Royal Cliff Hotels Group

353 Phra Tamnuk Road, Phra Tamnak Hill, Pattaya, Thailand 20150 (Visa karta)

tidigare : Royal Cliff Beach Resort
Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Pool Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Pool Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Pool Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Pool Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Pool Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Pool Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Gästrum Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Gästrum Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Gästrum Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit
Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Gästrum Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Gästrum Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Gästrum Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Gästrum Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Gästrum Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Gästrum Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Gästrum Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit Royal Cliff Hotels Group Pattaya - Svit
Område: Phra Tamnak Hill Antal rum: 1090

Anders K. Reste med partner Sweden, den 13 september 2014
underbart hotell

pool området .. utsikten ....maten
min vistelse var kanon dock kunde man inte bada på den privata stranden då det fanns massor av maneter i vattnet ... stort minus .. pool området räcker gott och väl till och aldrig problem med platser ... det lilla minus jag hitta var att det låg lite utanför kanten av City.. Taxi från hotellet tog 400 baht men då var det bara att gå utanför så hade man både Mc och baht buss till bättre pengar ...Hit kan jag rekommendera alla sorts resenärer .. dock inte om du vill ha in vänner på hotellet ..Hit åker jag igen
Krister K. Familj med äldre barn Sweden, den 27 juli 2014
bra

helt ok
Rummet var bra ,bra pool ,
Michel T. Familj med småbarn Sweden, den 5 augusti 2013
Bra hotell dock slitna rum

Faciliteter och utsikten
Per H. Reste med partner Sweden, den 8 mars 2013
Bra hotell för att ligga i pattaya.

Det bästa var att det låg en bitbutanför pattaya då det är väldigt livligt o skitigt inne i pattaya.
Hotellet var relativt bra då det låg utanför pattaya på en lugn o skön udde. Hotellrummet var slitet och skullebbehöva en uppfräschning. Frukosten fick godkänt men efterrätterna var inget vidare utan bestod mest av torra muffins . Stranden som tillhörbhotellet är heller inget vidare för att ligga i Thailand. För cirka tvåhundra baht. Gymmet som ligger på anläggningen är väldigt bra och personalen där är jättebra och serviceinriktade. Så detta hotel var prisvärt men inget jag skulle åka tillbaka till.
Leif K. Familj med äldre barn Sweden, den 6 mars 2013
Jättefint hotell

Restaurangerna, poolerrna och privat strand
Matilda B. Reste med partner Sweden, den 3 februari 2013
Stort komplex!

Mini sviten var mycket fräsch!
ett stort hotell med flera pooler. mini sviten var på högsta våningen med fantastisk utsikt. hotellet hade bra läge vid vattnet och nära till city.
Sofia H. Reste med partner Sweden, den 6 januari 2013
Stort hotellområde med bra restauranger!

Restaurangerna, poolen, beach teracce!
Första intrycket var inte alls bra, vi hade bokat honeymoon suite på beach teracce (eftersom det var modernt, havsutsikt, badkar i rummet, hade iallafall bestämt oss för just det rummet! men blev "uppgraderade" till Grand hotel club room, vi blev först glada för hotellpersonalen sa det var mkt bättre men när vi steg in i rummet besvikna. Rummet var gammalt och slitet, passade inte alls oss, telefonen fubkade ej när vi skulle beställa roomservice så fick åka ner till receptionen och beställa och när väl maten kom låg det en skalbagge i maten.... inte alls bra intryck! Vi gick till receptionen och berättade att vi va besvikna på det hät och då blev vårt rum som vi egentligen bokat ledigt på kvällen så vi kunde byta rum. Resten av resan var fantastisk och vi bodde på beach teracce. Jättefin pool, fint område, nära till fin och modern bar med bra utsikt, bra personal och god service (det var någon gång dock dagen innan min födelsedag som vi ville ha rummet städat innan och en kille i receptionen lovade att det skulle städas medans vi åt middag, men inget städat rum när vi kom tillbaka) favoritrestaurangen va kinesiska och indiska. Ligger ca 5 min med taxi från pattaya, vi tyckte det var skönt att inte bo i pattaya och därför rekommenderar jag detta hotell, köp däremot inte cola, vatten på hotellet eftersom det är dyrt!! En cola i stan för 14 bath, på hotellet med taxes och service 111 bath. Stor skillnad!
Tips: Boka rummet honeymoon suite så bor hamnar ni i ett superfint rum med havsutsikt i beach teracce byggnaden! Bli inte alls för glada om ni blir uppgraderade
Hans J. Reste med partner Sweden, den 2 januari 2013
Som en järnvägsstation

Poolområdet bra
4,7
Mycket besviken, uppfyllde inte våra förväntningar.missade att hämta på flygplatsen ,hade beställt twinbed,ej klart förrän sent på natten. När vi skulle sova gick det ej att släcka i taket. Detta ordnades först kl. 4 på morgonen. Blev tvingade att betala tusentals kronor för ett nyårsfirande vi ek ville delta i.
Sofia H. Reste med partner Sweden, den 1 januari 2013
Fint läge, bästa hotellet i pattaya.

Plus för Poolen, den kinesiska och indiska restaurangen.
Fint hotell med bästa läget i pattaya. Man bor lite utanför och tar ca 5 min med taxi in till "centrum". I princip endast ryssar på detta hotell. Rekommenderar att bo i honeymoon sviten, så fint rum!
Torsten L. Reste med partner Sweden, den 18 oktober 2012
MKt fint hotel

Lyxigt, rent, tjanstvillig personal
kom kl 7 på morgeonen och skulle inte få rum forran kl 14 men fick kl 8.30. hade onskat hogt upp och fick nast langst upp. frukosten dyr, per person men dar fanns allt ovriga måltider prisvarda. ligger avsides och få gratis transporter in till stan, framfor allt inga hem efter 18.
Tips: Tre pooler. Fantastiskt utsikt från rum och pol.

Royal Cliff Hotels Group PattayaRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - PoolRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - PoolRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - PoolRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - PoolRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - PoolRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - PoolRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GästrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GästrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GästrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GästrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GästrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GästrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GästrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GästrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GästrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GästrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - SvitRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GästrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - PoolRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - StrandRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Pub/loungeRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - StrandRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Pub/loungeRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Pub/loungeRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Business CenterRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - LobbyRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - LobbyRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - MötesrumRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - FestvåningRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Pub/loungeRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Pub/loungeRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Pub/loungeRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Pub/loungeRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Pub/loungeRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - GymRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - FritidsfaciliteterRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - BarnklubbRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - BarnklubbRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Sport och fritidsaktiviteterRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - UtsiktRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Sport och fritidsaktiviteterRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Sport och fritidsaktiviteterRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - FritidsfaciliteterRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - FritidsfaciliteterRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Sport och fritidsaktiviteterRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - FritidsfaciliteterRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - FritidsfaciliteterRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Hotellet från utsidanRoyal Cliff Hotels Group Pattaya - Pool