Quest Hotel & Conference Center - Cebu

Archbishop Reyes Avenue, Cebu City, Cebu City, Filippinerna 6000 (Visa karta)

Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Pool Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Pool Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Reception Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Pool Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Utsikt Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Mötesrum Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Entré Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Lobby Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Business Center Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Mötesrum Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Badrum Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Hotellet från insidan Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Festvåning Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Festvåning Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Restaurang Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Restaurang
Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Restaurang

8,6
Anders T. Reste med partner Sweden, den 18 februari 2014
bra läge

poolen och läget
Vi bodde 4 nätter och allt funkade mkt bra, vi fick byta rum då vi tyckte att det var för mycket ojud från två byggarbetsplattser mot Ayala, och vi fick ett bra rum på poolsidan! Även frukosten smakade mycket bra.
Martin H. Reste med partner Sweden, den 6 februari 2014
Fräscht hotell med centralt läge

Centralt läge, fräscht och modernt, bra service
Bodde här i 4 nätter och trivdes mycket bra. Fräscha och moderna rum med en skön säng, där vissa har balkong mot staden. Fint poolområde med poolbar på taket med många soltimmar. Frukost och mat var bra i restaurangen. Centralt läge med Ayala Mall på gångavstånd. Vill man träna på gym kan man göra det på Hotell Parklane på andra sidan vägen. Parkeringshus finns i samma byggnad om man har bil.
Imad G. Ensamresenär Sweden, den 16 januari 2014
Toppenhotell Med Centralt Läge, Väldigt Rent

Super Service , Perfekt Personal , Så Mycket Mer Än Bara Frukost.
Väldigt Trevliga Hotel Personal Som Jag Någonsin Har Träffat... Min Vistelse Var Mer Än Super Bra... Jag Har Upplevt Allt Positiv...
Lena S. Reste med partner Sweden, den 6 januari 2014
bra

bra service, rent, toppen skön säng
Antoine S. Gruppresenär Sweden, den 18 juli 2013
det var myckey bra

läge buffe frikost och personal
det är mitt andra besök,jag rekomenderar det varmt till alla bra priser och nara mall
Antoine S. Gruppresenär Sweden, den 11 juli 2013
var mycket bra

lläge,buffe,pesonal
bättre an väntat,värm rekomenderar for alla. poolen var inte so stor
Bo A. Ensamresenär Sweden, den 10 juli 2013
perfekt läge med en härlig pool

läget poolen och rummet
allt var helt perfekt sköna sängar stort rum utsikt över havet om än långt borta härlig pool och perfekt centralt läge.
Lars A. Familj med äldre barn Sweden, den 15 juni 2013
Sköna sängar

Trevlig personal, sköna sängar, stora frukostbuffe
Bara positivia saker med detta hotelet, Trevlig personal, sköna sängar, bra restaurang
Fahret O. Reste med partner Sweden, den 14 juni 2013
Otroligt bra hotell och service från personalen

Personalen, service och läget i staden
Hotellet ligger i jätte bra läge, hotellets personal är alltid glad man känner sig väldigt trygg.
Lars A. Ensamresenär Sweden, den 19 maj 2013
Bra!

Läget x 3!

Quest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu CityQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - PoolQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - PoolQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - ReceptionQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - PoolQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - UtsiktQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - MötesrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - EntréQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - LobbyQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Business CenterQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - MötesrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - BadrumQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Hotellet från insidanQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - FestvåningQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - FestvåningQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - RestaurangQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - RestaurangQuest Hotel & Conference Center - Cebu Cebu City - Restaurang

Kundrecensioner - Quest Hotel & Conference Center - Cebu, Cebu City