Mitt konto (logga in)

Phuket Nirvana Resort

10/15 Moo 6, Kamala, Phuket, Thailand 83150 (Visa karta)

Phuket Nirvana Resort Phuket - Gästrum Phuket Nirvana Resort Phuket - Svit Phuket Nirvana Resort Phuket - Badrum Phuket Nirvana Resort Phuket - Gästrum Phuket Nirvana Resort Phuket - Badrum Phuket Nirvana Resort Phuket - Pool Phuket Nirvana Resort Phuket - Badrum Phuket Nirvana Resort Phuket - Pub/lounge Phuket Nirvana Resort Phuket - Hotellet från utsidan Phuket Nirvana Resort Phuket - Gästrum Phuket Nirvana Resort Phuket - Pub/lounge Phuket Nirvana Resort Phuket - Pub/lounge Phuket Nirvana Resort Phuket - Pub/lounge Phuket Nirvana Resort Phuket - Gym Phuket Nirvana Resort Phuket - Gym Phuket Nirvana Resort Phuket - Pool
Phuket Nirvana Resort Phuket - Pool Phuket Nirvana Resort Phuket - Pool Phuket Nirvana Resort Phuket - Pool Phuket Nirvana Resort Phuket - Pool Phuket Nirvana Resort Phuket - Svit Phuket Nirvana Resort Phuket - Pool Phuket Nirvana Resort Phuket - Pool Phuket Nirvana Resort Phuket - Pool Phuket Nirvana Resort Phuket - Pool Phuket Nirvana Resort Phuket - Hotellet från utsidan Phuket Nirvana Resort Phuket - Gästrum Phuket Nirvana Resort Phuket - Gästrum
Område: Kamala Antal rum: 12

6,4
6,2
Jonas B. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2014
Långt till allt

Fin natur, bra pool, tyst
4,7
Susanne A. Reste med partner Sweden, den 19 februari 2013
Fantastisk resort med underbar personal

Personalen, stället, poolerna.
Vi bokade via Agoda p.g.a tidigare fina recensioner och blev också väldigt förtjusta! Det låg dock en bit upp i bergen så det var en bit till stranden och restaurangerna men det gick ju att gå eller att få skjuts av hotellet eller från byn.Det var det värt! Vi fick ett jätterum som hade plats för minst 4 personer. Det fanns gym, jacuzzi och tre pooler som vi hade helt för oss själva i stort sett då de inte hade så många gäster just då. Det förvånade oss för det var helt underbart där. Personalen var nog de mest trevliga vi träffat under våra 4 semestrar i Thailand. Frukosten bestod av American breakfest och var enkel men ok. De hade några lättare rätter att beställa till lunch/middag, inget speciellt men de flesta väljer väl att gå någon annanstans ändå. Kan absolut rekommendera detta ställe!
Tips om att göra på hotellet: Enklare gym, poolerna underbara, det finns en massa djur i omgivningen att titta på/fotografera.
Andre A. Familj med äldre barn Sweden, den 17 februari 2013
Bara tolv rum

Lugnt hotell med stor pool
Närmaste strand är Kamala Beach men hotellet ligger inte mitt i smeten av andra hotell och restauranger utan en bit upp på berget. Utsikten från rummet var storslagen. Det går att gå till stranden men då ska man vara inställd på att promenaden tar ett tag. Det går också en shuttle till stranden, men den går bara två gånger på förmiddagen och en gång hem. Vill man inte passa den tar man egen taxi. De i förväg kommunicerade tiderna stämde inte utan de beror på vilka andra körningar som de har,men de var också flexibla åt vårt håll och körde oss när det passade oss. Hotellet har bara tolv rum, vilket ger en familjär stämning på hotellet. Personalen är väldigt trevlig och personlig. For oss med barn på 8 och 12 år var den stora och djupa poolen som vi var i stort sett själva i den stora behållningen av våra två dagar på hotellet. Det finns möjlighet att äta på hotellet men menyn är ganska liten, det vi åt var dock väldigt vällagat. Ett plus också att beställningen kom väldigt fort.
Johanna A. Gruppresenär Sweden, den 10 februari 2013
Mycket fint hotell med bra personal

