Safari Beach Hotel

136 Taweewong Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa på karta)

Safari Beach Hotel Phuket - Pool Safari Beach Hotel Phuket - Trädgård Safari Beach Hotel Phuket - Pool Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum
Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum Safari Beach Hotel Phuket - Badrum Safari Beach Hotel Phuket - Gästrum
Område: Patong Antal rum: 43

13 omdömen på svenska

8,9
Ingemar H. Reste med partner Sweden, den 24 januari 2016
Safari Beach hotel

Läge,stora rum, fin trägård
Tyvärr frukosten tråkig med kall bacon och kalla äggrätter.
Kent F. Ensamresenär Sweden, den 7 december 2015
Vänlig personal

Vänlig personal, bra mat, bra läge
Generellt hade jag en bra vistelse på hotellet, men var tvungen att byta rum efter 2 dagar då aircondition på mitt rum var ganska värdelös. Personalen var mycket förstående och tillmötesgående. Agoda uppger att rummen ska vara 40 m2 , men i verkligheten var de närmare 25-30m2. Inget värdeskåp i mitt första rum, men det fanns i mitt andra. Båda rummen låg i den äldre delen av hotellet. Lite slitet men ok.
Linda P. Reste med partner Sweden, den 20 februari 2013
Centralt läge men partymusik hela natten!

Fin trädgård.
3,3
Endast bra för den som tänkt vara uppe och festa hela natten. Hög störande musik från alla barer runt omkring. Den usla live-musiken slutade inte spela för än kl 6 på morgonen. Inte ens öronproppar hjälper! Dessutom osköna sängar och rum som behöver renoveras. För dåligt för den här prisklassen. Frukosten var ok.
Nils L. Reste med partner Sweden, den 14 januari 2013
Trevligt hotell

Vi var nöjda med rummet. Badrummet var modernt och sängen var stor och skön. Frukosten var bra med många tillbehör. Personalen var alltid trevlig!
Restaurangtips: Hotellets restaurant har Patings bästa seafood
Rolf W. Ensamresenär Sweden, den 1 mars 2012
Bra hotell men....

Bra frukost
Hotellet ligger mitt i "smeten" nära stranden och nöjesgatan. Det senare innebär att disko musiken gör det svårt att sova före fyra fem tiden på morgonen. Polen är bra och ingen trängsel. Bra AC som inte bullrar så mycket.
Mikaela A. Reste med partner Sweden, den 25 november 2011
Bra hotell om du gillar hall i gang!

Bra mat, trevlig personal, bra lage nara stranden.
Vi ar over lag nojda. Dock jobbigt med musiken fran bargatan till kl 6 pa morgonen.
Victor T. Reste med partner Sweden, den 2 april 2011
Ligger mitt i smeten

centralt
2,7
Vi bodde en natt på detta hotell och det räkte. Hotellet ligger i centrala delen av Patong vilket innebär att vill man sova om nätterna bör man inte välja detta hotell. En nattklub som spelar musik fram till 8 på morgonen ligger nästan brevid så man hör garanterat musiken därifrån. Vi hade ett thai delux rum som var otroligt slitet vilket hela hotellet var. Sen ligger poolen framför en resturang så vill du bada gör du det framför åskådare. Det enda positiva är att det ligger nära stranden om man vill bada i patong...
Per J. Reste med partner Sweden, den 14 mars 2011
Fint hotel nära stranden

Läget, trevlig personal och fina rum.
Allt funkade klockrent. Personalen fixade till och med ett frukostpaket att ta med eftersom vi åkte tidigt.
Joakim S. Gruppresenär Sweden, den 12 mars 2011
Prisvärt hotell med bra standard

fina stora rum, bra städning , centralt
Stannade här 2 nätter och de va väldigt fina rum låg ett stenkast från patongbeach. Perfekt om man inte vill bo mitt i stranden, inget negativt alls att säga om detta hotell
Chris-Mikael H. Reste med partner Sweden, den 24 januari 2011
Utmärkt läge

Trevlig personal, frächa rum, perfekt utgångs punkt
Vi valde detta hotell för att vi ville ha närhet till shopping och kvälls livet. Det var ett perfekt läge på hotellet, trevlig personal och hjälpsam personal. Rummen var små, men helt okej. Det stod att man kunde störas av musik på natten, men det hade vi inga problem med alls. Skulle helt klart tänka mig att bo här igen om jag ska vara några nätter i Patong.
1 - 10 av 13 omdömen

Safari Beach Hotel PhuketSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - BadrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - GästrumSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - PoolSafari Beach Hotel Phuket - TrädgårdSafari Beach Hotel Phuket - OmgivningarSafari Beach Hotel Phuket - LobbySafari Beach Hotel Phuket - OmgivningarSafari Beach Hotel Phuket - Mat och dryckSafari Beach Hotel Phuket - LobbySafari Beach Hotel Phuket - Mat och dryck

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.