Regal Airport Hotel

6,9
Inger N. Affärsresenär Sweden, den 17 april 2016
Kerry V. Affärsresenär Sweden, den 17 oktober 2015
Bra hotell

Läget och nära till allt om du skall åka till shenzhen
Om man skall komma till olika ställen för affärer så är detta hotell perfekt
Ulrika L. Ensamresenär Sweden, den 21 maj 2015
Perfekt läge

Perfekt läge, skön säng och bra med toalettartiklarna.
Peter S. Reste med partner Sweden, den 6 januari 2015
Nära flygplats

Nära till flygplats rent och fräscht
Marcus H. Affärsresenär Sweden, den 12 december 2014
Supertrevligt hotell med bra närhet till flygplats

Poolområdet, servicen med shuttle till citygate och executive cluben
Kanon om man har en tidig avgång eller kommer fram sent, aningen hård säng. Jag skulle boka det igen om jag kommer till Hong Kong.
Radwan M. Reste med partner Sweden, den 22 januari 2014
bra

läge
Anneli H. Familj med äldre barn Sweden, den 9 januari 2013
Utmärkt läge nära flygplatsen

närhet till flyget
När man kommer till hong Kong för flygtransfer så är det smidigt att ta in på detta hotell för att slippa transportera sitt bagage.
Tips: När flyget och lätt att via flygtåget ta sig intill centrum av Hong Kong
Curt R. Affärsresenär Sweden, den 2 september 2012
Bra prisvärt hotell extremt när flygplatsen

Framför allt läget bara tre minuter att gå terminal 1 och 2
trevlig personal samt en generös hotell coutch som hela tiden åkte mellan hotellet och den lokala outletten skycity för överkom ligg shopping.
Peter B. Reste med partner Sweden, den 27 augusti 2011
Perfekt läge då flyget går tidigt på morgonen

Fint utformat hotell, väl ljudisolerat, jättegod frukost
Allt var stängt på hotellet när vi checkade in. Däremot fanns det en del aspekter som inte borde höra hemma på ett hotell i den här klassen. Vid incheckning fick vi frågan om när vi önskade checka ut. Eftersom vårt flyg avgick kl. 07.20 så avsåg vi att checka ut kl. 06, vilket vi påtalade. När vi på morgonen kommer för att checka ut, så är det en kö om 15 personer som också ska checka ut, med endast en personal i receptionen, varför det tog väldigt lång tid. Hela idén med att bo på flygplatsen föll, då det blev stressigt och vi fick springa igenom flygplatsen.
Lena E. Reste med partner Sweden, den 3 februari 2011
Utmärkt läge vid flygplatsen

Snyggt och rent, bra läge om man ska vidare med flyg nästa morgon.
Vi stannade en natt här för att nästa morgon flyga vidare. Hotellet är sammanbundet med flygplatsen och låg endast några minuters promenad från terminalen. Från flygplatsen kan man åka snabbtåg in till centrum, en resa på ca 30 minuter. Rummen var ganska stora och innehöll för utom sängar några fåtöljer, badrock etc. Snyggt och rent. Snabb in och utcheckning i receptionen.
1 - 10 av 12 omdömen
Regal Airport Hotel Hong KongRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - PoolRegal Airport Hotel Hong Kong - Executive LoungeRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GymRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GymRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - MötesrumRegal Airport Hotel Hong Kong - MötesrumRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - GymRegal Airport Hotel Hong Kong - MötesrumRegal Airport Hotel Hong Kong - FaciliteterRegal Airport Hotel Hong Kong - UtsiktRegal Airport Hotel Hong Kong - MötesrumRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - UtsiktRegal Airport Hotel Hong Kong - MötesrumRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - Executive LoungeRegal Airport Hotel Hong Kong - FaciliteterRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - FaciliteterRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - FestvåningRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - Executive LoungeRegal Airport Hotel Hong Kong - MötesrumRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - MötesrumRegal Airport Hotel Hong Kong - LobbyRegal Airport Hotel Hong Kong - UtsiktRegal Airport Hotel Hong Kong - GymRegal Airport Hotel Hong Kong - UtsiktRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - Mat och dryckRegal Airport Hotel Hong Kong - GymRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - MötesrumRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - Gästrum

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.