Salem Domestic Guesthouse

Övernattning

Mathilda L. Reste med partner Sweden, den 4 februari 2016
Bra transfer boende

Personal, priset, läget.
Jag började ett par dagar innan ankomst maila med Salem för att styra upp transport från Manila flygplats fick info av dom att jag var tvungen att ringa till dom (de får tydligen inte lov att vänta på passagerare) Förklarade att det skulle kosta en slant för mig att ringa med mitt svenska abonnemang, fick då svar att se finna även på whatsapp! Ringde på whatsapp hade dock för dålig mottagning för att göra mig förstått men hon fattade vad som gällde och skickade ett meddelande där jag bekräfta att jag var fram. Framme på hotellet möttes vi fantastiskt av receptionisten. Rummen är små enkla men rena samt bra AC. Dusch och toa är separat och gemensamt fräscht för att vara Filippinerna. De skötte även transfer till flygplatsen morgonen efter och så åkte vi med en mkt härlig man som bjöd på sig själv. Så kort och gott hotellet fyller sin funktion med bravur toppen transfer hotell.
Mikael A. Ensamresenär Sweden, den 25 januari 2015
bra valuta för pengarna

läge, renlighet,
som vanligt mycket bra, ett bra prisvärt hotell för den som kommer till Filippinerna, det bästa med hotellet är, du kommer till Terminal 1 och du tar flygbussen för 25 pesos till Terminal 4 du går över gatan och där har du hotellet, om du ska resa vidare från Terminal 4 så är ju du där redan och från Budget domestic hotell tar du en taxi till dom övriga Terminalerna för en låg kostnad
Mikael A. Ensamresenär Sweden, den 24 december 2012
utmärkt läge

mycket bra hostel
tvärs över gatan ligger inrikes terminalerna, och det är därför jag använder hotellet
Pontus L. Reste med partner Sweden, den 16 mars 2012
Perfekt hotell för en natt mellan flygen

Nära flygplatsen, Billigt, fräscht
hotellet som bara ligger 5 minuter ifrån alla terminaler i manila är perfekt om du behöver stanna en natt mellan två flyg. hotellet ligger mitt bland ett par matställen och mini-mart's så du har det mesta till hands. bra wifi.
Curtis H. Ensamresenär Canada, den 27 april 2016
Backpacker
4,7
Good place to stay if crashing there before or after a flight
Mei L. Reste med partner Philippines, den 24 april 2016
Great!
Thumbs up!
Jan P. Ensamresenär Philippines, den 15 april 2016
Great
Great place to stay in for a couple of days
Darryl S. Reste med partner Australia, den 15 april 2016
Stopover Accommodation OK
4,3
Suitable as a one night stopover accommodation.
Florian K. Ensamresenär India, den 13 april 2016
Close to the airport
It's right next to the national terminal. Less than 5 minutes walk. Therefore it is very connivent. Rooms were clean.
1 - 5 av 5 omdömen
Salem Domestic Guesthouse ManilaSalem Domestic Guesthouse Manila - UtsiktSalem Domestic Guesthouse Manila - UtsiktSalem Domestic Guesthouse Manila - Sport och fritidsaktiviteterSalem Domestic Guesthouse Manila - Sport och fritidsaktiviteterSalem Domestic Guesthouse Manila - EntréSalem Domestic Guesthouse Manila - OmgivningarSalem Domestic Guesthouse Manila - Hotellet från insidanSalem Domestic Guesthouse Manila - Hotellet från utsidanSalem Domestic Guesthouse Manila - GästrumSalem Domestic Guesthouse Manila - GästrumSalem Domestic Guesthouse Manila - FritidsfaciliteterSalem Domestic Guesthouse Manila - GästrumSalem Domestic Guesthouse Manila - GästrumSalem Domestic Guesthouse Manila - GästrumSalem Domestic Guesthouse Manila - EntréSalem Domestic Guesthouse Manila - EntréSalem Domestic Guesthouse Manila - Entré

Agoda är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.