Prince Palace Hotel

488/800 Bo Bae Tower, Damrongrak Road Klong Mahanak, Pomprab, Khaosan / Stora palatset, Bangkok, Thailand (Visa karta)

Prince Palace Hotel Bangkok - Pool Prince Palace Hotel Bangkok - Restaurang Prince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från utsidan Prince Palace Hotel Bangkok - Gym Prince Palace Hotel Bangkok - Spa Prince Palace Hotel Bangkok - Festvåning Prince Palace Hotel Bangkok - Pool Prince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från utsidan Prince Palace Hotel Bangkok - Svit Prince Palace Hotel Bangkok - Svit Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Restaurang Prince Palace Hotel Bangkok - Svit Prince Palace Hotel Bangkok - Restaurang Prince Palace Hotel Bangkok - Svit Prince Palace Hotel Bangkok - Restaurang
Prince Palace Hotel Bangkok - Svit Prince Palace Hotel Bangkok - Restaurang Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Gästrum Prince Palace Hotel Bangkok - Svit Prince Palace Hotel Bangkok - Svit Prince Palace Hotel Bangkok - Svit Prince Palace Hotel Bangkok - Svit Prince Palace Hotel Bangkok - Pool Prince Palace Hotel Bangkok - Lobby Prince Palace Hotel Bangkok - Svit Prince Palace Hotel Bangkok - Svit
Område: Khaosan / Stora palatset Antal rum: 744

7,1
Stefan B. Familj med småbarn Sweden, den 28 mars 2015
Ok bra nära

Ok bra nära
Catharina O. Reste med partner Sweden, den 22 mars 2015
Har nog varit ett tjusigt hotell.

Ganska så bra läge, nära Klongbåtarna och lätt att ta sig till shopping.
Ett hotell som nog sett sina bästa dagar. Trevligt polimråde. Bodde i C- tornet, bättre standar i A- tornet.
Heidi J. Familj med äldre barn Sweden, den 17 mars 2015
One night in Bangkok

Utsikten
Priset var bäst, rummet slitet med märklig möblering och trasiga tapeter, samt luktade rök, funkar en natt eller två
Jorgen F. Familj med äldre barn Sweden, den 16 mars 2015
pool och läget var bra

pool, läget
4,7
slitet hotell ffa om du får rum i A-huset, c-huset som vi bott i innan har betydligt bättre standard. bra poolområde finns 2 pooler men tråkigt och smutsigt på betonggolv och solstolar. gymmet är bra men du måste betala extra för det 150 bht. frukosten försämrats sedan vi var där sist för 3 år sedan, mest ris och olika varianter av ris, inga pålägg till bröd förutom marmelad. otroligt hög ljudvolym i matsalen så frukosten ville man ha snabbt överstökad. vi kommer inte att boka detta hotell vid ytterligare besök i staden. kan rekommendera center point hotell i stället.
Peter B. Familj med småbarn Sweden, den 10 mars 2015
Stora rum men behöver en rejäl uppfräschning

Stort rum bra pool
4,3
Detta hotell behöver en uppfräschning vårt rum hade solkiga tapeter och var slitet. Inte helt välstädat när vi kom hår på golvet. Helt okej frukost med stort utbud bacon kom först kl 09.00 poolerna var fina vid den ena fanns det poolbaren där man kunde äta och dricka men det var dyrt en liten tiger beer 230 bath. Det fanns flera restauranger på hotellet men dyrt där med. Ingen wi-fi på rummet eller i poolen endast vid lobby baren dåligt på sådant stort hotell. Omgivningarna var inte så roliga fanns mycket shopping men på kvällarna fanns inga restauranger och det blev öde man tog lätt båten till MBK för 9 bath men den slutade gå vid 2000. Skulle inte boka eller rekommendera detta hotell till någon det finns bättre o mer prisvärda i Bangkok.
Alice W. Reste med partner Sweden, den 6 mars 2015
Helt okej, men kommer inte tillbaka

Poolen & strandterassen
Ett hotell som duger, vi valde de billigaste rummen där det som andra recenärer redan påpekat luktade aningens ofräscht - men man vande sig. En del personal var supertrevliga, medan mannen i turistinformationen satt med hörlurar och tittade ut genom fönstret när vi bad om hjälp. Även en del personal i frukostbuffén var otrevliga. Duschen fick jag och min pojkvän stå och böja oss under kranen för den var placerad otroligt lågt, vilket gjorde att vi inte kunde stå rakt och duscha. Annars är hotellet okej, dock inte ett hotell vi kommer tillbaka till. Det finns även en flod precis bredvid hotellet som tar en till shoppingcentrerna för en väldigt billig peng - rekomenderas!
Joakim L. Familj med småbarn Sweden, den 3 mars 2015
Familj på mellanlandning

Utsikten, takpoolerna och sushirestaurangen
Vi hade 2 nätter med familjen för att landa, ställa om dygnsrytmen och hinna bada mycket i pool innan vi flög vidare. Hotellet funkade mycket bra för detta syfte och jag tyckte om att man hade utsikt över hela staden både från pool och hotellrum.
Annika S. Familj med småbarn Sweden, den 18 februari 2015
Prisvärt

mycket nära till MBK och smidigt att åka flodbåt och slippa bilköerna.
Mycket trevlig. Väldigt dyrt att äta och dricka där bara.
Britt-Marie M. Reste med partner Sweden, den 16 februari 2015
Tycker att hotellet var mycket nergånget
3,3
inte så bekväm men personalen var vänlig
Mattias M. Familj med äldre barn Sweden, den 15 februari 2015
Trevligt hotell med bra läge

Läget, frukostbuffén och poolen
Andra gången vi bodde på detta hotellet. Trivdes lika bra denna gången. Läget är jättebra, en kortare tuk tuk resa till Khao San road och Grand Palace. Och jättesmidigt att ta flodbåten till MBK. Frukostbuffén är rejäl och välsmakande. Kan absolut tänka oss att bo här igen.

Prince Palace Hotel BangkokPrince Palace Hotel Bangkok - PoolPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanPrince Palace Hotel Bangkok - GymPrince Palace Hotel Bangkok - SpaPrince Palace Hotel Bangkok - FestvåningPrince Palace Hotel Bangkok - PoolPrince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från utsidanPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - RestaurangPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - GästrumPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - PoolPrince Palace Hotel Bangkok - LobbyPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - SvitPrince Palace Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenPrince Palace Hotel Bangkok - Sevärdheter i närhetenPrince Palace Hotel Bangkok - Hotellet från insidan

Kundrecensioner - Prince Palace Hotel, Bangkok