Safari Beach Hotel

15 omdömen på svenska

8,9
Carina H. Familj med äldre barn Sweden, den 21 februari 2016
Toppenbra hotell!
Allt toppen! Seafoodrestaurang bredvid som gjorde att det luktade vid entrén men när man väl var inne på gården. Granne med Bangla road så lite dunkljud måste man stå ut med. Mycket trevlig personal.
Jonas L. Familj med småbarn Sweden, den 4 februari 2016
Bra transithotell
Hyfsat bra hotell mitt i smeten. Lite svårt att sova pga dunkande musik från närliggande nattklubbar. Grummligt ofräscht vatten i poolen. Men som sagt bra transit hotell om man, som jag, skall vidare till tex Phi Phi Island dagen efter. Är du i Phuket för att festa och slå runt, så är det ett perfekt hotell. Bra pris och Bangla Road runt hörnet.
Ingemar H. Reste med partner Sweden, den 24 januari 2016
Safari Beach hotel

Läge,stora rum, fin trägård
Tyvärr frukosten tråkig med kall bacon och kalla äggrätter.
Kent F. Ensamresenär Sweden, den 7 december 2015
Vänlig personal

Vänlig personal, bra mat, bra läge
Generellt hade jag en bra vistelse på hotellet, men var tvungen att byta rum efter 2 dagar då aircondition på mitt rum var ganska värdelös. Personalen var mycket förstående och tillmötesgående. Agoda uppger att rummen ska vara 40 m2 , men i verkligheten var de närmare 25-30m2. Inget värdeskåp i mitt första rum, men det fanns i mitt andra. Båda rummen låg i den äldre delen av hotellet. Lite slitet men ok.
Linda P. Reste med partner Sweden, den 20 februari 2013
Centralt läge men partymusik hela natten!

Fin trädgård.
3,3
Endast bra för den som tänkt vara uppe och festa hela natten. Hög störande musik från alla barer runt omkring. Den usla live-musiken slutade inte spela för än kl 6 på morgonen. Inte ens öronproppar hjälper! Dessutom osköna sängar och rum som behöver renoveras. För dåligt för den här prisklassen. Frukosten var ok.
Nils L. Reste med partner Sweden, den 14 januari 2013
Trevligt hotell

Vi var nöjda med rummet. Badrummet var modernt och sängen var stor och skön. Frukosten var bra med många tillbehör. Personalen var alltid trevlig!
Restaurangtips: Hotellets restaurant har Patings bästa seafood
Rolf W. Ensamresenär Sweden, den 1 mars 2012
Bra hotell men....

Bra frukost
Hotellet ligger mitt i "smeten" nära stranden och nöjesgatan. Det senare innebär att disko musiken gör det svårt att sova före fyra fem tiden på morgonen. Polen är bra och ingen trängsel. Bra AC som inte bullrar så mycket.
Mikaela A. Reste med partner Sweden, den 25 november 2011
Bra hotell om du gillar hall i gang!

Bra mat, trevlig personal, bra lage nara stranden.
Vi ar over lag nojda. Dock jobbigt med musiken fran bargatan till kl 6 pa morgonen.
Victor T. Reste med partner Sweden, den 2 april 2011
Ligger mitt i smeten

centralt
2,7
Vi bodde en natt på detta hotell och det räkte. Hotellet ligger i centrala delen av Patong vilket innebär att vill man sova om nätterna bör man inte välja detta hotell. En nattklub som spelar musik fram till 8 på morgonen ligger nästan brevid så man hör garanterat musiken därifrån. Vi hade ett thai delux rum som var otroligt slitet vilket hela hotellet var. Sen ligger poolen framför en resturang så vill du bada gör du det framför åskådare. Det enda positiva är att det ligger nära stranden om man vill bada i patong...
Per J. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2011
Fint hotel nära stranden

Läget, trevlig personal och fina rum.
Allt funkade klockrent. Personalen fixade till och med ett frukostpaket att ta med eftersom vi åkte tidigt.
1 - 10 av 15 omdömen
Safari Beach Hotel PhuketSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - OmgivningarSafari Beach Hotel Phuket - LobbySafari Beach Hotel Phuket - OmgivningarSafari Beach Hotel Phuket - Mat och dryckSafari Beach Hotel Phuket - LobbySafari Beach Hotel Phuket - Mat och dryck

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.