Sana Berlin Hotel

Nuernberger Street 33/34, Wilmersdorf, Berlin, Tyskland 10777 (Visa på karta)

Sana Berlin Hotel Berlin - Hotellet från utsidan Sana Berlin Hotel Berlin - Pool Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Gym Sana Berlin Hotel Berlin - Restaurang Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Restaurang Sana Berlin Hotel Berlin - Restaurang Sana Berlin Hotel Berlin - Pub/lounge Sana Berlin Hotel Berlin - Buffé Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Lobby Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Hotellet från utsidan Sana Berlin Hotel Berlin - Gym Sana Berlin Hotel Berlin - Mötesrum
Sana Berlin Hotel Berlin - Restaurang Sana Berlin Hotel Berlin - Pub/lounge Sana Berlin Hotel Berlin - Spa Sana Berlin Hotel Berlin - Entré Sana Berlin Hotel Berlin - Lobby Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Mötesrum Sana Berlin Hotel Berlin - Pub/lounge Sana Berlin Hotel Berlin - Gästrum Sana Berlin Hotel Berlin - Pub/lounge Sana Berlin Hotel Berlin - Mötesrum Sana Berlin Hotel Berlin - Pub/lounge
Område: Wilmersdorf Antal rum: 208

8,6

8,6
8,8
9,1
Thor Y. Affärsresenär Sweden, den 18 september 2014
vila centralt

rummen, frukosten, bemötandet
vistelsen var helt perfekt, men när jag bokade på Agodas hemsida så tog jag ett dyrare rum för att få frukost i priset, när bokningen skulle avslutas så frågades det om jag ville uppgradera för 75:- sek och det gjorde jag. När bekräftelsen kom så var det utan frukost!! klagade hos kundtjänst utan resultat. kontentan var noga med vad du bokar och godkänner.
Andreas L. Reste med partner Sweden, den 13 juli 2014
Bra läge och prisvärt

Nära till shopping, Rent, Centralt
Hade en trevlig helg på Sana.
Mikael K. Reste med partner Sweden, den 18 juli 2013
bra Hotel

Läget frukost personalen
Mycket bra, tillmötesgående personal, rummet var bra klass, som förväntat efter vad vi läst om det. Detta kommer jag att rekommendera till andra.
Claes L. Reste med partner Sweden, den 31 oktober 2012
Fräscht (nytt) hotel

Fräscht, Läget
Allting var snyggt och rent på hotellet. Läget var perfekt för oss. Tunnelbana 50 m utanför hotellentren, riktigt bra kebabhak 30 m från hotellet. Det tar ungefär 5-10 min att gå till affärsgatan där Kadwe ligger. Ca 15 min promenad så är du vid Banhof Zoo.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Bauhaus archiv, ett museum om Bauhaus skolan från 20-30-talet (arkitektur och design) inträde 5 euro. Lokalbuss 100 tar dig förbi många sevärdheter.
Alar S. Reste med partner Sweden, den 9 september 2012
Modernt med stora rum

Bra och lugnt läge nära Kurfürstendamm och nära lugn Ubahnstation
Om man gillar bruna moderna rum, mycket tonade speglar och stora glasytor så är detta hotellet för er. Bra bar och utmärkt frukostbuffe. Trevlig och hjälpsam personal. Inte så optimalt för de som behöver tydligt uppmärkta garderobsdörrar, knappar till belysning mm då det tar en stund att hitta dessa. De som gillar vitt och pastell får leta nån annanstans.
Tips om shopping: Ligger på promenadavstånd till KaDeWe, som ju räcker till för de flesta shoppingbehov. Inte särskilt långt att gå till Berlin Zoo heller för den delen.
Tobias J. Reste med partner Sweden, den 6 augusti 2012
Stilrent hotell med mycket trevlig personal

Snyggt, rent, modernt, bra personal, bra läge
Vi bode tre nätter på detta mycket trevliga hotell. Hotellet har ett centralt bra läge närs Kurfurstendam och det gick att se mycket till fots, annars finns det tunnelbana mycket nära hotellet. Inredningen är modern och väldigt läcker, det finns också en väldigt mysig inergård. Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam. Vi hade en kanon helg på detta hotell och kommer säkert att återvända!
Jan G. Familj med äldre barn United Kingdom, den 22 februari 2015
Stay in Berlin

room, location, friendly staff
Very good
Pang S. Reste med partner Hong Kong, den 6 januari 2015
I like this hotel!

it's new, modern and comfortable
This hotel is highly recommended! It's new and all the design are modern. Size of room is good for two person with a big bathtub which we love the most! It's just next to one of the U station so you can reach city centre really fast.
Johnny E. Reste med partner Denmark, den 25 december 2014
I had a very nice stay

The kindness, the Room, the Breakfaest
had two lovely days
Rahmad W. Reste med partner Indonesia, den 16 november 2014
Nice location

The location is good, close to West Berlin miles shopping area
Bed was hard and lot of dash they don't really properly make a room with the high standards cleanliness, just minimum.

Sana Berlin Hotel BerlinSana Berlin Hotel Berlin - Hotellet från utsidanSana Berlin Hotel Berlin - PoolSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - GymSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - BufféSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - Hotellet från utsidanSana Berlin Hotel Berlin - GymSana Berlin Hotel Berlin - MötesrumSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - SpaSana Berlin Hotel Berlin - EntréSana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - MötesrumSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - MötesrumSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - Hotellet från utsidanSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - SpaSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - Balkong/terrassSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - Pub/loungeSana Berlin Hotel Berlin - BadrumSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - LobbySana Berlin Hotel Berlin - RestaurangSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - FestvåningSana Berlin Hotel Berlin - Balkong/terrassSana Berlin Hotel Berlin - GästrumSana Berlin Hotel Berlin - Badrum