Regal Airport Hotel

No.9 Cheong Tat Road, Chek Lap Kok, Hongkong flygplats, Hong Kong, Hongkong (Visa karta)

Regal Airport Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Regal Airport Hotel Hong Kong - Restaurang Regal Airport Hotel Hong Kong - Restaurang Regal Airport Hotel Hong Kong - Restaurang Regal Airport Hotel Hong Kong - Restaurang Regal Airport Hotel Hong Kong - Spa Regal Airport Hotel Hong Kong - Restaurang Regal Airport Hotel Hong Kong - Hotellet från insidan Regal Airport Hotel Hong Kong - Lobby Regal Airport Hotel Hong Kong - Pool Regal Airport Hotel Hong Kong - Mötesrum Regal Airport Hotel Hong Kong - Gym Regal Airport Hotel Hong Kong - Executive Lounge Regal Airport Hotel Hong Kong - Festvåning Regal Airport Hotel Hong Kong - Gästrum Regal Airport Hotel Hong Kong - Gästrum
Regal Airport Hotel Hong Kong - Gästrum Regal Airport Hotel Hong Kong - Gästrum Regal Airport Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidan Regal Airport Hotel Hong Kong - Restaurang Regal Airport Hotel Hong Kong - Restaurang Regal Airport Hotel Hong Kong - Restaurang Regal Airport Hotel Hong Kong - Gästrum Regal Airport Hotel Hong Kong - Gästrum Regal Airport Hotel Hong Kong - Gästrum Regal Airport Hotel Hong Kong - Badrum Regal Airport Hotel Hong Kong - Gym Regal Airport Hotel Hong Kong - Badrum
Område: Hongkong flygplats Antal rum: 1171

läge
Anneli H. Familj med äldre barn Sweden, den 9 januari 2013
Utmärkt läge nära flygplatsen

närhet till flyget
När man kommer till hong Kong för flygtransfer så är det smidigt att ta in på detta hotell för att slippa transportera sitt bagage.
Tips: När flyget och lätt att via flygtåget ta sig intill centrum av Hong Kong
Curt R. Affärsresenär Sweden, den 2 september 2012
Bra prisvärt hotell extremt när flygplatsen

Framför allt läget bara tre minuter att gå terminal 1 och 2
trevlig personal samt en generös hotell coutch som hela tiden åkte mellan hotellet och den lokala outletten skycity för överkom ligg shopping.
Peter B. Reste med partner Sweden, den 27 augusti 2011
Perfekt läge då flyget går tidigt på morgonen

Fint utformat hotell, väl ljudisolerat, jättegod frukost
Allt var stängt på hotellet när vi checkade in. Däremot fanns det en del aspekter som inte borde höra hemma på ett hotell i den här klassen. Vid incheckning fick vi frågan om när vi önskade checka ut. Eftersom vårt flyg avgick kl. 07.20 så avsåg vi att checka ut kl. 06, vilket vi påtalade. När vi på morgonen kommer för att checka ut, så är det en kö om 15 personer som också ska checka ut, med endast en personal i receptionen, varför det tog väldigt lång tid. Hela idén med att bo på flygplatsen föll, då det blev stressigt och vi fick springa igenom flygplatsen.
Lena E. Reste med partner Sweden, den 3 februari 2011
Utmärkt läge vid flygplatsen

Snyggt och rent, bra läge om man ska vidare med flyg nästa morgon.
Vi stannade en natt här för att nästa morgon flyga vidare. Hotellet är sammanbundet med flygplatsen och låg endast några minuters promenad från terminalen. Från flygplatsen kan man åka snabbtåg in till centrum, en resa på ca 30 minuter. Rummen var ganska stora och innehöll för utom sängar några fåtöljer, badrock etc. Snyggt och rent. Snabb in och utcheckning i receptionen.
Marie-Louise P. Familj med äldre barn Finland, den 14 mars 2010
Rent och snyggt flygplatshotell i Hongkong

Enkelt att hitta hotellet.Snabb incheckning.Rent och fräscht.Tanborstar och tandkräm i badrummet.
Hotellet var lätt att hitta.Vänlig service och snabb incheckning.Rummet var stort och fräscht.I badrummet fanns vattenflaskor ,tandborstar och tandkräm.Trots att vi bodde på flygplatsen hörde vi inget ljud av flygplan eller annat buller. Enda nackdelen var att det inte ingick morgonfrukost trots att priset på rummet var i det dyraste laget.
Tips om shopping: Nathan road är ett måste om man vill shoppa .Här finns allt vad en familj behöver!
Emilia A. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2010
Ett kanonhotell

Läget - Precis på flygplatsen! Jättefint och fräscht!
Vi bodde en natt på detta hotell för att smidigt kunna ta ett tidigt morgonflyg. Hotellet ligger precis på flygplatsen, max fem minuter att gå från terminalen. Rummet vi fick var jättefint och fräscht! Frukostbuffén kostade 120 kr om jag inte minns fel och var enorm. Finns pool om man hinner med att bada. Skulle absolut bo här igen om jag kommer tillbaka till Hong Kong!
Chan W. Ensamresenär Hong Kong, den 17 december 2014
good

location
Khoo P. Familj med småbarn Singapore, den 17 december 2014
Great Location and Food

Food, Room Quality, Location
Great experience
Janet S. Ensamresenär United States of America, den 17 december 2014
Hotel needs to be upgraded

Close to airport
Ok

Regal Airport Hotel Hong KongRegal Airport Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - SpaRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - Hotellet från insidanRegal Airport Hotel Hong Kong - LobbyRegal Airport Hotel Hong Kong - PoolRegal Airport Hotel Hong Kong - MötesrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GymRegal Airport Hotel Hong Kong - Executive LoungeRegal Airport Hotel Hong Kong - FestvåningRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - Hotellet från utsidanRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - RestaurangRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GästrumRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GymRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - GymRegal Airport Hotel Hong Kong - BadrumRegal Airport Hotel Hong Kong - Badrum

Kundrecensioner - Regal Airport Hotel, Hong Kong