Rising Dragon Hotel

61 Hang Be Street, Hoan Kiem District, Hoan Kiem-distriktet - Gamla kvarteren, Hanoi, Vietnam (Visa karta)

Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum
Område: Hoan Kiem-distriktet - Gamla kvarteren Antal rum: 35

8,6
9,0
Simon S. Reste med partner Sweden, den 24 januari 2013
Bra läge och utmärkt service

Hjälpsamma, rent och trevligt
Ett perfekt budget boende. Vi betalade natten. För den pengen får du väldigt mycket. De hjälper dig med det mesta. Vi skrev ut papper, taxi, tours osv. Läget är perfekt, mitt i stan och nära till allt som behövs. Vi bokade ytterligare två dagar sen efter att vi varit i Halong Bay. Blev då dessutom uppgraderade till superior rum. Riktigt snällt frukosten är av den bättre klassen då du får välja mellan 7 olika saker. Kan rekommendera detta boendet starkt.
Bengt O. Reste med partner Sweden, den 28 januari 2012
Bra budgethotel med bra läge

Personalen, läget
Kan inte komma på någon anledning till att inte bo där igen.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Hanoi vimlar av skumma taxibolag. Åk bara med dom företag som rekommenderas av personalen på hotellet.
Ewa B. Gruppresenär Sweden, den 19 november 2011
Mycket trevlig hotell beläggen mitt i gamla staden

Läge, priset, personal
mycket trevligt hotell. mycket hjälpsam personal. mycket bra frukost. ligger väldigt centralt. nära till parken, teater, försäljningsställen. massor av restauranger i närheten. fråga gärna personalen så hjälper de gärna med var du vill göra och vart ska man äta. det är ändå så mycket att se att detta blir guld värt.
Ewa B. Gruppresenär Sweden, den 17 november 2011
Prisvärt hotell med bästa lägge

Närheten till allt
mycket trevlig hotell och hjälpsam personal. eftersom vi fortsatte till halong bukten, kunde vi lämna en del bagage på hotellet. vi skulle ändå komma hit tillbaka. kunnig personal om hanoi och var man som turist borde göra och äta gott. fråga gärna
Hakan E. Ensamresenär Sweden, den 1 maj 2011
enkelt men charmigt

läget, personalen
Bodde på femte våningen utan hiss. Rummet ett tillbygge på taket, men i gengäld stora fönster åt två håll, trots detta tyst om natten pga höjden. vänlig och tillmötesgående personal, adekvat frukost.
Tips: Utmärkt övernattning mellan två flyg, eller för den som vill se Hanoi med tight budget och större intresse av sevärdheterna än hotellet.
Sven Y. Ensamresenär Sweden, den 27 december 2010
Bra hotell

Personalen, städerskorna, väligt bemötande
Säker förvaring av väskor o dyl, de bar upp väskor och ner de tog hand om mina söner på ett bra sätt, och jag vart mycket nöjd, hotellet ligger mycket bra till
Sightseeing/ tips om sevärdheter: de har alla resor här o bra, tvätten fungerade bra personalen hjälper med allt
Tamsin P. Gruppresenär United Kingdom, den 27 juni 2014
Well looked after very attentive staff

Friendly staff, location, breakfast
Very good. great breakfast, excellent location, email responses to arrange airport pickup were very quick, friendly staff that spoke very good English.
Ayudi E. Ensamresenär Indonesia, den 11 maj 2014
Room is not good.

location
No pillow in my room at the first night, when i asked the staff the said they dont have pillow anymore because the room is full .. I dont know how this can happen, and i also found a cockroach in my room.
Claire W. Gruppresenär Ireland, den 7 maj 2014
Rising dragon was fantastic for value for money

Clean Affordable Excellent staff
Fantastic. Staff so helpful, would certainly go again
Andrew P. Ensamresenär United Kingdom, den 30 april 2014
Good Location Helpful Staff Room Good But Bit Old

location staff breakfast
Great Value for money- in the heart of the tourist district- staff were very friendly and helpful

Rising Dragon Hotel HanoiRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Hotel Hanoi - Gästrum