RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** (Ramada Hotel Berlin Alexanderplatz)

Karl-Liebknecht-Street 32, Mitte, Berlin, Tyskland 10178

6 omdömen på svenska

8,9
9,0
Reiner A. Reste med partner Sweden, den 17 april 2016
Lisbet N. Reste med partner Sweden, den 24 september 2015
Centralt hotell

Läget utmärkt,standarden på rummet ok, frukostbufféen bra
Tyvärr fick vi vänta på plats i frukostrummet för att kunna sitta ner och äta 2 av 3 dagar. Bad om hjälp att skriva ut boardingpass inför hemresan, men hänvisades då till en "apple" dator, som inte fungerade med vår gmailadress. Något, som det framkom vi utcheckningen, att man visste om. Personalen menade då att de kunde hjälpa oss men det var inte åsikten hos de som var i tjänst kvällen innan.
Anders G. Reste med partner Sweden, den 18 oktober 2014
godkänt

läget är bra, men rätt tråkigt hotell med trist lobby och ganska opersonligt
Rummen är helt ok, vilket ger hotellet ett godkänt betyg. Men det känns omodernt och lite småtråkigt
Fredrik C. Reste med partner Sweden, den 16 juni 2013
Modernt hotell med bra läge

Centralt läge, frukostbuffén, badrummet
Vi tillbringade en weekend på detta hotell och kan varmt rekommendera Ramada Hotel Alexanderplatz. Hotellet var rent och snygg och hade en bra frukostbuffé. Hotellet ligger centralt beläget i Alexanderplatz nära restauranger, sevärdheter och med bra kommunikationer till flygplatsen Tegel.
Gote L. Gruppresenär Sweden, den 24 maj 2013
Stora moderna rum nära centrum

Närheten till sevärdheter, modernt och fräscht hotel. gång avstån till mycket.
Vi var 8 killar mellan 55 och 70 år alla var vi nöjda med allt.
Birgitta E. Familj med äldre barn Sweden, den 13 december 2012
Bra Hotell och trevlig personal

Rent och snyggt nära Alexanderplatz knytpunkt för buss s-bahn och u-bahn
jag & min dotter var där på julmarknad, 3 stycken låg runt alexanderplatz dom bästa faktiskt, vi var även i "västberlin" gamla östberlin är vackrare och har mer historiska byggnader mer intressantare. åkte en rundtur med buss (gula) med information i hörlurar (svenska) där man kunde hoppa av & på runt hela berlin 20 euro/pp. det var andra gången vi var på hotell ramada och vi återkommer gärna frukosten tyvärr lite dyr.
Kristjana G. Reste med partner Norway, den 22 maj 2016
tour with my friend. We talked about it, it was ve
Recommanded
Katherine T. Familj med äldre barn United States of America, den 17 april 2016
Great stay in heart of Berlin
My mom and I stayed at this centrally located hotel for three nights including breakfast - the rooms were nice and clean, breakfast excellent and the location superb for exploring Berlin. Highly recommend for all leisure travelers
Katsiaryna D. Ensamresenär Belarus, den 7 april 2016
Gooa location, clean, comfortable bed, very good b
Mark S. Ensamresenär United Kingdom, den 27 mars 2016
Very disappointed
2,7
Had to wait 3hours to check in as room was not ready
1 - 6 av 6 omdömen
RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** BerlinRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från insidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från utsidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GästrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GästrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GästrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GästrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från insidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - BadrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från insidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - RestaurangRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - BadrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GästrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GästrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GästrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från utsidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från utsidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från insidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från insidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från insidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från insidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från insidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från insidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - LobbyRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - MötesrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - MötesrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - MötesrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - MötesrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - MötesrumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Pub/loungeRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - ReceptionRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - RestaurangRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - RestaurangRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - SpaRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet från utsidanRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Gästrum

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.