Mitt konto (logga in)

Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel

8 Sentosa Gateway, Sentosa, Singapore 098269 (Visa karta)

Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Badrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Badrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Badrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Badrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidan
Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Pool Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Pool Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Pool Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Pool Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gym Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Business Center Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Mötesrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Mötesrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Restaurang Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Restaurang
Område: Sentosa Antal rum: 364

7,1
Erik J. Familj med småbarn Sweden, den 28 februari 2013
Perfekt

Hela hotellet kändes riktigt designat och fräscht
Hotellet var riktigt bra, likaså personalen. Riktigt bra design och stora rum. Bra musik ur högtalare var man än var, lite högre volym än vanligt. Det var inte bara rock som spelades, en mix av olika typer av musik. Perfekt med barn.
Teuku E. Familj med äldre barn Indonesia, den 22 september 2012
hebat

dekat universal
amat sangat senang liburan dengan menginap di sini hiburan dan arena main lengkap sekali
Cindy M. Reste med partner Sweden, den 29 juni 2012
Hotell med suveränt poolområde och läge.

Poolen är bland de bästa jag upplevt - stort poolomårde med flera olika pooler. Det finns till och med en pool med egen sandstrand.
hotellet ligger på sentosa island, så det ligger inte i singaporecity. men, vill man ha några dagar på sentosa island så ligger hotellet perfekt. du går bara ned för en trapp, så befinner du dig mitt på "torget" med massor av restauranger, universal studios, affärer etc.
Restaurangtips: Det finns massor av bra restauranger på Sentosa Island. En del håller mycket god kvalité. Många restauranger har bra luncherbjudanden.
Elisabeth R. Familj med småbarn Sweden, den 28 mars 2012
Underbar pool!

barnen älskade poolen, vi likaså, samt schysst barpool. Stort rum
vi bokade deluxe rum med extra säng. 2 vuxna 2 barn, 5 och 7 år gamla. det var 2 stoa sängar så vi hade inte behövt boka och betala för extrasäng. betalade extra för frukost för 2 barn. fich två gratis frukost fär oss vuxna då vi inte fick vårat rum förrän kl 17:00. mycket att välja på vid frukosten, men dyrt om vi hade btalat för oss alla. bra gym öppet 24/7. lobbyn var mycket mörk och spelade hög musik hela tiden, om man störs av det bör man välja ett annat hotell. fick ett bra pris för 2 nätter därför valde vi detta hotell, vilket vi inte ångrar.
Mattias H. Familj med småbarn Sweden, den 10 november 2011
Bra hotell

Poolen
Vi hade nagra mycket bra natter pa Hard Rock Hotell. Dels darfor att poolen var perfekt for smabarn med konstgjord strand och dels darfor att laget ar valdigt bra pa hotellet med narhet till restauranger, Universal studios och shopping. Hotellet ar fracht och fint och servicen fungerade bra.
Mia E. Familj med småbarn Sweden, den 7 april 2011
Härligt hotell

Nära till Universal Studios och Vivo köpcentrum
vi bodde på hardrock hotell och var väldigt nöjda med hotellet. vi ville shoppa och gå på universal studios under vår singapore vistelse och eftersom universal ligger precis brevid hotellet kan jag starkt rekommendera barnfamiljer att bo här. hotellet är snyggt, rent och bra service dock ej gratis wifi och ganska dyrt att köpa till. en annan negativ aspekt var hotellfrukosten som vi blev lite besvikna över, mycket att välja på men mest asiatiska maträtter vilket kändes konstigt att starta dagen på. stort poolområde med en konstgjord strand som var mycket mysig
Morten N. Familj med småbarn Australia, den 18 juli 2014
Fantastic, can't wait to go back.

The very friendly staff, the swimming pool and the location.
We loved it. The staff were fantastic....
Chan H. Familj med äldre barn Hong Kong, den 18 juli 2014
Nice swimming pool

Nice swimming pool, location is very good, quiet
All is great except the design of washroom (with no door). Wardrobe is designed to be opened by both side (corridor or washroom) which mean you can even go into washroom through wardrobe!
Izabela K. Familj med småbarn Australia, den 18 juli 2014
Had a great time, we loved the whole stay

Room, Swimming Pool and Location
Great, would definitely stay again
Heather D. Gruppresenär Australia, den 17 juli 2014
Great fun. Comfortable.

Comfortable beds Pool area Close to other activities
Good stay. Everything we needed. Was close by. We got s theme park stay deal and teens loved it. Love the malaysian Street food area of resorts world. Pool area a bit difficult to access. .. Good for small children I guess. No free wifi and wifi costs extreme. Can see rooms are well cleaned but have moisture problems. .. Not sure how they deal with that in tropics with air con rooms. Teens liked checking out the memorabilia but the shop was just Boring usual shirts etc for sale. pool bar closed very early for summer time. Was disjointed to come in from our day out to find it already closed and music off. Might also be good idea to choose the'clean' version of songs as it is family pool and Foyer area but coarse language in songs makes it uncomfortable when there are other awesome options. was as expected and hoped for. The teens loved it and if I got another good deal I would go back.

Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel SingaporeResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - BadrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - BadrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - BadrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - BadrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidanResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidanResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidanResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidanResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidanResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - PoolResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - PoolResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - PoolResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - PoolResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GymResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Business CenterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - MötesrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - MötesrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - RestaurangResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - RestaurangResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Pub/loungeResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - ButikerResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter

Kundrecensioner - Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel, Singapore