktigt bra och fint hotell, väldigt nära till flera t-banestationer. En bra skybar med riktigt fin utsikt. Wifi på rummet. Poolen hann vi aldrig använda, men det var nog en av de finaste och coolaste poolerna vi sett. Singapore är ett ställe som verkligen innehåller klass, och det här hotellet gör er inte besvikna.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Sentosa island och Universal studios där. Som Disney land fast med hollywoodfilmer istället. Grymt kul.
Esbjorn M. Reste med partner Sweden, den 28 januari 2013
Tjusig reception, bra men något slitet rum.

Bra läge.
Vi fick ett rum med många fönster som gav oss utsikt över stor del av stan. Bra pooler med sköna vilstolar.
Leif E. Reste med partner Sweden, den 25 januari 2013
Mycket trevligt hotell med gästvänlig personal.

Centralt. Fantastik frukost.
Kommer vi till Singapore fler gånger så finns det stora möjligheter att vi väljer detta hotell igen.
Monica S. Reste med partner Sweden, den 5 december 2012
Bra läge med fin pool

Läget och poolen
Hotellet har ett bra läge med gångavstånd till allt. Vi fick betala extra för utsikt och Internet när vi kom och när vi skulle checka ut så så ville de ha betalt igen för samma tjänster. Frukosten var inget vidare och renoveringen av matsalen gjorde inte upplevelsen bättre. Poolen är fin men det fanns ingenstans att byta om så man fick gå igenom lobbyn för att komma till poolen.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: En kort promenad från hotellet ligger Raffles hotell där de serverar en fantastisk Singapore sling
Hans S. Reste med partner Singapore, den 9 mars 2012
Bra läge.
Bra läge och bekväma rum. Nära till det mesta t.ex. tunnelbana, shopping centra och Singapore floden med alla sina restauranger. Dessutom ligger hotellet intill den vackra parken Fort Canning Park som inte får missas av resenären. Prisläget under de stora lyxhotellen medför att hotellet verkar rikta sig till turister i transit eller på besök i Singapore. Onödigt dyr frukost men många alternativ runt hörnet.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Fort Canning Park tvärs över gatan från hotellet ger en "djungelkänsla" mitt i stan. Funan IT shopping ligger i intilliggand hus och erbjuder bra shopping (och man kan pruta).
Anton L. Gruppresenär Sweden, den 22 februari 2012
Fräscht hotell, bra läge

Fräscht och rent hotell, gratis gym.
vi trivdes bra här. var ute och såg oss om i singapore mest via att promenera då hotellet låg så centralt. staden var fantastiskt ren och ordning och reda. ordentliga människor, högutbildade. skön kontrast med ett så pass uppstyrt i-land mitt i värmen så nära ekvatorn. ångrar inte en sekund att jag åkte dit.

Peninsula Excelsior Hotel SingaporePeninsula Excelsior Hotel Singapore - GästrumPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GästrumPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GästrumPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GästrumPeninsula Excelsior Hotel Singapore - PoolPeninsula Excelsior Hotel Singapore - LobbyPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - PoolPeninsula Excelsior Hotel Singapore - RestaurangPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GymPeninsula Excelsior Hotel Singapore - BadrumPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - Hotellet från utsidanPeninsula Excelsior Hotel Singapore - Hotellet från utsidanPeninsula Excelsior Hotel Singapore - BadrumPeninsula Excelsior Hotel Singapore - PoolPeninsula Excelsior Hotel Singapore - EntréPeninsula Excelsior Hotel Singapore - PoolPeninsula Excelsior Hotel Singapore - BadrumPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - Pub/loungePeninsula Excelsior Hotel Singapore - Hotellet från utsidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.