Safari Beach Hotel

136 Taweewong Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa karta)

Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Hotellet från insidan Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum
Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Lobby Safari Beach Hotel Phuket - Pool Safari Beach Hotel Phuket - Pool
Område: Patong Antal rum: 43

8,9
Linda P. Reste med partner Sweden, den 20 februari 2013
Centralt läge men partymusik hela natten!

Fin trädgård.
3,3
Endast bra för den som tänkt vara uppe och festa hela natten. Hög störande musik från alla barer runt omkring. Den usla live-musiken slutade inte spela för än kl 6 på morgonen. Inte ens öronproppar hjälper! Dessutom osköna sängar och rum som behöver renoveras. För dåligt för den här prisklassen. Frukosten var ok.
Nils L. Reste med partner Sweden, den 14 januari 2013
Trevligt hotell

Vi var nöjda med rummet. Badrummet var modernt och sängen var stor och skön. Frukosten var bra med många tillbehör. Personalen var alltid trevlig!
Restaurangtips: Hotellets restaurant har Patings bästa seafood
Rolf W. Ensamresenär Sweden, den 1 mars 2012
Bra hotell men....

Bra frukost
Hotellet ligger mitt i "smeten" nära stranden och nöjesgatan. Det senare innebär att disko musiken gör det svårt att sova före fyra fem tiden på morgonen. Polen är bra och ingen trängsel. Bra AC som inte bullrar så mycket.
Mikaela A. Reste med partner Sweden, den 25 november 2011
Bra hotell om du gillar hall i gang!

Bra mat, trevlig personal, bra lage nara stranden.
Vi ar over lag nojda. Dock jobbigt med musiken fran bargatan till kl 6 pa morgonen.
Victor T. Reste med partner Sweden, den 2 april 2011
Ligger mitt i smeten

centralt
2,7
Vi bodde en natt på detta hotell och det räkte. Hotellet ligger i centrala delen av Patong vilket innebär att vill man sova om nätterna bör man inte välja detta hotell. En nattklub som spelar musik fram till 8 på morgonen ligger nästan brevid så man hör garanterat musiken därifrån. Vi hade ett thai delux rum som var otroligt slitet vilket hela hotellet var. Sen ligger poolen framför en resturang så vill du bada gör du det framför åskådare. Det enda positiva är att det ligger nära stranden om man vill bada i patong...
Per J. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2011
Fint hotel nära stranden

Läget, trevlig personal och fina rum.
Allt funkade klockrent. Personalen fixade till och med ett frukostpaket att ta med eftersom vi åkte tidigt.
Joakim S. Gruppresenär Sweden, den 12 mars 2011
Prisvärt hotell med bra standard

fina stora rum, bra städning , centralt
Stannade här 2 nätter och de va väldigt fina rum låg ett stenkast från patongbeach. Perfekt om man inte vill bo mitt i stranden, inget negativt alls att säga om detta hotell
Chris-Mikael H. Reste med partner Sweden, den 24 januari 2011
Utmärkt läge

Trevlig personal, frächa rum, perfekt utgångs punkt
Vi valde detta hotell för att vi ville ha närhet till shopping och kvälls livet. Det var ett perfekt läge på hotellet, trevlig personal och hjälpsam personal. Rummen var små, men helt okej. Det stod att man kunde störas av musik på natten, men det hade vi inga problem med alls. Skulle helt klart tänka mig att bo här igen om jag ska vara några nätter i Patong.
Isak S. Gruppresenär Sweden, den 9 november 2010
Tjusigt hotell och trevlig personal

Bra standard, trevlig personal, läget, pool, wifi
Safari beach hotell är ett mycket fint och trevligt hotell men också ett relativt dyrt hotell. Visserligen får man en del valuta för pengarna då det ligger bra till för den som vill ha lite fart och fläkt samt har bra standard på rummen och en helt okej pool. Gratis wi-fi!
Dan O. Gruppresenär Sweden, den 26 oktober 2010
Bra läge intill Banglaroad

Centralt
Bra mellan klass hotel med trevlig personal, dock lågsäsong när vi var där,så det kan ju givetvis vara anorlunda vid högsäsong. Trevlig liten pool, och bara rakt övergatan till stranden.Frukost med kupong cafe intill med samma ägare. det är möjligt att frukosten är bättre under högsäsong. helt klart prisvärt.

Safari Beach Hotel PhuketSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - Hotellet från insidanSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - LobbySafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - ButikerSafari Beach Hotel Phuket - OmgivningarSafari Beach Hotel Phuket - Hotellet från insidanSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - CaféSafari Beach Hotel Phuket - Hotellet från insidanSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - CaféSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - Hotellet från insidanSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - CaféSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - CaféSafari Beach Hotel Phuket - CaféSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - OmgivningarSafari Beach Hotel Phuket - RestaurangSafari Beach Hotel Phuket - RestaurangSafari Beach Hotel Phuket - RestaurangSafari Beach Hotel Phuket - Pool