Rome Place Hotel

6,8
5,8
Gustav J. Reste med partner Sweden, den 18 januari 2012
Hyssat

Det var ett bra hotell, ganska låg standard men sett till thailand var det övre medel. Bra trevlig och hjälpsam personal.
Maria S. Ensamresenär Sweden, den 23 januari 2011

Promenadavstånd till centrum, hyfsat rent på rummet, trevlig personal.
Slitet hotell, ac fungerade dåligt och knappt några fungerande lampor på rummet. Ingen frukostbuffe bara toast, ägg och te/kaffe och ett glas juice. Närhet till centrum med shopping och ett billigt pris väger upp betyg lite grann. Ok för en kväll om man inte är för kräsen.
Lina A. Gruppresenär Sweden, den 10 januari 2011
Prisvärt hotell

Ljust rum, hjälpsam personal
Helt okej hotell med tanke på priset och funkar för en natt. Ligger bara 5 min från shoppingmallen Robinson. Rummet var ljust och fräscht, dock dålig lampa på toaletten men annars var det okej. Tråkig frukost, men funkar som sagt för en natt.
Marie E. Ensamresenär Sweden, den 11 december 2010
Enkelt hotell

trevlig personal
4,7
Helt ok for ett par natter men inte mera, ligger pa en bakgata inne i phuket town, och man behover ta taxi till det mesta som ar ganska dyrt och krangligt i phuket. Dock gratis buss till festival shoppingcenter som var avsikten. Men langt till bad o ingen pool. Frukosten var usel
Ericson O. Reste med partner Sweden, den 25 november 2010
Centralt hotell med bar rum medan dushen var dålig

Det possitiva var läget. Personalen var bra över lag och det var städat
Vi behövde ett hotell i Phuket City och ångrar inte valet. Vi hade valt 3 övernattninger. Vi ville sedan till havet så därför stack vi vidare till Nai Yang Beach. platsen valdes även för närheten till flygplatsen.
Restaurangtips: Besök Blue Elephant som är en restaurangskola och som har en matupplevelse som inte går att beskriva.
Linnea I. Reste med partner Sweden, den 7 februari 2010
Första Thairesan.

Vi valde detta hotell hemifrån,och blev ganska nöjda,eftersom det var mitt i city och nära till allt.Hotellpersonalen var vänliga,och det fanns massage på hotellet när man önskade det.Skönt. Vi var i Thailand 3 veckor,och då bodde vi först här,för att återvända sista veckan igen till Rome Place hotel
Åker man till Thailand för första gången, och inte vill ha lyx i första hand,så är detta ett mycket utmärkt hotell med bra läge i Phuket city.Jag och min fru är båda i sjuttio års åldern,och är inte ute och rör på oss, på kvällar och nätter,därför uppskattade vi att det fanns TV på rummet med c:a kanaler.Vi kommer att återvända till Rome Place hotell igen,och hoppas våra negativa synpunkter är åtgärdade tills dess.
Tips om shopping: Det finns ett stort varuhus,som heter Robinson, strax intill hotellet.Sen finns det även "Basarer" i närheten där man kan shoppa ganska billigt,om man prutar.Det finns även många Optikerbutiker som är duktiga.Vi köpte nya glasögon till halva priset emot Sveriges priser.
Michael G. Ensamresenär Australia, den 2 januari 2016
Good value

Air con,fridge, bathroom
Very good
Siong H. Reste med partner Singapore, den 23 oktober 2015
Other better options available in phuket town

Big room, next to hairdressing salon, massage palor in hotel
Staff was mostly friendly. Room cleaning was very slow and shower amenities were not topped up, it was a good thing we bought our own, and were able to purchase what we lacked from shops not too far away. Water flow was kind of pathetic so we ended up going to a nearby salon everyday just to get our hair washed. I noticed other guests from our hotel also getting their hair wash at the hairdressing salon. Room was spacious but the toilet was rather small (and hot water mostly doesn't work).
Phoutthavanh B. Reste med partner Laos, den 14 september 2015

Sarunya Y. Ensamresenär Thailand, den 8 september 2015

GOOD ROOM
1 - 6 av 6 omdömen
Rome Place Hotel PhuketRome Place Hotel Phuket - GästrumRome Place Hotel Phuket - GästrumRome Place Hotel Phuket - GästrumRome Place Hotel Phuket - GästrumRome Place Hotel Phuket - GästrumRome Place Hotel Phuket - GästrumRome Place Hotel Phuket - GästrumRome Place Hotel Phuket - GästrumRome Place Hotel Phuket - BadrumRome Place Hotel Phuket - BadrumRome Place Hotel Phuket - RestaurangRome Place Hotel Phuket - RestaurangRome Place Hotel Phuket - Hotellet från insidanRome Place Hotel Phuket - Hotellet från insidanRome Place Hotel Phuket - Hotellet från insidanRome Place Hotel Phuket - Hotellet från insidanRome Place Hotel Phuket - Hotellet från insidanRome Place Hotel Phuket - Hotellet från insidanRome Place Hotel Phuket - SpaRome Place Hotel Phuket - Hotellet från utsidanRome Place Hotel Phuket - GästrumRome Place Hotel Phuket - GästrumRome Place Hotel Phuket - Hotellet från utsidanRome Place Hotel Phuket - UtsiktRome Place Hotel Phuket - Hotellet från utsidan

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.