Rica Talk Hotel

Massvagen 2, Älvsjö / Årsta, Stockholm, Sverige (Visa karta)

Rica Talk Hotel Stockholm - Mötesrum Rica Talk Hotel Stockholm - Mötesrum Rica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från insidan Rica Talk Hotel Stockholm - Mötesrum Rica Talk Hotel Stockholm - Pub/lounge Rica Talk Hotel Stockholm - Pub/lounge Rica Talk Hotel Stockholm - Pub/lounge Rica Talk Hotel Stockholm - Restaurang Rica Talk Hotel Stockholm - Pub/lounge Rica Talk Hotel Stockholm - Restaurang Rica Talk Hotel Stockholm - Balkong/terrass Rica Talk Hotel Stockholm - Pub/lounge Rica Talk Hotel Stockholm - Reception Rica Talk Hotel Stockholm - Mötesrum Rica Talk Hotel Stockholm - Mötesrum Rica Talk Hotel Stockholm - Mötesrum
Rica Talk Hotel Stockholm - Buffé Rica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från utsidan Rica Talk Hotel Stockholm - Gästrum Rica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från utsidan Rica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från utsidan Rica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från utsidan Rica Talk Hotel Stockholm - Mötesrum Rica Talk Hotel Stockholm - Buffé Rica Talk Hotel Stockholm - Reception Rica Talk Hotel Stockholm - Gym Rica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från utsidan Rica Talk Hotel Stockholm - Buffé
Område: Älvsjö / Årsta Antal rum: 248

8,5

8,6
8,8
8,9
Marit D. Reste med partner Sweden, den 12 maj 2013
bra hotel. även hunden var med

lungt bra parkeing
Bjorn J. Affärsresenär Sweden, den 5 maj 2013
Bra konferenshotell

läget vid mässan, bra frukost, bra personal
VAd jag förväntade mig. Hade vad som behövdes för ett eknelt och nära boende med bra kvalitet.
Mikael D. Affärsresenär Sweden, den 23 november 2012
Utmärkt läge när mässan

Bra Frukostbuffé
Modernt hotell med många våningar alldeles utanför Stockholmsmässan i Älvsjö.Nära till pendeltåget 10 minuters resa in till stan. Personalen är hjälpsam och trevlig, rummen är stora och utrustade med allt man behöver inklusive minibar och en lite hörna med snacks och godis.Frukostbuffén var väl tilltagen och innehöll allt man kan önska. Det gick lätt att checka in och ut.
Bengt W. Reste med partner Sweden, den 29 maj 2011
Lyxigt hotell

Bra med egen parkering
Vi bokade rummet ett par dagar innan men fick ändå plats. Detta trots att de flesta hotellen var fullbokade i Stockholm. Bra att hotellet ligger vid mässan och nära till pendeltåget mot Stockholm C. Personalen var vänliga och hjälpsamma. Frukosten var både riklig och god. Bra också att man kan få en öl och en nattmacka.
Stefan F. Ensamresenär Sweden, den 4 september 2010
Kanonhotell

Nybyggd och otroligt fräscht
Jättefint hotell med sköna sängar och tysta rum. AC:n på rummet funkade inte riktigt som den skulle. Försökte höja tempen men kylan bestod. Negativt är väl läget på hotellet, perfekt om man ska på mässan, men lite tråkigt att behöva åka pendeltåg in till stan om man vill roa sig. Fast med 100 m till stationen är är det ok ändå.
Sylvia S. Reste med partner Sweden, den 8 april 2010
Rica Talk Hotell, stockholm

Rent och snyggt, allt funkade bra. Badrummet var också bra, ren och välutrustad.
Jag kan rekommendera Rica Talk Hotell. Allt funkade som det skulle och både rumsbetjäningen och speciella önskamål fixades på rimlig tid. Frukosten var också bra, man hade mycket att välja bland. Hotellets läge intill Stockholmsmässan gör det till ett bra övernattningsställe om man ska vara på mässan. Kommunikationerna med tåg funkar ju också bra. Stället är klart prisvärt, särskilt med rabattvouchern i handen!
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Stockholmsmässan!
Lars N. Reste med partner Sweden, den 28 februari 2010
Rica Talk Hotell - en fullträff!

