Mitt konto (logga in)

Rising Dragon Palace Hotel

12 Nguyen Quang Bich Street, Hoan Kiem-distriktet - Gamla kvarteren, Hanoi, Vietnam (Visa karta)

Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Badrum Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Restaurang Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Restaurang Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Restaurang
Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Reception Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Lobby Rising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum
Läge: Hoan Kiem-distriktet - Gamla kvarteren Antal rum: 51

8,5

8,8
8,9
Magnus J. Familj med äldre barn Sweden, den 3 november 2013
Centralt boende med hög standard till lågt pris

Priset, standarden, läget
Under två veckor i Vietnam bodde vi i tre omgångar på hotellet, dvs. i tre olika rum, i sammanlagt sex nätter. Fantastiskt vänlig och tillmötesgående personal med goda kunskaper i engelska. Rent och snyggt, prydliga rum, exemplarisk service, vi trivdes jättebra. Hanoi är stort och bullrigt, men hotellet ligger på en lugn bakgata. Gott om matställen, shopping och sevärdheter på gångavstånd. Nära till tågstationen (tågen hörs, men det är inte så många avgångar att det stör). Ett synnerligen prisvärt boende!
Bengt H. Reste med partner Sweden, den 17 juli 2013
Bra centralt läge. Inga stora avstånd i gamla stad

Tour desken. Service. Personal
Bra. Nära till allt i gamla staden. Promenera och ta cyklo. Utnyttja den utmärkta Tour desken
Robert E. Familj med äldre barn Sweden, den 18 juni 2013
Saknade balkong/fönster

närhet till centrum
Lovisa L. Ensamresenär Sweden, den 3 maj 2013
Underbar mat och serviceinriktad personal.

Maten, personalen och spa-avdelningen
Anders L. Reste med partner Sweden, den 25 januari 2013
Ett av dom bästa hotellen vi bott på i asien

Här är ett hotell som ligger bra för att utforska Hanoi det ligget i gamla stan när till allt.
Vi bodde här 5 nätter och personalen var helt underbar dom fixade utfärder ritade in på kartan vart vi skulle gå på sightseeing. Vi fick också ett vänligt bemötande.
Tips om att göra på hotellet: Det finns en bar på tacket på hotellet bomma inte den.
Pia H. Reste med partner Sweden, den 20 januari 2013
Bra hotell i gamla delen av Hanoi

Nära till shoppingstråk och de mer centrala delarna av Hanoi
Hotellet är bra och personalen vänlig. Frukosten var bra men inget utöver det genomsnittet. Hotellrummen fräscha. Vi ble uppgraderade och fick en balkong. Hotellet ligger i den äldre delen av Hanoi, vi hade inga problem att gå runt till de flesta av turistmålen och nära till shoppingstråken.
Pia H. Reste med partner Sweden, den 17 januari 2013
Bra hotell i gamla delen av Hanoi

Trevlig personal som är mycket hjälpsamma
hotell som ligger i de äldre delarna av hanoi, närhet till den lilla konstgjorda sjön, närhet till shoppinggatorna och övrig sighteseeing. vi tog dock en taxi till ho chi minh mausoleet.
Linda H. Reste med partner Sweden, den 6 januari 2013
Bra hotell ,bra läge i staden

Hjälpsam personal,trevliga rum
hotellet var rent och snyggt mycket hjälpsam personal läget var bra i de gamla kvarteren. personalen ordnade alla turer tex halong bay och tågresan till hue,frukosten var ok vi skulle definitivt rekommendera detta hotellet i hanoi.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Ta en tur till Halong bay
Johan R. Gruppresenär Sweden, den 1 januari 2013
Schysst hotell med bra personal

Bra rum samt god service av personalen
Bra rum och trevlig personal som inte tvekade för att göra det lilla extra. Dock kan frukosten förbättras.
Eva L. Reste med partner Sweden, den 5 oktober 2012
Bra läge, men små rum

Fräscht, lågt pris, hjälpsam personal, centralt på liten gata utan mängder av trafik.
För tillfället byggs hotellet ut och dagtid var det en del jobbiga byggljud. Men det är ju övergående. Frukosten hann vi inte prova, men blev istället erbjudna take-away frukost.
Restaurangtips: La Badiane erbjöd väldigt god mat, trevlig miljö och bra priser. Hotellet har också med denna restaurang i sina tips om Hanoi.

Rising Dragon Palace Hotel HanoiRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - GästrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - BadrumRising Dragon Palace Hotel Hanoi - RestaurangRising Dragon Palace Hotel Hanoi - RestaurangRising Dragon Palace Hotel Hanoi - RestaurangRising Dragon Palace Hotel Hanoi - ReceptionRising Dragon Palace Hotel Hanoi - LobbyRising Dragon Palace Hotel Hanoi - Gästrum