Piraya Resort & Spa

128/2 Moo 3, Mai Khao, Phuket, Thailand (Visa karta)

Piraya Resort & Spa Phuket - Badrum Piraya Resort & Spa Phuket - Gästrum Piraya Resort & Spa Phuket - Gästrum Piraya Resort & Spa Phuket - Gästrum Piraya Resort & Spa Phuket - Gästrum Piraya Resort & Spa Phuket - Gästrum Piraya Resort & Spa Phuket - Gästrum Piraya Resort & Spa Phuket - Restaurang Piraya Resort & Spa Phuket - Restaurang Piraya Resort & Spa Phuket - Restaurang Piraya Resort & Spa Phuket - Restaurang Piraya Resort & Spa Phuket - Restaurang Piraya Resort & Spa Phuket - Restaurang Piraya Resort & Spa Phuket - Restaurang Piraya Resort & Spa Phuket - Mötesrum Piraya Resort & Spa Phuket - Gym
Piraya Resort & Spa Phuket - Lobby Piraya Resort & Spa Phuket - Lobby Piraya Resort & Spa Phuket - Lobby Piraya Resort & Spa Phuket - Pool Piraya Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Piraya Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Piraya Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Piraya Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Piraya Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidan Piraya Resort & Spa Phuket - Entré Piraya Resort & Spa Phuket - Entré Piraya Resort & Spa Phuket - Strand
Område: Mai Khao Antal rum: 97

6,1
6,2
Sveneric B. Reste med partner Sweden, den 15 januari 2013
Undvik detta hotel

finns inte
Typ Sällskapsresan fast på italienska med lekledare både i poolen och på stranden.Detta hotell har svårt att prata och förstå engelska. Städningen glömde fylla på toapapper mm. En morgon saknades bröd till frukost vid 8,30 tiden. Vid vår avresa kl 05,00 hittade man inte vår voucher vilken vi lämnat när vi checkade in. Dyrt att äta och fika. Det finns tack o lov 2 st mindre restauranger vid stranden.Kan inte på något sätt rekommendera detta hotell
Michael S. Familj med äldre barn Sweden, den 29 december 2012
Varning !!

Fint område
Vad ni än gör boka inte detta hotell. Har aldrig varit med om maken ! Du bokar ett tror du fint rum debiteras för detta men när du är på plats säger dom sorry det är fullbokat, du får ta ett annat sämre rum. Bråkade om detta i 5 ! timmar sista natten i Thailand. De skyller allt på Agoda och vill inte prata med dig överhuvudtaget. Arrogant och otrevlig personal på alla sätt. Rasister ? Kändes inte som Thailand. Har bott på massor av hotell o detta var ett av de sämsta. Det finns gott om bra hotell i Thailand, det här ska man definitivt undvika. Usch !!!
Tips: Akta er !
Jan A. Reste med partner Sweden, den 2 december 2011
Utmärkt äge nära flygplatsen

Rymliga, och fina rum , rent och snyggt.
Vi bodde här vår sista natt i Phuket. Endast 15 min från flygplatsen. Trevligt hotel vi hade valt pool access och det var kanon fint.Vi åt inget på hotelet för det var jäkligt dyrt.
Restaurangtips: Gå till höger vid stranden där ligger en jättemysig resturang med mycket bra priser och god mat.
Bo-Erik B. Reste med partner Sweden, den 11 mars 2011
Utmärkt läge vid lugn strand.

Många pooler att välja mellan.
Ett mycket bra hotel vid början eller slut på en vistelse på Phuket. Om man skall använda flyg. Det tog 15 min. med taxi. En skön promenad på stranden på 30 min. så kommer man till ett litet shoppingcenter med livsmedels, restauranger och cafe. Otroligt att det finns så lugna platser men ändå så nära till en stor flygplats.
Restaurangtips: Trevliga restaurang precis utanför hotellet,vid stranden.
Carina F. Reste med partner Sweden, den 3 mars 2011
Vacker omgivning fina rum

Otrolig strand , fint hotell trevilig personal
Fint hotell otroligt vacker omgivning och strand Men hotellet har otroligt dålig frukost och dålig service i restaurangen !!!!!!
Restaurangtips: Finns en liten Thairestaurang utanför hotellet som är jätte mysig och god mat och låga priser
Tobias R. Reste med partner Sweden, den 15 februari 2011
Fint hotell och lite folk

Den öde stranden
Ett fint hotell nära flygplatsen. Nästan inget folk. Väldigt hög standard.
Restaurangtips: Ät inte på hotellet, ät på Seaside Cottages & Restaurant som ligger precis intill hotellet vid stranden. Mycket god mat!
Tess O. Reste med partner Sweden, den 15 februari 2011
Fina rum med bra läge till flygplatsen.

