Sanouva Hotel

175-177 Ly Tu Trong st, Ben Thanh Ward, District 1, Distr. 1 - Ben Than, Ho Chi Minh-staden, Vietnam (Visa karta)

Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Hotellet från insidan Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Hotellet från insidan Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Hotellet från insidan Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum
Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Restaurang Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Restaurang Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Restaurang Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Mötesrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gym Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum Sanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Gästrum
Område: Distr. 1 - Ben Than Antal rum: 53

från 2040 recensioner

8,9
8,6
Alla recensioner (2040)
David K. Reste med partner Sweden, den 20 november 2011
Prisvärt och bra läge

Läget och priset
bra läge nära shopping och sightseeing. stannade fyra nätter. furkostbuffén var mycket bra. matsalen var liten men det fanns alltid plats. kan visserligen bero på att vi alltid var bland de sista att äta frukost. fräscht rum, sköna sängar. lite hårda som alla sängar verkar vara i vietnam, men man sover bra. bra shopping runtomkring. undvik västerländska klädaffärer då det ändå är lika dyrt som hemma, pga höga importtullar. leta istället efter inhemska designers affärer, bra priser samt kul att få något roligare än de mängdvaror som de större märkena trycker upp. ben thanh marknaden ligger även nära, lite turistigt men ändå värt ett besök.
Tips om shopping: designer forum på le thanh ton zen plaza, nguyen trai do mang chuong, 213 ly tu trong bosua, nguyen trai
Kenneth L. Reste med partner Sweden, den 19 oktober 2010
Utmärkt läge

Bra pris bra personal
Helt nöjd och kan tänka mig komma tillbaka- perfekt shoppingläge
Sandra W. Reste med partner Sweden, den 19 september 2010
Fint hotell med fantastisk personal

Bra läge, fint rum, fantastisk personal, fritt internet
Fint välskött hotell med bra läge nära Ben Tanh Market och fantastiskt trevlig personal. När jag hade blivit rånad såg de det som en självklarhet att en ur personalen tog en timme av för att följa med mig till polisstationen då polisen troligtvis inte skulle prata engelska. Rummet var rent och snyggt men hade inte mycket till minibar. Frukosten som var enda måltiden vi åt på hotellet, lämnade väl en hel del att önska med svenska mått mätt (stekta ägg, nudlar och rostat bröd med sylt) men okej. Pluspoäng för att det finns fri tillgång till dator med internet i lobbyn. För Vietnam kanske i dyraste laget men helt klart värt ett besök.
Jonny H. Reste med partner Sweden, den 14 juni 2010
Sanouva Hotell

Bra läge, fina rum och trevlig personal.
Ett mycket bra hotell. Redan när vi kom dit märkte vi att personalen var mycket trevliga, de var väldigt proffesinella och hjälpsamma. även vakterna var oerhört trevliga, de fixade alltid taxi när vi behövde det, öppnade dörrar och var alltid tillmötesgående. Läget var bra, hotellet ligger närma det mesta. Bakom hotellet finns tillexempel en stor marknad som heter Ben Thanh. Rumen var fräscha, plasma tv, sköna sängar och framförallt fint badrum. Ett mycket fint och prisvärt hotell. Rekommenderas hjärtligt!
Tips om shopping: Ben Thanh market hittar du allting.
Stina N. Reste med partner Singapore, den 4 april 2010
Frächt och centralt beläget hotell

Fräscht. Centralt. Trevlig och hjälpsam personal.
Mycket fräscht, centralt beläget hotell med trevlig och hjälpsam personal. Gångavstånd till museum, marknad, restauranger. Det fanns både västerländsk och asiatisk mat att välja på till frukost, vilket är positivt. Men maten tog fort slut och det tog lång tid innan den fylldes på. Borde kunna fungera bättre, eftersom man vet hur många gäster som bor på hotellet.
Restaurangtips: Mandarin Restaurang, 11a Ngo Van Nam St, District 1.
Carole D. Familj med småbarn Sweden, den 6 mars 2010
Sanouva

Fint hotell, trevlig och mycket hjälpsam personal, fina rum. Hotellet öppnades för 1 år sedan och är därför mycket fräscht. Det ligger nära Ben Thanh market, i en gata där det finns fina butiker.
Jag skulle definitivt vistas på detta hotell igen om jag åker tillbaka till Saigon. Vi kände oss hemma där och mycket välkomna som kunder. Vi reste till Mekong deltat ett par dagar, och det gick bra att lämna vår resväska i rummet under vår frånvaro.
Kit Y. Reste med partner Sweden, den 1 mars 2010

- läget - rent - trevlig staff
Vi behövde ett billigt hotell att övernatta i för en natt och läste här på agoda om detta hotell att det skulle vara nära till "stan" och att det var rent och fint. Bra och trevligt personal som hjälpte oss med taxi till flygplatsen(fast det gör väl iofs. de flesta hotell). De hjälpte även när vi frågade om barer i närheten och printade ut en karta och visade men tyvärr så ligger barerna en bit bort så vi hann aldrig gå dit. Men men, ett bra hotell och vi återkommer nog till detta snart! :)
Goran S. Reste med partner Sweden, den 27 februari 2010

Mycket centralt,när till marknaden och andra sevärdigheter.Fina rum och en mycket trevlig personal
Mycket centralt läge i Distrikt 1.När Ben Thabh marknaden.Gångavstånd till Krigsmuseet och andra sevärdigheter.Bra pris.Fina rum och bra städning.Frukosten var bra men ingen variation,den kan förbättras.Personalen mycket trevlig och mycket hjälpsam.Hjälpte oss med turer och transporter.Om vi kommer till Hu chi minh någon mer gång så återvänder vi till Sanouva.Vi kan rekommender dettahotell
Katherine A. Reste med partner Sweden, den 3 februari 2010
Bra läge!

Bra läge, fina hotellrum, fräscha rum med väldigt skön kudde och säng! Små men ändå tillräckligt stora rum.
Ett trevligt hotell med fräscha rum och bra läge. Promenadnära till flera intressanta sevärdheter och det är ju så billigt med taxi ändå vilket är bra. Fräsch dusch och badrum, sängen och kudden var väldigt skön. Lugnt hotell och trevlig och hjälpsam personal, som hjälpte oss med flera av våra frågor. frukosten var inget att ha.
Anna B. Gruppresenär Sweden, den 30 januari 2010
trevligt och centralt

rummet var ganska litet, men fräscht och rent. hotellet ligger centralt, så det är nära överallt.
Sanouva hotel är ett litet hotell mitt i centrala Saigon. Gatan utanför är stökig men härlig. Bra shoppinggata! Personalen på hotellet var hjälpsamma och trevliga. Rummen var ganska små, men rena och fräscha. Frukosten kunde ha varit bättre, men var helt ok.

Sanouva Hotel Ho Chi Minh-stadenSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Hotellet från insidanSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Hotellet från insidanSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Hotellet från insidanSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - MötesrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GymSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - GästrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - BadrumSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - BufféSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - RestaurangSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Hotellet från utsidanSanouva Hotel Ho Chi Minh-staden - Mötesrum