Läget samt personalen
Vi blev uppgraderade till en Svit istället för familjerummet på grund utav att det var en familj som hade bokat fel och behövde fler bäddar i rummet, så dom fick familjerummet istället. Hotellet var mycket fint och ligger en bit upp på ett berg så med andra ord inte precis vid havet. Dock tycket vi inte att att det gjorde något eftersom hotellet erbjöd gratis transport till havet och tillbaka, det tog max 10 min dit. Det gick även gå till havet om man så ville. Hotellrummet var mycket fint och personalen var väldigt trevliga hela tiden. Dom var uppmärksamma på en och man kände sig alltid välkommen när man kom tillbaka till hotellet. Hotellet hade en fin och fräsch pool med tillgång till solstolar med parasoll. Även tillgång till gym med vikter, cykel och löparband. Till frukost erbjöds English breakfast och maten i allmänhet var mycket god.
Restaurangtips: Boka taxi från hotellet och be dom köra till shoppinggatan i Kamala. Där finns den en restaurang som heter Salt and Pepper. Menyn innehöll kötträtter, thairätter, pastarätter samt även nordisk mat så som potatismos köttbullar och sås, pyttipanna, bakad potatis med mera. Mycket värt pengarna! Runt om finns det även mycket shopping och massagesalonger.
Lars-Erik J. Familj med småbarn Sweden, den 20 november 2012
fint hotell med trevlig personal

stora rymliga rum fint poolområde lungt ställe med få rum hjälpsam personal
det som var lite negativt med hotellet var plaseringen då det var många trappor till polen då vi hade små barn annars var personalen väldigt hjälpsam med¨all, transporter m.m
Lars-Erik J. Reste med partner Sweden, den 20 november 2012
tjusigt hotell

stora rymliga rum fint poolområde lungt ställe med få rum hjälpsam personal
hjälpsam personal som fixade allt vi önskade kändes nästan som vi hade hotell och poolområdet för oss själva
Kjell A. Familj med äldre barn Sweden, den 13 april 2012
Suveränt hotell och underbar personal

Lyxigt men ändå bra pris , rent o trevligt , enormt fina rum , härliga pooler och relaxrum , barer mm
Faktiskt ett av de bästa hotell vi någonsin vistats på .
Tips: En bit till strand o shopping , men det går gratis transferbuss till o från hotellet morgon o kväll.
Ola H. Reste med partner Sweden, den 22 mars 2012
häftigt hotell

tyst utsikten poolen
Kanon att bo där för det var tyst och ett vackert landskap. Hotellet var uppe högt på en kulle så man bör hyra en scooter om man vill transpotera sig så kanske inget för barn familjer
Joacim M. Reste med partner Sweden, den 15 januari 2012
Kamalas bästa hotell med Thailands bästa personal.

Poolområdet och personalen.
när vi kom till hotellet så fick vi världens bästa bemötande från hotellpersonalen, jag vart grattad på födelsedagen även om jag fyllde år tre dagar senare. rummen var stora och väldigt fräscha. det finns bara 12 rum vilket får en att känna sig helt ensam på hotellet då hotellområdet är väldigt stort. vid poolen låg vi nästan ensamma varje dag. när min födelsedag kom så fick vi veta att hotellet skulle bjuda på middag gratis, den var enorm med tårta som efterrätt. att hotellet ligger en bit ifrån stranden ser jag inga problem med då dom har gratis taxi till och från stranden. jag har varit i thailand tre gånger och backpackat men nästa gång så kommer jag resa direkt till detta hotell och bo där hela min vistelse. det finns dessutom ett ganska litet men väl fungerande luftkonditionerat gym som vi använde en hel del. det enda som jag skulle kunna komma på på minussidan är att dom inte serverar mat förutom frukost och lättare lunch på hotellet, men dom har gratis matlagningsskola i kinesisk, japansk och thailändsk matkultur.
Patrick T. Familj med småbarn Sweden, den 11 januari 2014
No good hotel.

Nothing is good about this hotel.
2,3
Nothing is good about this visit. The hotel is far away from the beach. The hotel is suited up the mountain.

Phuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - SvitPhuket Nirvana Resort Phuket - BadrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - BadrumPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - BadrumPhuket Nirvana Resort Phuket - Pub/loungePhuket Nirvana Resort Phuket - Hotellet från utsidanPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - Pub/loungePhuket Nirvana Resort Phuket - Pub/loungePhuket Nirvana Resort Phuket - Pub/loungePhuket Nirvana Resort Phuket - GymPhuket Nirvana Resort Phuket - GymPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - SvitPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - Hotellet från utsidanPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - SvitPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GästrumPhuket Nirvana Resort Phuket - GymPhuket Nirvana Resort Phuket - GymPhuket Nirvana Resort Phuket - Pub/loungePhuket Nirvana Resort Phuket - RestaurangPhuket Nirvana Resort Phuket - RestaurangPhuket Nirvana Resort Phuket - BadtunnaPhuket Nirvana Resort Phuket - BadtunnaPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - PoolPhuket Nirvana Resort Phuket - Hotellet från utsidanPhuket Nirvana Resort Phuket - Hotellet från utsidan

Kundrecensioner - Phuket Nirvana Resort, Phuket