Prince Palace Hotel

488/800 Bo Bae Tower, Damrongrak Road Klong Mahanak, Pomprab, Khaosan, Bangkok, Thailand

510 omdömen på svenska

7,1
Ines M. Reste med partner Thailand, den 23 januari 2016
Lite lyx skadar inte...

Poolen, sängar och personal
Faktum är att vi var trötta på så mycket värme, och flyttade till ett hotell som hade pool Men runt hotellet har ingenting. Den har inga restauranger, bara klädmarknaden och frukt och grönsaker.
Emil K. Reste med partner Sweden, den 17 januari 2016
Nedgånget. Smutsigt, deprimerande atityd

Fin utsikt
Bodde på prince palace i 3 nätter med min partner. Efter 2 ville vi inget annat än därifrån. Det ligger centralt men mitt i . Vårt rum var dåligt städat när vi kom och det blev inte bättre av dricksen jag la till städaren. Enda leendena vi såg från personalen var av killarna som står och håller uppe dörrarna, förutom dem såg alla oss bara som en stor belastning i deras vardag trots att jag alltid är så trevlig och respektfull som jag bara kan. Smutsiga och illalucktande heltäckningsmattor ligger i alla korridorer och rum. Vi kommer aldrig att åka dit igen och det var en lättnad att lämna. Rekommenderar inte till någon!!!
Linda B. Familj med småbarn Sweden, den 13 januari 2016
Comfortable stay

Good view, nice pool area, good service.
Vi bodde 5 nätter här. Varvade solstol och pool med att upptäcka Bangkok. Hotellet är stort och erbjuder flera restauranger. Den japanska sushirestaurangen var helt klart bäst. Jättegod mat! Överlag var priserna på mat ganska höga (om man jämför överlag i Thailand), Poolbaren var dyrast. Över 200 Baht för en öl! Man kan inte åka skytrain hit, stationen ligger alldeles för långt bort. Det är taxi från och till hotellet som gäller. Det fungerade bra för oss, dock kan det ta sin lila tid att ta sig hem när det är trafikstockning.
Madeleine H. Gruppresenär Thailand, den 7 januari 2016
Mycket bra hotell, centralt och serviceinriktade!

Mycket serviceinriktad personal, bra läge centralt och god mat!
Camilla Å. Familj med äldre barn Sweden, den 5 januari 2016
lovade mer än det höll

takbaren, duschen, stort rum
Hade säkert otur, men dels fick vi en felaktig och dels blev vi felaktigt väckta 03.10 första nattebn. Frukosten var stökig o rörig o kändes som, om man var på Finlandskryssning. Vi kommer inte bo här igen och inte rekommendera. Lovade mer på hemsidan än vad det höll.
Anna M. Familj med äldre barn Sweden, den 4 januari 2016
bra läge men ganska slitet.

Bra läge. Fin pool och poolbar.
Vi är nöjda med våra dagar på hotellet. Det var lätt att ta sig till och från olika utflyktsmål. Dock är det ganska slitna rum och opersonlig service jämfört med de mindre hotellen.
Linus S. Familj med småbarn Sweden, den 3 januari 2016

Läget, poolen personalen
Helt ok
Peter T. Ensamresenär Sweden, den 29 december 2015
Bra hotell som verkligen var värt pengarna

Frukostbuffen, poolen och priset
Verkligen bra
Benny E. Reste med partner Sweden, den 22 december 2015
Slitna heltäcknings mattor som luktar illa

Hissen
4,7
Vistelsen blev dålig på grund av illa luktande heltäcknings mattor på rummet och i korridorerna
Magnus E. Familj med äldre barn Sweden, den 21 december 2015
Perfekt läge med härliga pooler

Pool, poolbaren, personalen
AC:n väl högljudd i Prince sviten annars mkt bra service & läget perfekt.
1 - 10 av 510 omdömen Nästa sida
Prince Palace Hotel BangkokPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanPrince Palace Hotel Bangkok - GymPrince Palace Hotel Bangkok - SpaPrince Palace Hotel Bangkok - FestvåningPrince Palace Hotel Bangkok - PoolPrince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - PoolPrince Palace Hotel Bangkok - LobbyPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenPrince Palace Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenPrince Palace Hotel Bangkok - PoolPrince Palace Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenPrince Palace Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenPrince Palace Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenPrince Palace Hotel Bangkok - KommunikationerPrince Palace Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenPrince Palace Hotel Bangkok - KommunikationerPrince Palace Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenPrince Palace Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenPrince Palace Hotel Bangkok - BadrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från insidanPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från insidanPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från insidanPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - BadrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - Mat och dryckPrince Palace Hotel Bangkok - BadrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från insidanPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - BadrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från insidanPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - Gästrum

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.