Rembrandt Towers Serviced Apartments

22 Soi Sukhumvit 20, Sukhumvit Road,Klongtoey,, Sukhumvit, Bangkok, Thailand (Visa karta)

Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Pool Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Lobby Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Lobby Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Omgivningar Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Omgivningar Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Restaurang Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Restaurang Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Restaurang Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Restaurang Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Gästrum Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Pool Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Hotellet från utsidan Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Gym Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Gästrum Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Gästrum Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Restaurang
Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Faciliteter Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Restaurang Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Gästrum Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Restaurang Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Hotellet från insidan Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Gym Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Gästrum Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Gästrum Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Gästrum Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Gästrum Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Badrum Rembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Buffé
Område: Sukhumvit Antal rum: 231

6,6
Christina C. Ensamresenär Sweden, den 6 juli 2014
bra hotell, med bra frukost när den ingår.

bra storlek på rummen/ lägenheterna.
Min vistelse var väldigt bra.
Jonas L. Gruppresenär Sweden, den 29 december 2013
Slitet hotell men i bra läge.

Läget av Hotellet, trevlig personal, tyst på rummet.
Stort rum, bra läget på detta hotell nära skytrain och nattliv. Lite slitet men funka OK.
Christina C. Ensamresenär Sweden, den 5 juli 2013
Bra stads hotell

Frukosten, poolen, läget
Lugn bra och jag kommer gärna tillbaka till detta trevliga hotell
Christina C. Ensamresenär Sweden, den 4 juli 2013
Snabbt, smidigt och bra frukost när den ingår.

Rummets storlek och frukosten.
Mycket bra storstadsvistelse, nära shopping och god mat.
Goran N. Reste med partner Sweden, den 12 maj 2013
Hög standard till lågt pris

Hotellrum, swimming pool och priset
På grund av tidig incheckning blev vi uppgraderade till en komfortabel svit trots att vårt hotellpris redan var rejält nedsatt. Swimmingpoolen mycket stor. Hotellets storlek tillsammans med få gäster gör dock att det inte var så mysigt. Detta var dock inget problem när man kunde breda ut sig i en hel svit.
Sidney S. Reste med partner Sweden, den 10 maj 2013
lugnt, rent och god mat

Frukostbuffen, poolen och närheten till skytrain
Simon D. Reste med partner Sweden, den 31 januari 2013
Centralt hotell med känsla för klass

Frukostbuffén var underbar
trevlig personal, fint bemötande. sköna sängar och fin pool med gym. frukostbuffén var något av det bästa vi har smakat. verkligen härligt avslut på vår bröllopsresa med detta hotell. jag kan varmt rekommendera det till vem som helst.
Marlou M. Reste med partner Sweden, den 1 januari 2013
Centralt läge och fräscht rum.

Trevliga rum och centralt läge, gymanläggning,fint poolområde.
Ett stort hotell men ändå ett personligt bemötande hos personalen. Poolområdet är trevligt med gliten trädgård i anslutning. Där finns också ett trevligt café/restaurang. Det finns också ett gym och bordtennisbord. Det bästa är ändå att det finns möjlighet till att tvätta sin egen tvätt. Det är dock lite långt till skytrain.
Par H. Gruppresenär Sweden, den 15 december 2012
Lugnt och stillsamt. Gav tillfälle till god sömn.

För oss bra läge i staden
Funkade bra med vistelsen på Rembrandt som turist. Det kunde ha varit lite med uppskyltat och information om närområdet och lite om staden för oss som turister. och vi hann eller valde at inte utnyttja några andra delar än rummet. Använde inte SPA eller pool. och i vår beställning hade vi inte frukost så den kan vi inte bedöma. men som vanligt så behöver personalen avsevärt bättra på sina språkkunskaper.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Här finns hur mycket som helst att se och uppleva. och det kan alltid vara på sin plats att se upp för vissa turistfällor vad gäller säljare och informatörer.
Effendy E. Affärsresenär Indonesia, den 22 november 2014
good service good staff

if they do not have the room we want , they upgrade for us without add money
i stay here several time , and i like to stay here , this is very best location , best staff , thanks

Rembrandt Towers Serviced Apartments BangkokRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - PoolRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - LobbyRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - LobbyRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - OmgivningarRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - OmgivningarRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - RestaurangRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - RestaurangRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - RestaurangRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - RestaurangRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GästrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - PoolRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Hotellet från utsidanRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GymRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GästrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GästrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - RestaurangRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - FaciliteterRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - RestaurangRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GästrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - RestaurangRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Hotellet från insidanRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GymRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GästrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GästrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GästrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GästrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - BadrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - BufféRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GästrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GästrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - GästrumRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - PoolRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - PoolRembrandt Towers Serviced Apartments Bangkok - Hotellet från insidan

Kundrecensioner - Rembrandt Towers Serviced Apartments, Bangkok