Sana Berlin Hotel

Nuernberger Street 33/34, Wilmersdorf, Berlin, Tyskland 10777 (Visa på karta)

Sana Berlin Hotel Berlin - Hotellet från utsidan Sana Berlin Hotel Berlin - Pool Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Gym Sana Berlin Hotel Berlin - Restaurang Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Restaurang Sana Berlin Hotel Berlin - Restaurang Sana Berlin Hotel Berlin - Pub/lounge Sana Berlin Hotel Berlin - Buffé Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Lobby Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Hotellet från utsidan Sana Berlin Hotel Berlin - Gym Sana Berlin Hotel Berlin - Mötesrum
Sana Berlin Hotel Berlin - Restaurang Sana Berlin Hotel Berlin - Pub/lounge Sana Berlin Hotel Berlin - Spa Sana Berlin Hotel Berlin - Entré Sana Berlin Hotel Berlin - Lobby Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Mötesrum Sana Berlin Hotel Berlin - Pub/lounge Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Pub/lounge Sana Berlin Hotel Berlin - Mötesrum Sana Berlin Hotel Berlin - Pub/lounge
Område: Wilmersdorf Antal rum: 208

8,8
9,1
Sofia L. Reste med partner Sweden, den 21 juni 2015
Perfekt boende

Frukostbuffén, hotellets standard och läget
Mycket trevligt hotell nära shopping och restauranger och tunnelbana. Modern och häftig inredning. Sängen var dock lite hård och tv:n var inbyggd vilket gjorde det svårt att använda fjärrkontrollen. Frukostbuffén var fräsch med bra utbud. Trevlig och hjälpsam personal. Trevligt med pool och bastu och gymdel. Är i helhet mycket nöjd med min vistelse på hotellet!
Thor Y. Affärsresenär Sweden, den 18 september 2014
vila centralt

rummen, frukosten, bemötandet
vistelsen var helt perfekt, men när jag bokade på Agodas hemsida så tog jag ett dyrare rum för att få frukost i priset, när bokningen skulle avslutas så frågades det om jag ville uppgradera för 75:- sek och det gjorde jag. När bekräftelsen kom så var det utan frukost!! klagade hos kundtjänst utan resultat. kontentan var noga med vad du bokar och godkänner.
Andreas L. Reste med partner Sweden, den 13 juli 2014
Bra läge och prisvärt

Nära till shopping, Rent, Centralt
Hade en trevlig helg på Sana.
Mikael K. Reste med partner Sweden, den 18 juli 2013
bra Hotel

Läget frukost personalen
Mycket bra, tillmötesgående personal, rummet var bra klass, som förväntat efter vad vi läst om det. Detta kommer jag att rekommendera till andra.
Claes L. Reste med partner Sweden, den 31 oktober 2012
Fräscht (nytt) hotel

Fräscht, Läget
Allting var snyggt och rent på hotellet. Läget var perfekt för oss. Tunnelbana 50 m utanför hotellentren, riktigt bra kebabhak 30 m från hotellet. Det tar ungefär 5-10 min att gå till affärsgatan där Kadwe ligger. Ca 15 min promenad så är du vid Banhof Zoo.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Bauhaus archiv, ett museum om Bauhaus skolan från 20-30-talet (arkitektur och design) inträde 5 euro. Lokalbuss 100 tar dig förbi många sevärdheter.
Alar S. Reste med partner Sweden, den 9 september 2012
Modernt med stora rum

Bra och lugnt läge nära Kurfürstendamm och nära lugn Ubahnstation
Om man gillar bruna moderna rum, mycket tonade speglar och stora glasytor så är detta hotellet för er. Bra bar och utmärkt frukostbuffe. Trevlig och hjälpsam personal. Inte så optimalt för de som behöver tydligt uppmärkta garderobsdörrar, knappar till belysning mm då det tar en stund att hitta dessa. De som gillar vitt och pastell får leta nån annanstans.
Tips om shopping: Ligger på promenadavstånd till KaDeWe, som ju räcker till för de flesta shoppingbehov. Inte särskilt långt att gå till Berlin Zoo heller för den delen.
Tobias J. Reste med partner Sweden, den 6 augusti 2012
Stilrent hotell med mycket trevlig personal

Snyggt, rent, modernt, bra personal, bra läge
Vi bode tre nätter på detta mycket trevliga hotell. Hotellet har ett centralt bra läge närs Kurfurstendam och det gick att se mycket till fots, annars finns det tunnelbana mycket nära hotellet. Inredningen är modern och väldigt läcker, det finns också en väldigt mysig inergård. Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam. Vi hade en kanon helg på detta hotell och kommer säkert att återvända!
Claudia J. Ensamresenär United States of America, den 26 juli 2015
Beautiful hotel, great location!

Location, very modern, great value for your money
I stayed at the Sana Hotel before. Beautiful hotel, very modern, very friendly staff. Great location. Right off K'damm, 5 minutes walk to the Kadewe. I absolutely don't like the bathrooms, too dark and behind a glass wall! No privacy!
Salimu A. Reste med partner Netherlands, den 23 juli 2015
Perfect spot for shopping

Location, room, location.
department stores are walking distance. High street is walking distance, good food in the area. Room is comfortable.
Anne T. Familj med småbarn Norway, den 13 juli 2015
Great base for a family holiday in Berlin

Location, cleanliness and space in appartment

Sana Berlin Hotel BerlinSana Berlin Hotel Berlin - Hotellet från utsidanSana Berlin Hotel Berlin - PoolSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - GymSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - BufféSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - Hotellet från utsidanSana Berlin Hotel Berlin - GymSana Berlin Hotel Berlin - MötesrumSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - SpaSana Berlin Hotel Berlin - EntréSana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - MötesrumSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - MötesrumSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - Hotellet från utsidanSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - SpaSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - Balkong/terrassSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - BadrumSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - FestvåningSana Berlin Hotel Berlin - Balkong/terrassSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - Badrum

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.