arrow-up-icon Tjäna poäng till ditt lojalitetsprogram!
Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 6,9

Hed K.
17 december 2012
Tjusigt hotell
Läget var bra. Nära till stranden och shopping.
Vi blev inte trevligt bemötta. Tjejen som jobbade var sur. Rummen var trevliga och allt fanns som vi behövde. Frukosten var helt ok. Mycket väsen utanför på natten. Så det var svårt att sova. Ena delen av hotellet var ganska nytt. Vi fick bo på den nya delen och våra barn på den äldre delen.

Amanda L.
11 december 2012
Nära allt
100 m från stranden, nära till allt
Skönt att det är nära stranden. Trevlig och hjälpsam personal. Lugnt fast det är nära till allt.

Thomas R.
31 mars 2012
Fint hotell
Snyggt och rent
Hotell med bra läge och trevliga rum. Managern i lobbyn kunde inte lösa de minsta problem.

Thomas R.
31 mars 2012
Bra hotell,bekvämt avstånd till strand
Fina rum
Trevlig restaurang med bra mat.Tre minuters gång till stranden.

Deyar M.
28 mars 2012
Besviken, orent rum
nära till stranden
allmänt mycket missnöjd med detta hotell, rum och lagom stor,kom till rummet, det fanns hår på golvet och papper och damm, ingen bra dusch. sängen var hård och jag sov dåligt, minus på frukosten som var mycket snål med utbudet, ingen bra påfyllning, positiv hjälpsam som var ok på engelska. Tips är på pizza på samma gata som bakar i stenugn med trä, super god.

Mons B.
01 mars 2012
Litet trevligt hotell
ett nytt litet fräscht hotell mitt i centrala patong. pool saknades men det fanns en fin bubbelpool på taket med sköna stolar. rummen var fina med en liten balkong. kort promenad till stranden.

Emmeline L.
14 februari 2012
Okey rum men dålig service
Läget
Rummet va väldigt fint och frächt och läget är perfekt om man är ute efter shopping men det va nog det ända som va bra med detta hotellet. Personalen va inte det minsta intresserad av att hjälpa till och dom hälsade knappt när man kom in i entren. Polen som fanns på hotellet bredvid va liten och ofräch. Fanns bara 3 solsängar vid sidan av med så man fick ligga på marken om man ville vara vid polen. Tur att det va nära till stranden istället. Fanns inte strandhandukar till alla så vi fick ta våra duschhandukar i stället vilka va väldigt små och inget vidare bra att ha på stranden. Bokade och betalade taxi genom hotellet dagen innan avfärd och när vi kom dagen efter så ville dom ha betalt för taxin igen. Som tur va hade vi kvar kviteringen. Inte ett hotell jag hade valt att bo på igen.

Andreas J.
13 februari 2012
Utmärkt läge med fina rum och bra frukost!
Bra läge till strand, några 100 m avstånd från Banglaroad. Inget ovsäen i hotell.
personalen var hjälpsamma. vi fick byta rum direkt då vi först fick ett rum med fönster mot en vägg. fina rum och badrum. bra frukost. närhet till både strand, uteliv och shopping. bra frukost! inget att klaga över.

Helena M.
12 februari 2012
Bra läge med trevligt rum
Läget och frukosten
Ett trevligt hotell för hyfsad summa i centrala Patong när man inte vill bo mitt i "smeten" utan ha möjlighet att sova på nätterna. Frukosten, som hade relativt begränsat utbud, var trots detta utmärkt då man kunde beställa det mesta man ville av kocken som gladeligen gjorde oordning Din mat. Trevlig frukostpersonal och mysigt omgivning att äta i. Poolen som det pratades om hittade aldrig vi, inte heller andra resenärer som vi pratade med, och ville man ha en strandhandduk fick man betala 100 B per styck varje dag (nästan höjden av snålhet.....) Städningen över de synliga ytorna var bra, vi rekommenderar dock inte att titta under sängen eller andra ställen som ej är direkt synliga då dessa ej städas. Utbyte av glasen gjordes ej. På det stora nöjda med vår vistelse!

Sofia J.
09 januari 2012
Bra läge med mycket tråkig Pool
Trevlig Frukost
Läget är bra på Patong Beach men vårt rum i anexet var helt instängt med minimalt fönster helt utan utsikkt TRÅKIGT Polen vr minimal på taket utan bar eller andra bekvämligheter Frukosten som var i huvudbygnaden var dock av bra kvalite´