Rex Hotel

Luntmakargatan 73, Centrum - Norrmalm, Stockholm, Sverige 11351 (Visa karta)

Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Badrum Rex Hotel Stockholm - Badrum Rex Hotel Stockholm - Lobby Rex Hotel Stockholm - Lobby Rex Hotel Stockholm - Buffé
Rex Hotel Stockholm - Buffé Rex Hotel Stockholm - Hotellet från insidan Rex Hotel Stockholm - Restaurang Rex Hotel Stockholm - Hotellet från insidan Rex Hotel Stockholm - Hotellet från insidan Rex Hotel Stockholm - Hotellet från insidan Rex Hotel Stockholm - Hotellet från utsidan Rex Hotel Stockholm - Hotellet från utsidan Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum Rex Hotel Stockholm - Gästrum
Område: Centrum - Norrmalm Antal rum: 55

8,5
8,6
Bo H. Ensamresenär Sweden, den 24 november 2014
trivsamt

Trevligt
Ann-Sofie B. Familj med småbarn Sweden, den 17 november 2014
Ok boende en stunds promenad från centrum.

Personalen, rummen, läget.
Annu L. Reste med partner Sweden, den 16 november 2014
Kommer igen

Personalens vänlighet, tysta rum, bra läge - ALLT
Mycket bra för alla åldrar, även för oss gamlingar (70 och 75). Det blir det här hotellet varje gång vi besöker Stockholm. Hoppas bara de har plats för oss.
Jan T. Reste med partner Sweden, den 26 oktober 2014
Tillgänglighet

Bäddarn,personalen,läget
Bra! Det negativa var för få stolar på rummet. Borde åtminstonne varit 2 i ett dubbelrum samt avsaknaden av läslampor vid sängarna.
Bo H. Familj med äldre barn Sweden, den 26 oktober 2014
trivsamt

fräscht, snyggt och trevligt
Bra vistelse på alla sätt
Bjorn S. Reste med partner Sweden, den 7 juni 2014
Bra läge, litet rum

Läget, Läget, Läget
Mer ett affärshotel som du inte spenderar någon tid på.
Christopher A. Reste med partner Sweden, den 14 maj 2014
Besviken på runmet. Bytte till hotellet över gatan

Trevlig personal, mysig bar och bra läge.
Rummet på rex hotel är otroligt litet. Ändå fick vi ett "stort rum". Dåligt att bilderna på Agoda från Rex Hotel egentligen är från systerhotellet tvärs över gatan. Bytte till ett rum på systerhotellet, vilket var större och helt ok. Men för totalsumman kunde vi bott på Hilton istället. Men jättetrevlig personal! Verkligen.
Mats G. Reste med partner Sweden, den 24 mars 2014
Trevligt, lugnt, och pitoreskt.

Närheten till centrum, tyst miljö, enkelheten.
Hotellet är bra till, och har de grundkrav som vi sökte.
Stefan B. Reste med partner Sweden, den 19 januari 2014
Kanonläge ,mysiga rum, trevlig personal.

rummen sängarna läget
Jättebra, fick rummen före kl12 o det är något vi uppskattade oerhört mycket ,att få packa upp på en gång o ut o "göra" stan.Nära till både shopping o fina resturanger gjorde helgen till en höjdare, tack Rex hotell.
Robert S. Reste med partner Sweden, den 6 april 2013
Litet hotell med mycket bra cityläge

Läge mitt i city samt mycket bra personal, rent och välskött
Mycket bra och trevligt hotell mitt i city, nära till shopping, teatrar, restauranger och sevärdheter i Stockholm.

Rex Hotel StockholmRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - BadrumRex Hotel Stockholm - BadrumRex Hotel Stockholm - LobbyRex Hotel Stockholm - LobbyRex Hotel Stockholm - BufféRex Hotel Stockholm - BufféRex Hotel Stockholm - Hotellet från insidanRex Hotel Stockholm - RestaurangRex Hotel Stockholm - Hotellet från insidanRex Hotel Stockholm - Hotellet från insidanRex Hotel Stockholm - Hotellet från insidanRex Hotel Stockholm - Hotellet från utsidanRex Hotel Stockholm - Hotellet från utsidanRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - GästrumRex Hotel Stockholm - Hotellet från insidanRex Hotel Stockholm - Balkong/terrass