Remington Hotel

Maxims Tower, Resorts World Manila, Newport Boulevard, Newport City, Pasay nära flygplats, Manilla, Filippinerna (Visa karta)

Remington Hotel Manilla - Reception Remington Hotel Manilla - Hotellet från utsidan Remington Hotel Manilla - Hotellet från utsidan Remington Hotel Manilla - Gästrum Remington Hotel Manilla - Gästrum Remington Hotel Manilla - Gästrum Remington Hotel Manilla - Gästrum Remington Hotel Manilla - Restaurang Remington Hotel Manilla - Restaurang Remington Hotel Manilla - Restaurang Remington Hotel Manilla - Restaurang Remington Hotel Manilla - Butiker Remington Hotel Manilla - Svit Remington Hotel Manilla - Omgivningar Remington Hotel Manilla - Omgivningar Remington Hotel Manilla - Restaurang
Remington Hotel Manilla - Hotellet från utsidan Remington Hotel Manilla - Fritidsfaciliteter Remington Hotel Manilla - Faciliteter Remington Hotel Manilla - Faciliteter Remington Hotel Manilla - Hotellet från utsidan Remington Hotel Manilla - Lobby Remington Hotel Manilla - Lobby Remington Hotel Manilla - Lobby Remington Hotel Manilla - Reception Remington Hotel Manilla - Reception Remington Hotel Manilla - Restaurang Remington Hotel Manilla - Hotellet från insidan
Område: Pasay nära flygplats Antal rum: 712

6,6
6,8
6,8
6,1
Lolo S. Reste med partner Sweden, den 31 juli 2013
Nära flygplats

Stora rum, mkt breda sängar och väldigt vänlig och uppmärksam personal.
Bekvämt att vara så nära flygplatsen, shuttlebus fanns från terminal ett två och tre. Men ej till inrikesflygplatsen terminal fyra. Rummen är rymliga, ngt kall AC som man får lov att stänga av ibland då det blir för kallt, svårt reglera den. Rummen är dock ganska kala och tråkiga, man kan sälert hitta ngt lite mysigare. Största plus till personalen , som är mycket vänlig och trevlig.
Patrik O. Reste med partner Sweden, den 22 februari 2013
Övernattning för vidareresa

Läget, bra frukost, trevlig personal
Hakan A. Reste med partner Sweden, den 14 januari 2013
nära flygplatsen

bra för övernattning vid tidigt morgonflyg
Central styrd ac . Går inte att justera inställd på 21 grader... svinkallt .. finns av o på ... fuktigt på rummet antagligen för att dom innan oxå inte har velat ha vintercpå rummet... annars bra rum . Snabb in o utcheckning... fri shuttle till flyget .. 5 min till terminal 3... hög säkerhet med bomb hundar... trevlig personal
Ann L. Reste med partner Sweden, den 4 januari 2013
Bra hotell med bra service

Bra hotell med bra service. Bra läge nära flygplatsen.
Vi bodde där en natt innan vi skulle resa vidare hemåt. De var mycket serviceinriktade och vänliga. Ordnar allt man vill ha hjläp med och de har gratis skjuts både för shopping och till flygplatsen.
Malou F. Familj med småbarn Sweden, den 18 december 2012
Bra lage för transfer resenaren, bra personal.

grattis shuttebuss till och från flygplantsen.
super bra hotell när man bara stanna en natt, bra anknyning till flygplatsen
Tips om shopping: nära mall.
Karlsson M. Reste med partner Sweden, den 13 december 2012
Bra läge för transfer resenären

Gratis shuttlebuss till och från flygplats
Efter en lång flygresa från Europa var det skönt att sova i en riktig säng. Vi anländ sent på kvällen och hade tur så vi fick endast vänta 10 minuter på shuttlebussen som går en gång i timmen. Tyvärr var incheckningen mycket långsam och det tog oss mer än 40 minuter innan vi checkat in. Rummen var bra. Frukosten var dyr och dålig. Man kan lika gärna äta frukost på någon restaurang i närheten.
Urban F. Reste med partner Sweden, den 9 december 2012
Flygplatsläge

Nära flygplatsen
Stort hotell nära flygplatsen. Kallt på rummen, gick inte att reglera eftersom det var centralstyrt sa personalen. Dåligt! Free WiFi skulle det vara i rummen men det fungerade inte. Knappt funktionsdugligt i allmänna utrymmen heller. Tråkig snabbmatsrestaurang i lobbyn. Opersonlig service.
Bengt O. Reste med partner Sweden, den 4 december 2012
Valde Remington för att det ligger nära terminal 3

Bra service, nära flygplatsen
Vi valde Remington för att det ligger nära terminal 3 (flyget till Catlican och Boracay) Jag tycker vi gjorde ett bra val
Roberth L. Familj med småbarn Sweden, den 24 maj 2012

Nära till flygplatsen
Ett bra hotel om man har ett flyg nästa dag som vi hade. Flera ok restauranger inom gångavstånd. Vi reste med en fyraåring och en fyramånaders pojke och allt fungerade bra. Trevlig personal, rent och snyggt.
Jonas G. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2012
Trångt å stökigt.

Närhet till Flygplats och Casion
Ett prisvärt hotell för den som bara vill använda rummet för att sova. Trångt och pyttesmå rum utan extra utrustning. Värdeskåp och tv fanns men för övrigt väldigt lite extra. Stökigt just nu på grund av ombyggnad. Undvik rummen som ligger direkt mot gatan , ett jädra liv på trafiken dygnet runt.Annars rent och fräsht med trevlig personal. Finns en bar på hotellet men inget mer just nu. Mc-donalds flyttar snart in.

Remington Hotel ManillaRemington Hotel Manilla - ReceptionRemington Hotel Manilla - Hotellet från utsidanRemington Hotel Manilla - Hotellet från utsidanRemington Hotel Manilla - GästrumRemington Hotel Manilla - GästrumRemington Hotel Manilla - GästrumRemington Hotel Manilla - GästrumRemington Hotel Manilla - RestaurangRemington Hotel Manilla - RestaurangRemington Hotel Manilla - RestaurangRemington Hotel Manilla - RestaurangRemington Hotel Manilla - ButikerRemington Hotel Manilla - SvitRemington Hotel Manilla - OmgivningarRemington Hotel Manilla - OmgivningarRemington Hotel Manilla - RestaurangRemington Hotel Manilla - Hotellet från utsidanRemington Hotel Manilla - FritidsfaciliteterRemington Hotel Manilla - FaciliteterRemington Hotel Manilla - FaciliteterRemington Hotel Manilla - Hotellet från utsidanRemington Hotel Manilla - LobbyRemington Hotel Manilla - LobbyRemington Hotel Manilla - LobbyRemington Hotel Manilla - ReceptionRemington Hotel Manilla - ReceptionRemington Hotel Manilla - RestaurangRemington Hotel Manilla - Hotellet från insidanRemington Hotel Manilla - GästrumRemington Hotel Manilla - GästrumRemington Hotel Manilla - RestaurangRemington Hotel Manilla - Entré