Rising Dragon Hotel

61 Hang Be Street, Hoan Kiem District, Gamla kvarteren, Hanoi, Vietnam (Visa på karta)

Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum
Rising Dragon Hotel Hanoi - Badrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum
Område: Gamla kvarteren Antal rum: 35

baserat på 676
omdömen

8,6
9,0
8,6
Simon S. Reste med partner Sweden, den 24 januari 2013
Bra läge och utmärkt service

Hjälpsamma, rent och trevligt
Ett perfekt budget boende. Vi betalade natten. För den pengen får du väldigt mycket. De hjälper dig med det mesta. Vi skrev ut papper, taxi, tours osv. Läget är perfekt, mitt i stan och nära till allt som behövs. Vi bokade ytterligare två dagar sen efter att vi varit i Halong Bay. Blev då dessutom uppgraderade till superior rum. Riktigt snällt frukosten är av den bättre klassen då du får välja mellan 7 olika saker. Kan rekommendera detta boendet starkt.
Bengt O. Reste med partner Sweden, den 28 januari 2012
Bra budgethotel med bra läge

Personalen, läget
Kan inte komma på någon anledning till att inte bo där igen.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Hanoi vimlar av skumma taxibolag. Åk bara med dom företag som rekommenderas av personalen på hotellet.
Ewa B. Gruppresenär Sweden, den 19 november 2011
Mycket trevlig hotell beläggen mitt i gamla staden

Läge, priset, personal
mycket trevligt hotell. mycket hjälpsam personal. mycket bra frukost. ligger väldigt centralt. nära till parken, teater, försäljningsställen. massor av restauranger i närheten. fråga gärna personalen så hjälper de gärna med var du vill göra och vart ska man äta. det är ändå så mycket att se att detta blir guld värt.
Ewa B. Gruppresenär Sweden, den 17 november 2011
Prisvärt hotell med bästa lägge

Närheten till allt
mycket trevlig hotell och hjälpsam personal. eftersom vi fortsatte till halong bukten, kunde vi lämna en del bagage på hotellet. vi skulle ändå komma hit tillbaka. kunnig personal om hanoi och var man som turist borde göra och äta gott. fråga gärna
Hakan E. Ensamresenär Sweden, den 1 maj 2011
enkelt men charmigt

läget, personalen
Bodde på femte våningen utan hiss. Rummet ett tillbygge på taket, men i gengäld stora fönster åt två håll, trots detta tyst om natten pga höjden. vänlig och tillmötesgående personal, adekvat frukost.
Tips: Utmärkt övernattning mellan två flyg, eller för den som vill se Hanoi med tight budget och större intresse av sevärdheterna än hotellet.
Sven Y. Ensamresenär Sweden, den 27 december 2010
Bra hotell

Personalen, städerskorna, väligt bemötande
Säker förvaring av väskor o dyl, de bar upp väskor och ner de tog hand om mina söner på ett bra sätt, och jag vart mycket nöjd, hotellet ligger mycket bra till
Sightseeing/ tips om sevärdheter: de har alla resor här o bra, tvätten fungerade bra personalen hjälper med allt
Prija P. Familj med äldre barn United States of America, den 15 maj 2015
Good

price, location, staff
Great stay, I accidently booked this instead of the other Rising Dragon that was a few shops down, that has more updated features.
Simon B. Ensamresenär Australia, den 10 april 2015
Value and friendly!!

Friendly staff cheap and clean
Wonderful staff are really friendly cheap rooms good value for money
Theerakan T. Familj med småbarn Thailand, den 14 mars 2015
Good hotel

Location & service
Nice
Jack T. Gruppresenär United Kingdom, den 1 mars 2015
Lovely stay

Staff bathroom cleanliness

Rising Dragon Hotel HanoiRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - BadrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.