Porcelain Hotel by JL Asia

6 omdömen på svenska

6,8
8,8
Hakan A. Ensamresenär Sweden, den 8 juli 2014

Läge, närhet till tunnelbana och pris
Min vistelse på Porcelain hotell var ok. Jag uppfattade dock hotellet som något "mörkt", mycket mörka färger. Rummet var inte stort men det framgick vid bokningen. Läget på hotellet är bra, nära Chinatown och tunnelbanan.
Stefan P. Familj med äldre barn Sweden, den 15 mars 2014
Ett väldigt trångt rum med smarta lösningar

snabbt intenet, läget, hyfsat pris
Personalen var inte speciellt tillmötesgående och egentligen ointresserade av oss som gäster. rummena var väldigt trånga, men de hade gjort sitt bästa för att hitta lösningar
Roger L. Ensamresenär Sweden, den 20 mars 2013
Små rum

rent och snyggt
4,7
Det var de minsta hotellrum jag har bott i.Omöjligt att ha väskan på golvet,svårt att ta sig upp i sängen.Hur två personer skall kunna bo där begriper jag inte
Stig-Bert R. Reste med partner Sweden, den 27 januari 2013
Utmärkt läge men små rum med utmärkt städning

Rent och välstädat
Läget i Chinatown nära tunnelbanan och sightseeingbussarna gjorde det lätt att uppleva staden. Första kvällen hade vi problem med luftkonditioneringen men det ordnades snabbt då det bara var dåliga batterier i fjärrkontrollen. Personalen var trevlig och tillmötesgående.
Martin L. Reste med partner Sweden, den 11 januari 2013
Bra läge men små rum

Bra utgångsläge i Singapore
Rummen var väldigt små även om man har valt ett av de större. Vi hade problem med ventilation och varmvatten men rummen var nya och trevliga.
Jonas B. Gruppresenär Sweden, den 15 april 2011
Nytt och ganska fräsch hotell.

centralt läge i singapore det tar ca 20 min att gå ner till fullerton/ raffels, mycket när chinatown mrt mycket bra !
Helt okej hotell, med små rum trots att vi hade en av de större rummen, Lite trafik ljud ifrån gatan, då fönstren är ganska tunna. Prisvärt med tanke på läget i stan och rummen.
Sergio M. Reste med partner Italy, den 22 maj 2016
location
good location
Chaiwat P. Reste med partner Thailand, den 20 maj 2016
location
nice location , its easy to go to street food
Atieka N. Reste med partner Malaysia, den 20 maj 2016
Worth every penny! 👍🏼
Everything is great!
Chaiwat P. Reste med partner Thailand, den 19 maj 2016
ืnice location
4,7
it's really good location. easy to find something to eat such as street food but the room is very small
1 - 6 av 6 omdömen
Porcelain Hotel by JL Asia SingaporePorcelain Hotel by JL Asia Singapore - TrädgårdPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - LobbyPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - ReceptionPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - SpaPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från insidan

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.