Rex Hotel Saigon

141 Nguyen Hue Boulevard, District 1, Distrikt 1, Ho Chi Minh-staden, Vietnam

64 omdömen på svenska

Kent C. Familj med småbarn Sweden, den 29 juli 2015
Fantastiskt anrikt hotel

Läget kan inte vara bättre. Otrolig frukostbuffé fattas inget. Och så får man inte missa att ta en kvällsdrink uppe på takterrassen.
Vi var mycket nöjda. Dock börjar hotellet blir lite gammalt och slitet. Vi bodde i "old wing". I övrigt inget att anmärka på trots ett rätt dyrt pris.
Carl-Gustav J. Familj med äldre barn Sweden, den 18 juli 2015
Inspektör

Service, standard and the central location
Greate
Lotta W. Familj med äldre barn Sweden, den 8 januari 2015
Härligt hotell

läget, personalen, executive lounge
Familjen med tre barn i tonåren hade en toppenvistelse! Läget kan inte bli bättre och rummen och sängarna är rymliga och bekväma. Executive loungen var väl värt den extra kostnaden och blev som ett vardagsrum för oss med afternoon tea och drink innan maten. Rooftop bar är löjligt dyr, men mysigt att sitta där och avsluta kvällen.
Mats J. Familj med äldre barn Sweden, den 26 december 2014
Kul med lyx en natt - men inte mer...

Poolen, frukosten och personalen
Skönt ställe att landa på när man är jetlaggad, bra start på vår treveckorsresa i Vietnam. Annorlunda julfirande med julbord och show med vietnamesisk touch - både kul och awkward.
Arne B. Reste med partner Sweden, den 1 november 2014
Fantastiskt

Läget, standarden och personalens vänlighet
Vi var otroligt nöjda med vistelsen på Rex. Har tidigare bott på Continental, men Rex håller en helt annan klass. Rummens standard var perfekt, läget mitt i city kunde inte bli bättre. Gångavstånd till postkontoret, presidentpalatset, krigsmuseet och en massa bra restauranger, barer och klubbar. Vi var mycket nöjda och kommer definitivt att bo här nästa gång. Arne
Birgitta L. Familj med äldre barn Sweden, den 2 januari 2014
Lyxig familjesemester

Läget, frukostbuffen och rummet
Fantastisk upplevelse! Kände historiens vingslag när vi satt i takbaren och åt en exellent frukostbuffe. Blev uppgraderar och fick en våning med två rum.
Kent L. Affärsresenär Sweden, den 27 juli 2013
Rent snyggt och bekvämt

Bra läge, bekväma sängar och bra frukost
Bra mottagande och bekvämt boende. Ligger nära många attraktioner och sevärda/besöksvärda platser. Bra frukost och bekväma sängar. Tillmötesgående service och rent hotell.
Christina H. Familj med äldre barn Sweden, den 26 juli 2013
centralt klassiskt hotell

historisk, centralt och säkert
ligger i turistområde och nära till många sevärdheter. uppmärksam och trevlig personal som tipsade om turistattraktioner och informerade om säkerhet i staden. restaurangen på takterassen med liveuppträdande är mysig att avsluta dagen på.
Kari L. Reste med partner Sweden, den 15 mars 2013
Helt fantastiskt och ska tillbaka igen nästa år !

Fantastisk personal , grymt bra rum och en väldigt fin utsikt från rooftopbar över stan !
Min vistelse på hotellet var helt suverän och jag ska garanterat tillbaka igen nästa år ... har absolut inget att klaga på !
Carl-Magnus H. Familj med äldre barn Sweden, den 7 mars 2013
Klassiskt hotell

Stark nutidshistorisk känsla och beläget i absoluta centrum
Hotellet hade fina stora och tysta rum. Atmosfären från tidigt 1900-tal och från krigsåren förefaller väl bevarad på ett positivt sätt. Den berömda takbaren var visserligen dyr men levde upp till sitt rykte. Välsmakande frukost med mycket att välja på. Jag åker gärna dit igen om jag ska till HCMC.
1 - 10 av 64 omdömen Nästa sida
Rex Hotel Saigon Ho Chi Minh-stadenRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - BufféRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från insidanRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från insidanRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Hotellet från insidanRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - PoolRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - ButikerRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - LobbyRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - ButikerRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - TrädgårdRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - MötesrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - PoolRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - OmgivningarRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GymRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - TrädgårdRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - BadrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - BadrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - FaciliteterRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - BadrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - BadrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - BadrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - GästrumRex Hotel Saigon Ho Chi Minh-staden - Gästrum

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.