Trevliga, rymliga och modernt inredda rum. Fräscha, välutrustade badrum. Mycket fin frukostbuffé.
Vi bodde 3 nätter på hotellet. Jag trivdes i det rymliga, ljusa rummet. Sängarna var bekväma, det fanns en stor, härlig fåtölj att krypa upp i vid dagens slut. Badrummet hade ett stort duschutrymme avgränsat med en glasvägg och en skjutdörr. Allt mycket fräscht och inbjudande. Frukostmatsalen / restaurangen är ljus och trevlig med fönster på två sidor. Frukostbuffén var mycket fin med ett stort utbud. På söndag serverades också en brunch som jag verkligen kan rekommendera - den var mycket prisvärd. Även om hotellet ligger en bit utanför centrum skulle jag välja det igen. Med pendeltåg var jag snabbt inne i city men slapp betala cityhotellens priser.
Tips om att göra på hotellet: Missa inte brunchen som serveras på söndagar!
Lars N. Familj med äldre barn Sweden, den 28 februari 2010
Rica Talk Hotel - en favorit

Fina, ljusa och rymliga rum. Bra priser. Nära till pendeltåg. Nära Älvsjömässan.
Allt var så bekvämt. Vi kom sent på kvällen och kunde köra direkt in i garaget.Incheckningen gick smidigt och snart var i uppe på 17:e våningen med en fantatisk utsikt över omgivningarna. Rummet var stort och smakfullt inrett. Jag uppskattade särskilt den stora fåtöljen i ena hörnet samt vattenkokaren med möjlighet att tillreda kaffe eller te. Bekväma sängar, underbart badrum med badrockar. På morgonen åt vi frukost från en väl tilltagen buffé.
Restaurangtips: En trevlig restaurang med bra mat.
Goran W. Reste med partner Sweden, den 10 januari 2010
Hotell stockholm

Personal mycket trevliga och tillmötesgående. Rum var var välstädade och allt fungerade. Personliga önskemål blev uppfyllda. Frukosten var mycket bra. Att man kunde ställa in vilken temperatur man ville ha på rummet.
Jag besökte hotellet januari 2010. När vi kom fram till receptionen blev vi väl mottagna och vi fick hjälp med vårat önskemål gällande rummet. Rummet var helt ok, bra sängar och extra kuddar fanns. Och något som jag uppskattar, bra läslampor vid sängarna. En storslagen utsikt fanns i vårat rum. Frukosten var mycket bra upplagt, allt man kan önska fanns. Även en detalj som kaffet, det fanns inte bara vanligt svart kaffe. Hit återvänder jag gärna.
Oleg M. Familj med småbarn Sweden, den 21 november 2009
Rica Talks

Komfort, pris, bra för barn.
Vi har tagit denna hotell för att koppla av och låta våran son leka i Alfons Åbergs rum. Det blev en mycket lyckat kväll då vi kunnat njuta av maten på hotellets restaurang och grabben lekte i lekrummet. Sedan sovde vi riktigt skönt. Ett mycket prisvärt utflykt blev det utan att vi behövde åka långt.
Tips: Bra för barn!

Rica Talk Hotel StockholmRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från insidanRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - Pub/loungeRica Talk Hotel Stockholm - Pub/loungeRica Talk Hotel Stockholm - Pub/loungeRica Talk Hotel Stockholm - RestaurangRica Talk Hotel Stockholm - Pub/loungeRica Talk Hotel Stockholm - RestaurangRica Talk Hotel Stockholm - Balkong/terrassRica Talk Hotel Stockholm - Pub/loungeRica Talk Hotel Stockholm - ReceptionRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - BufféRica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från utsidanRica Talk Hotel Stockholm - GästrumRica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från utsidanRica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från utsidanRica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från utsidanRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - BufféRica Talk Hotel Stockholm - ReceptionRica Talk Hotel Stockholm - GymRica Talk Hotel Stockholm - Hotellet från utsidanRica Talk Hotel Stockholm - BufféRica Talk Hotel Stockholm - LobbyRica Talk Hotel Stockholm - LobbyRica Talk Hotel Stockholm - LobbyRica Talk Hotel Stockholm - RestaurangRica Talk Hotel Stockholm - ReceptionRica Talk Hotel Stockholm - RestaurangRica Talk Hotel Stockholm - LobbyRica Talk Hotel Stockholm - RestaurangRica Talk Hotel Stockholm - RestaurangRica Talk Hotel Stockholm - LobbyRica Talk Hotel Stockholm - GästrumRica Talk Hotel Stockholm - BufféRica Talk Hotel Stockholm - Pub/loungeRica Talk Hotel Stockholm - RestaurangRica Talk Hotel Stockholm - RestaurangRica Talk Hotel Stockholm - GästrumRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - GästrumRica Talk Hotel Stockholm - GästrumRica Talk Hotel Stockholm - GästrumRica Talk Hotel Stockholm - EntréRica Talk Hotel Stockholm - GästrumRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - MötesrumRica Talk Hotel Stockholm - Trädgård

Kundrecensioner - Rica Talk Hotel, Stockholm