Mitt konto (logga in)

Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm

Vasagatan 1, Centrum - Norrmalm, Stockholm, Sverige 10124 (Visa karta)

tidigare : Radisson SAS Royal Viking Hotel

Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Lobby Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från utsidan Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Entré Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Lobby Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från utsidan Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Restaurang Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Lobby Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från insidan Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Reception Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Lobby Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Lobby Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Lobby Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Pool Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Gästrum Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Gästrum Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Pub/lounge
Område: Centrum - Norrmalm Antal rum: 351

9,2
Tomas A. Gruppresenär Sweden, den 7 juli 2014
Mycket bra läge frukost allt många plus.

Läget frukosten personalen
Mycket bra rent och mycket trevlig personal. Läget perfekt nära till allt
Jan W. Reste med partner Sweden, den 9 november 2013
Avkopplande

Läget, standarden, personalen
Mikael E. Familj med småbarn Sweden, den 8 augusti 2013
Ok hotell med bra centralt läge, promenadavstånd.

Centrala läget, god frukost, p möjlighet
Negativt: mycket dålig service vid frukostbuffen vad gäller dukning/avdukning. TV: n ( tjocktv) var för liten i förhållande till titt avståndet. Positivt: Bra läge och tillmötesgående vid in och ut checkning.
Andreas G. Affärsresenär Sweden, den 25 april 2013
Stort välskött hotell med trevlig SkyBar

Läget, SATS-gymmet med pol och bastu samt närheten till centralstationen.
Vistelsen var bra. Jag tycker att de skulle kunna bättra på frukosten något. Hotellet har ett samarbete med SATS-gym som i detta fallet har en trevlig relaxavdelning med pool och bastu.
Sven-Otto G. Affärsresenär Sweden, den 8 november 2012
Bra hotell

Bra läge trevliga rum och bra betjäning
Ett trevligt hotell med bra läge. Rummen är stora och ljusa. Betjäningen bra, frukosten bra och som helhet en positiv upplevelse
Magnus H. Reste med partner Sweden, den 31 augusti 2012
Utmärkt läge men slitna rum

Läget var bra, fina restaurang. Frukost var ok, inget speciellt.
Bra läge och parkering service var toppen och funkade klockrent. Stort fint entre och fin restaurang och bar nere. Gymet var väldigt fint och SPA likaså. Personalen var mycket trevliga och vänliga samt även mycket serviceinriktade. Rummen var dock lite väl gamla och slitna. Möblerna var sneda och dörren in till rummet var svårt att öppna. Var liten besvikelse att det inte var så fräscht inne på rummen och dörren var trasig. Vi bodde endast en natt och orkade inte bry oss så mycket.
Salinee A. Ensamresenär Sweden, den 17 juni 2012
Utmärk läget men lite små rum

Fint rum med modern inredning, trevlig personal, hotel läget är mycket central
Trevlig personal, rummet lite små i standard rum men trevlig inredning och hotells läget är mycket central
Stefan B. Affärsresenär Sweden, den 21 maj 2012
Mycket revligt och bra omhändertagande

Rummen!
Vi trivdes mycket bra och jag rekommenderar det varmt.
Tips om nattklubbar: East är ett helt ok ställe, och om du vill till Riche så förboka. Där är det alltid fullt!
Bengt A. Affärsresenär Sweden, den 6 december 2011
Utmärkt läge, bra rum

Läget
Jag blev väl mottagen vid ankomsten. Rummet passade mig utmärkt, lagom stort och fräsht och välstädat. Trådlös internetförbindelse fungerade direkt och med bra överföringshastighet. Frukosten var riklig och serverad på ett överskådligt sätt och det var lätt att hitta de olika rätterna. Utcheckningen gick även mycket smidigt och fort och bagageförvaring fungerade bra. En trevlig upplevelse trots den korta tiden på hotellet som det normalt blir vid affärsresor. Jag kommer gärna tillbaka.
Mikael H. Reste med partner Sweden, den 16 november 2011
Mysigt hotell, perfekt läge i huvudstaden

Mysig foaje, Skybar med utsikt, rummet bra
Började kvällen med ett dopp i poolen, men inte samma som förra året. Då fanns det chans till en öl ihop med badet.Det tycker vi är minus.
Tips om att göra på hotellet: Räkna inte med att kunna köpa en öl vid poolen, det kunde vi göra förra året.

Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från utsidanRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - LobbyRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från utsidanRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - EntréRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - LobbyRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från utsidanRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - RestaurangRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - LobbyRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Hotellet från insidanRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - ReceptionRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - LobbyRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - LobbyRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - LobbyRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - PoolRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - GästrumRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - GästrumRadisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm Stockholm - Pub/lounge