Quest Hotel & Conference Center - Cebu

9,0
8,6
Felicia D. Reste med partner Sweden, den 22 mars 2016
Fräscht, modernt och prisvärt
Vi stannade här vår sista kväll på vår resa. Det var skönt att komma till ett väldigt modernt, fräscht och trevligt hotell med bra och tillmötesgående personal. Bra frukost buffé.
Roger W. Reste med partner Sweden, den 26 februari 2016
Detta har betydligt bättre standard än 3-stjärnor
Otroligt serviceinriktad personal trevliga,rena rum.bor gärna här igen
Sara A. Reste med partner Sweden, den 21 februari 2016
Bra valuta för pengarna

Fräscha rum, trevlig personal och bra läge
Anders T. Reste med partner Sweden, den 10 februari 2016
som vanligt mycket bra
Tom G. Gruppresenär Sweden, den 4 januari 2016
Premier De Luxe med balkong.

Ljudlös AC, nyckel för att elen är till alltid och balkongen
Vi kom med båten från Dumaguete så incheckingen blev inte förrän vid 21 tiden. Lika många jobbade i receptionen som vanligt, så det gick snabbt. Med ca 10 dagars frånvaro var jag här igen. Och även denna gången ville man ha depositions pengar, nu 5000 pesos. Verkar inte var några hotell som litar på återkommande kunder. Rummet denna gången var Premier De Luxe på sjunde våningen. bra rum men ström på hela tiden. Kortet satt i när jag öppnade dörren så det var svalt i rummet. ACn behöver inte jobba så dragrisken är minimal. Dessutom sitter AC högt så den känns inte alls. Bra balkong med stolar och bord. Ingen sol på hela dagen. Det är skönt i denna värmen. Dag temp 22 grader och natt 24 är helt perfekt.
Tom G. Ensamresenär Sweden, den 22 december 2015
Ännu ett bra hotell i Cebu.

Bra WiFi, bra hisskomfort och elen på i rummet hela tiden.
Efter en snabb incheckning gick resan till 15:de våningen och rum 1556. Stort och bra rum. WiFi och tv fungerade bra. Till min stora förvåning var rummet redan kallt när jag kom in. I fickan man normalt sätter nyckel fanns redan ett kort som hette elkort. Det gjorda att man kunde köra på högre temp och därmed inte så blåsigt för att få ner tempen. Mycket trevlig och vänlig personal. En bra pool på 7:de våningen. Har tidigare bott många gånger på Parkline, men detta hotellet är strået vassare.Rummen har högre standard. Finns dock inget gym för dom som det kräver. Omgivningen är bra. Bara några 100 meter till köpcentrat Ayala där allt finns.
Aziz D. Reste med partner Sweden, den 16 december 2015
just OK

persoal, bra wifi,nära ayala
alt va bra utom poolsidan,
Thord R. Reste med partner Sweden, den 2 augusti 2015
Underbart hotell

Läget är bra Maten är god Trevlig personal
Vi trivdes bra Har bott där tidigare och är vårt första val när vi är i Cebu
Ylva S. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2015
Bra hotell

Läget, frukost
Bodde en natt. Hotell med bra läge
Christina V. Reste med partner Sweden, den 11 mars 2015
katastrof frukost

läget
Katastrof frukost men helt ok läge.
1 - 10 av 32 omdömen Nästa sida
Quest Hotel & Conference Center - Cebu CebuQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - PoolQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - UtsiktQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - MötesrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - Business CenterQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - RestaurangQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - FestvåningQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - RestaurangQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - SvitQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - RestaurangQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - Business CenterQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - RestaurangQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - MötesrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - GästrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - LobbyQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - PoolQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - GästrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - PoolQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - GästrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - GästrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - Business CenterQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - GästrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - GästrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - Hotellet från insidanQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - RestaurangQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - GästrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - GästrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - RestaurangQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - RestaurangQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - PoolQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - MötesrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - LobbyQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - Mat och dryckQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - MötesrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - MötesrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu - Mötesrum

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.