Porcelain Hotel by JL Asia

6 omdömen på svenska

8,8
6,9
Hakan A. Ensamresenär Sweden, den 8 juli 2014

Läge, närhet till tunnelbana och pris
Min vistelse på Porcelain hotell var ok. Jag uppfattade dock hotellet som något "mörkt", mycket mörka färger. Rummet var inte stort men det framgick vid bokningen. Läget på hotellet är bra, nära Chinatown och tunnelbanan.
Stefan P. Familj med äldre barn Sweden, den 15 mars 2014
Ett väldigt trångt rum med smarta lösningar

snabbt intenet, läget, hyfsat pris
Personalen var inte speciellt tillmötesgående och egentligen ointresserade av oss som gäster. rummena var väldigt trånga, men de hade gjort sitt bästa för att hitta lösningar
Roger L. Ensamresenär Sweden, den 20 mars 2013
Små rum

rent och snyggt
4,7
Det var de minsta hotellrum jag har bott i.Omöjligt att ha väskan på golvet,svårt att ta sig upp i sängen.Hur två personer skall kunna bo där begriper jag inte
Stig-Bert R. Reste med partner Sweden, den 27 januari 2013
Utmärkt läge men små rum med utmärkt städning

Rent och välstädat
Läget i Chinatown nära tunnelbanan och sightseeingbussarna gjorde det lätt att uppleva staden. Första kvällen hade vi problem med luftkonditioneringen men det ordnades snabbt då det bara var dåliga batterier i fjärrkontrollen. Personalen var trevlig och tillmötesgående.
Martin L. Reste med partner Sweden, den 11 januari 2013
Bra läge men små rum

Bra utgångsläge i Singapore
Rummen var väldigt små även om man har valt ett av de större. Vi hade problem med ventilation och varmvatten men rummen var nya och trevliga.
Jonas B. Gruppresenär Sweden, den 15 april 2011
Nytt och ganska fräsch hotell.

centralt läge i singapore det tar ca 20 min att gå ner till fullerton/ raffels, mycket när chinatown mrt mycket bra !
Helt okej hotell, med små rum trots att vi hade en av de större rummen, Lite trafik ljud ifrån gatan, då fönstren är ganska tunna. Prisvärt med tanke på läget i stan och rummen.
Aik K. Ensamresenär Malaysia, den 3 februari 2016
Charming hotel

Layout of room, cleanliness and service
Good! They had all the right amenities for a really comfortable stay and the showers were great! Overall, no complaints at all and was thoroughly satisfied.
Ran W. Reste med partner Singapore, den 28 januari 2016
Hello

Nil
4,7
Overrated
Tew C. Reste med partner Malaysia, den 28 januari 2016
Great for any location in Singapore

Locations
It is great to stay here because the design is special. But yet the hotel condition is abit old, but acceptable. The bed is good to sleep. The bath room design is nice. Our bed is king size and the room quite big compared to this budget room.
Choo C. Reste med partner Malaysia, den 27 januari 2016
Taste & Try.

it is near to all major transportation, MRT, Bus and Taxi. It is also all kind all food available and shopping in Chinatown.
Good.
1 - 6 av 6 omdömen
Porcelain Hotel by JL Asia SingaporePorcelain Hotel by JL Asia Singapore - TrädgårdPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - LobbyPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - ReceptionPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - SpaPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GästrumPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från utsidanPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotellet från insidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.