Mitt konto (logga in)

Prince Palace Hotel

488/800 Bo Bae Tower, Damrongrak Road Klong Mahanak, Pomprab, Khaosan / Stora palatset, Bangkok, Thailand (Visa karta)

Prince Palace Hotel Bangkok - Pool Prince Palace Hotel Bangkok - Fritidsfaciliteter Prince Palace Hotel Bangkok - Kommunikationer Prince Palace Hotel Bangkok - Mötesrum Prince Palace Hotel Bangkok - Pool Prince Palace Hotel Bangkok - Restaurang Prince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från utsidan Prince Palace Hotel Bangkok - Gym Prince Palace Hotel Bangkok - Spa Prince Palace Hotel Bangkok - Festvåning Prince Palace Hotel Bangkok - Pool Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Restaurang Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum
Prince Palace Hotel Bangkok - Restaurang Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Restaurang Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Restaurang Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum
Läge: Khaosan / Stora palatset Antal rum: 744

7,1
7,1
Jan E. Reste med partner Sweden, den 22 mars 2014
Centralt gratis WiFi borde ingå

Pris Trevlig personal Rena utrymmen
Bra, men hotellet lever kvar i 80-talet.Renovering i modern stil skulle behövas, nu är det för mörka och för tunga möbler bl.a.
Emma F. Reste med partner Sweden, den 9 mars 2014
Prisvärt! Trevlig personal!

Fin pool, god mat och prisvärt!
Den var bra! Vi stannade i två nätter o det kändes tillräckligt! :)
Linda J. Familj med småbarn Sweden, den 27 februari 2014
Second time in Bangkok,2nd time at Prince Palace

Läget, sviten, frukostbuffén
Underbar, detta var skälet att jag åkte dit med familjen igen. Vi hade dessutom en annan familj med oss så vi var 4 vuxna och 8 barn mellan 10 mån-9 år. Jag är nöjd med nästan allt, sämst var väl att de tog betalt för wifi som är typ gratis på alla andra hotell. Jag köpte wifi men vi bodde i tower B och dit sträckte sig inte täckningen, kunde alltså inte surfa på rummet!
Rickard W. Familj med småbarn Sweden, den 26 januari 2014
Bra utsikt på 32 våningen, men inte jättefräscht.

Läget, utsikten, personalen
Hotellet står 32 våningar högt i Chinatown, lätt att ta sig omkring med tuk-tuk därifrån. Men rummen är inte jättefräscha.
Hanna O. Reste med partner Sweden, den 15 januari 2014
Fruktansvärda rum

Bra hotell frukost
3,7
Fyra sista nätterna i Thailand hade vi här. De va fullt med mögel inne på toan, även i taket i stora rummet.
Po H. Familj med äldre barn Sweden, den 5 januari 2014
bra och prisvärt familjeboende

prisvärt, rymliga rum
vi hade en rymlig familjesvit med tre separata sovrum och dubbla badrum. inget fritt internet fanns utan kostade orimligt mycket, fungerade dessutom inte i denna del av hotellet.
Gunilla L. Reste med partner Sweden, den 2 januari 2014
bekvämt trevligt gott

personalen,poolen med god mat,lyxkänslan
positivt,tyvär läget var negativt för oss,annars var vi nöjda med allt
Peter C. Reste med partner Sweden, den 2 januari 2014
Fart fyllt hotell med bra service och frukost

Frukosten, poolerna, trevlig personal
Det var min andra gång på Prince Palace Hotel. Servicen är mycket bra, frukosten med. Poolerna med fin utsikt över stora delar av Bangkok. Jag rekommenderar detta hotell över nyår då de hade en stor tillställning med uppträdande, god mat och dryck för en inte alls så dyr peng! Nackdelen var att Tv:n och kylen inte fungerade på vårt rum och inget Wifi förutom i lobbyn mot betalning!
Andreas L. Reste med partner Sweden, den 18 november 2013
prisvärt

läget, billigt och bra poolområde
stort opersonligt hotell men utmärkt läge. smidigt att ta sig till andra område som khaosan t ex. ganska långsam utcheckning. förhållandevist dyrt att köpa öl och drinkar på hotellet.
Michael S. Reste med partner Sweden, den 4 november 2013
Mycket fräscht och trevligt hotell

Bra service och trevlig personal, Att det finns ett mycket fint spa i huset,sen att det är nära till det mesta i stan..
Bra kontakt med kundtjänst , det enda som var mycket dåligt var att wi-fi inte funkade nå bra och var hutlöst dyrt..

Prince Palace Hotel BangkokPrince Palace Hotel Bangkok - PoolPrince Palace Hotel Bangkok - FritidsfaciliteterPrince Palace Hotel Bangkok - KommunikationerPrince Palace Hotel Bangkok - MötesrumPrince Palace Hotel Bangkok - PoolPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanPrince Palace Hotel Bangkok - GymPrince Palace Hotel Bangkok - SpaPrince Palace Hotel Bangkok - FestvåningPrince Palace Hotel Bangkok - PoolPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - Gästrum

Kundrecensioner - Prince Palace Hotel, Bangkok