Fräscha rum, privat solsäng i direkt anslutning till poolen utanför rummet,
Bra läge när man kommer från flygplatsen. Fräscha och rena rum. Finns inte så mycket i området men allt som behövs för ett par dagar. Rekommenderar att välja Pool access rum. Mycket trevligt med pool ett par steg från sängen!!! Frukosten var inget utmärkande.
Restaurangtips: Grann stället till vänster! God billig mat och dryck!!!
Jens L. Ensamresenär Sweden, den 14 februari 2011
Inget drömboende

Billigt med rabatten och alldeles invid en väldigt lång och väldigt lugn strand.
Acceptabelt hotell men absoulut inget märkvärdigt. Det ser bättre ut på bilderna än vad det är i verkligheten. Det bästa är närheten till den långa, lugna stranden, men samtidigt ligger det inga mysiga restaurangstråk i närheten vad jag kunde se. Framförallt bra ställe att bo på om man måste ha nära till flygplatsen (ca 20 min med taxi). Servicen var helt ok (som alltid i Thailand).
Samanthika N. Reste med partner Sweden, den 29 januari 2011
Stora, fina rum och trevliga poolområden.

Fräscht och fint, trevlig personal.
Stora, fina rum, bra poolområden. Serviceinriktad, trevlig personal. Ett minus för att spaavdelnigen inte var klar. Fint läge direkt vid stranden men väldigt avsides, man måste åka taxi för att komma till restauranger och shopping. Dock väldigt nära till flygplatsen.
Camilla R. Reste med partner Sweden, den 24 januari 2011
Utmarkt lage men alldeles for ensamt

Hotellet lag precis vid stranden, lugn och skont, flera poolen, vi blev uppgraderade till en 2-vaningslagenhet som var mycket bra.
Det byggs ett stort hotell precis intill Piraya som skulle vara klar nasta ar, da blir det nog lite mer rullians. Vi upptackte 2 billiga restauranger precis intill Piraya men annars fanns det inte mycket att valja pa. Vi tog taxi till norra delen av standen. Promenad pa stranden tog 20 min.
Tips om att göra på hotellet: Hotellet har ett litet gym.

Piraya Resort & Spa PhuketPiraya Resort & Spa Phuket - BadrumPiraya Resort & Spa Phuket - GästrumPiraya Resort & Spa Phuket - GästrumPiraya Resort & Spa Phuket - GästrumPiraya Resort & Spa Phuket - GästrumPiraya Resort & Spa Phuket - GästrumPiraya Resort & Spa Phuket - GästrumPiraya Resort & Spa Phuket - RestaurangPiraya Resort & Spa Phuket - RestaurangPiraya Resort & Spa Phuket - RestaurangPiraya Resort & Spa Phuket - RestaurangPiraya Resort & Spa Phuket - RestaurangPiraya Resort & Spa Phuket - RestaurangPiraya Resort & Spa Phuket - RestaurangPiraya Resort & Spa Phuket - MötesrumPiraya Resort & Spa Phuket - GymPiraya Resort & Spa Phuket - LobbyPiraya Resort & Spa Phuket - LobbyPiraya Resort & Spa Phuket - LobbyPiraya Resort & Spa Phuket - PoolPiraya Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanPiraya Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanPiraya Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanPiraya Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanPiraya Resort & Spa Phuket - Hotellet från utsidanPiraya Resort & Spa Phuket - EntréPiraya Resort & Spa Phuket - EntréPiraya Resort & Spa Phuket - StrandPiraya Resort & Spa Phuket - StrandPiraya Resort & Spa Phuket - StrandPiraya Resort & Spa Phuket - StrandPiraya Resort & Spa Phuket - StrandPiraya Resort & Spa Phuket - StrandPiraya Resort & Spa Phuket - Strand