Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel

8 Sentosa Gateway, Sentosa, Singapore 098269 (Visa karta)

Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gästrum Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidan Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Pool Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Gym Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Business Center Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Festvåning Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Festvåning Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Festvåning
Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Restaurang Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Fritidsfaciliteter
Område: Sentosa Antal rum: 364

8,5
7,1
Monica N. Familj med småbarn Sweden, den 1 mars 2015
Super!

Poolerna, sköna sängar, fräscht!
Skönt med flera pooler, bra med rutschkana och vatten kanoner för de små. Mysig pool med sand och det känns aldrig trångt. Sköna sängar, kuddar och rummen var lagom stora och badrummet fräscht. Väldigt trevlig och hjälpasam personal. Vi hade ett sent flyg och kunde använda poolen hela dagen och möjlighet till att ducha. Synd att wi-fi eller frukost ej ingick. Var relativt dyrt att köpa till. Men finns alternativ för båda delar nära på sentosa. Super nöjda med vår vistelse och kan absolut tänka oss att återkomma!
Pia G. Familj med småbarn Sweden, den 6 januari 2015
Barnvänligt hotell

Poolområdet, personalen, läget
Vi hade en fantastisk vistelse på Hard Rock Hotel. Mycket trevlig och hjälpsam personal som gav oss en mängd goda tips. Utsikten från rummet över poolområdet var underbar. Poolområdet med den mjuka sanden var härlig. En del av poolområdet var avlång så man kunde motionssimma. Närheten till restauranger, caféer och Universal Studios var mycket bra. Vi kunde utnyttja vår resdag (vårt flyg gick 23:55) till att gå på Universal Studios medan vi fick ha vårt bagage på hotellet. Mycket praktiskt. Det jag också kommer att minnas är den mycket trevliga och glada personalen. De satta verkligen guldkant på vår vistelse. Tusen tack!!
Erik J. Familj med småbarn Sweden, den 28 februari 2013
Perfekt

Hela hotellet kändes riktigt designat och fräscht
Hotellet var riktigt bra, likaså personalen. Riktigt bra design och stora rum. Bra musik ur högtalare var man än var, lite högre volym än vanligt. Det var inte bara rock som spelades, en mix av olika typer av musik. Perfekt med barn.
Teuku E. Familj med äldre barn Indonesia, den 22 september 2012
hebat

dekat universal
amat sangat senang liburan dengan menginap di sini hiburan dan arena main lengkap sekali
Cindy M. Reste med partner Sweden, den 29 juni 2012
Hotell med suveränt poolområde och läge.

Poolen är bland de bästa jag upplevt - stort poolomårde med flera olika pooler. Det finns till och med en pool med egen sandstrand.
hotellet ligger på sentosa island, så det ligger inte i singaporecity. men, vill man ha några dagar på sentosa island så ligger hotellet perfekt. du går bara ned för en trapp, så befinner du dig mitt på "torget" med massor av restauranger, universal studios, affärer etc.
Restaurangtips: Det finns massor av bra restauranger på Sentosa Island. En del håller mycket god kvalité. Många restauranger har bra luncherbjudanden.
Elisabeth R. Familj med småbarn Sweden, den 28 mars 2012
Underbar pool!

barnen älskade poolen, vi likaså, samt schysst barpool. Stort rum
vi bokade deluxe rum med extra säng. 2 vuxna 2 barn, 5 och 7 år gamla. det var 2 stoa sängar så vi hade inte behövt boka och betala för extrasäng. betalade extra för frukost för 2 barn. fich två gratis frukost fär oss vuxna då vi inte fick vårat rum förrän kl 17:00. mycket att välja på vid frukosten, men dyrt om vi hade btalat för oss alla. bra gym öppet 24/7. lobbyn var mycket mörk och spelade hög musik hela tiden, om man störs av det bör man välja ett annat hotell. fick ett bra pris för 2 nätter därför valde vi detta hotell, vilket vi inte ångrar.
Mattias H. Familj med småbarn Sweden, den 10 november 2011
Bra hotell

Poolen
Vi hade nagra mycket bra natter pa Hard Rock Hotell. Dels darfor att poolen var perfekt for smabarn med konstgjord strand och dels darfor att laget ar valdigt bra pa hotellet med narhet till restauranger, Universal studios och shopping. Hotellet ar fracht och fint och servicen fungerade bra.
Mia E. Familj med småbarn Sweden, den 7 april 2011
Härligt hotell

Nära till Universal Studios och Vivo köpcentrum
vi bodde på hardrock hotell och var väldigt nöjda med hotellet. vi ville shoppa och gå på universal studios under vår singapore vistelse och eftersom universal ligger precis brevid hotellet kan jag starkt rekommendera barnfamiljer att bo här. hotellet är snyggt, rent och bra service dock ej gratis wifi och ganska dyrt att köpa till. en annan negativ aspekt var hotellfrukosten som vi blev lite besvikna över, mycket att välja på men mest asiatiska maträtter vilket kändes konstigt att starta dagen på. stort poolområde med en konstgjord strand som var mycket mysig
Mangatas P. Reste med partner Indonesia, den 26 mars 2015
for a big hotel you should review your hospitality

pool
4,7
The TV not working properly. When i call house keeping they were not coming. Very poor service.
Maria L. Familj med småbarn Philippines, den 26 mars 2015
PASTORES FAMILY SENTOSA TOUR

ALL STAFFS WERE FRIENDLY. ROOM AMENITIES ARE COMPLETE AND ROOM CLEANLINESS MAINTAINED.
OVERALL IT WAS A WONDERFUL EXPERIENCE. OUR KIDS ENJOYED THE PLACE.

Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel SingaporeResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GästrumResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidanResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidanResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Hotellet från utsidanResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - PoolResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - GymResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Business CenterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FestvåningResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FestvåningResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FestvåningResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - RestaurangResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - FritidsfaciliteterResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - ButikerResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - ButikerResorts World Sentosa - Hard Rock Hotel Singapore - Kasino

Kundrecensioner - Resorts World Sentosa - Hard Rock Hotel, Singapore