Tillbaka till hotellinfo

• Mat/Middag 6,2
Sortera efter

Malou F.
17 januari 2013
Bra lage för transfer resenaren, bra personal.
grattis shuttebuss till och från flygplantsen.
super bra hotell när man bara stanna en natt, bra anknyning till flygplatsen

Hakan A.
16 januari 2013
nära flygplatsen
bra för övernattning vid tidigt morgonflyg
Central styrd ac . Går inte att justera inställd på 21 grader... svinkallt .. finns av o på ... fuktigt på rummet antagligen för att dom innan oxå inte har velat ha vintercpå rummet... annars bra rum . Snabb in o utcheckning... fri shuttle till flyget .. 5 min till terminal 3... hög säkerhet med bomb hundar... trevlig personal

Ann L.
07 januari 2013
Bra hotell med bra service
Bra hotell med bra service. Bra läge nära flygplatsen.
Vi bodde där en natt innan vi skulle resa vidare hemåt. De var mycket serviceinriktade och vänliga. Ordnar allt man vill ha hjläp med och de har gratis skjuts både för shopping och till flygplatsen.

Karlsson M.
23 december 2012
Bra läge för transfer resenären
Gratis shuttlebuss till och från flygplats
Efter en lång flygresa från Europa var det skönt att sova i en riktig säng. Vi anländ sent på kvällen och hade tur så vi fick endast vänta 10 minuter på shuttlebussen som går en gång i timmen. Tyvärr var incheckningen mycket långsam och det tog oss mer än 40 minuter innan vi checkat in. Rummen var bra. Frukosten var dyr och dålig. Man kan lika gärna äta frukost på någon restaurang i närheten.

Urban F.
15 december 2012
Flygplatsläge
Nära flygplatsen
Stort hotell nära flygplatsen. Kallt på rummen, gick inte att reglera eftersom det var centralstyrt sa personalen. Dåligt! Free WiFi skulle det vara i rummen men det fungerade inte. Knappt funktionsdugligt i allmänna utrymmen heller. Tråkig snabbmatsrestaurang i lobbyn. Opersonlig service.

Bengt O.
07 december 2012
Valde Remington för att det ligger nära terminal 3
Bra service, nära flygplatsen
Vi valde Remington för att det ligger nära terminal 3 (flyget till Catlican och Boracay) Jag tycker vi gjorde ett bra val

Roberth L.
03 juni 2012
Nära till flygplatsen
Ett bra hotel om man har ett flyg nästa dag som vi hade. Flera ok restauranger inom gångavstånd. Vi reste med en fyraåring och en fyramånaders pojke och allt fungerade bra. Trevlig personal, rent och snyggt.

Sofie N.
27 mars 2012
Lyxigt hotell
Trevlig personal
super bra hotell när man bara skulle stanna en natt, bra anknytning till flygplatsen.

Jonas G.
24 mars 2012
Trångt å stökigt.
Närhet till Flygplats och Casion
Ett prisvärt hotell för den som bara vill använda rummet för att sova. Trångt och pyttesmå rum utan extra utrustning. Värdeskåp och tv fanns men för övrigt väldigt lite extra. Stökigt just nu på grund av ombyggnad. Undvik rummen som ligger direkt mot gatan , ett jädra liv på trafiken dygnet runt.Annars rent och fräsht med trevlig personal. Finns en bar på hotellet men inget mer just nu. Mc-donalds flyttar snart in.

Hakan A.
19 februari 2012
bra hotel nära flyplatsen
nytt o fräscht
hotellet ligger alldeles bredvid flygplatsen 3 minuter från terminal 3 och ca 15 minuter från terminal 1. nytt o fint, flott lobby men rum typ ibis , små rum med 2 breda enkelsängar,, inga toalett artiklar, ingen minibar, ingen service affär i anslutning. hög säkerhet med hund som luktar på allt bagage.