Sayang Maha Mertha Hotel

Jalan Melasti, Lebak Bene, Legian Kelod, Legian, Bali, Indonesien 80361 (Visa på karta)

Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Pool Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Lobby Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Trädgård Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Omgivningar Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Restaurang Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Pool Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Balkong/terrass Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Pool Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Hotellet från utsidan Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Trädgård
Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Balkong/terrass Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Badrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Omgivningar Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Omgivningar
Område: Legian Antal rum: 70

6,0
6,4
Anna P. Gruppresenär Sweden, den 21 mars 2013
Billigt med bra läge!

Poolen, nära till både stranden och affärer/restauranger och även promenadavstånd till "partygatan" i Kuta
Majbritt H. Familj med äldre barn Sweden, den 15 augusti 2012
Avgörande att få rätt rum

Hotellet har en nyare del om är helt ok. De äldre rummen är helt obeboliga! Vi blev uppgraderade. Läget bra när man lärt sig hitta. Åt en kväll maten god och vällagad. Frukosten är spartansk även om man kan köpa till ägg etc. Vänlig och servicevillig personal även om de inte kunde engelska jättebra.Pool område inte så fräscht som på bilderna.
Peter G. Gruppresenär Sweden, den 28 februari 2012
Bo inte här!

Finns inget positivt
Kackerlackor, mögellukt, använda handdukar samt en säng som brakade ihop. Kort sammanfattat var det med marginal det värsta hotell jag bott på. Bo inte här!
Elias N. Reste med partner Sweden, den 25 februari 2012
Budget

Mitt i smeten och nära till allt i kuta
4,3
om man tycker om att bo mitt bland alla restauranger och granne med 50 andra hotell så är det här nåt för dig. vi fick väl inte det bästa rummet men vi bokade det billigaste också. standard fan hade sin egen form av ac då det fanns en springa på 2dm från vägg till tak utan nät. mygg är att räkna med. deras inkluderade frukost kan man ignorera direkt den smakade skadligt.
Helga A. Ensamresenär Sweden, den 7 februari 2012
Mycket fint hotell vid Legian street

nara till allt
eftersom det ligger precis vid legian street sa hor du musiken och folket hela tiden (barerna och nattklubbarna ligger inte langt ifran) men det ar inte hogljudt direkt, det ar absolut inga problem att sova. hotellet har en bra pool, och gratis wifi, det finns dessutom mojlighet att lana dator for en billig peng.
Tips om shopping: allt ar billigt men du maste vara bra pa att diskutera om priset. dela allt med minst 4 och ge inte mer an en tredje del av vad de sa fran borjan. Toppar/t-shirts - ge inte mer an 10 000-15 000rp, klockor for max 30 000rp, smycken 10 000-30 000rp. converse (finns riktigt fina) max 250 000rp
Kjell M. Reste med partner Sweden, den 12 december 2011
Skitigt hotell som skapar avsmak!

Inget.
2,3
Det första rummet vi blev visade då vi hade förbetalt för ett rum var bland det värsta vi sett och lukten därinne kändes verkligen skadlig, det var så mögligt och smutsigt! Vi bad att få uppgradera rum och fick då ett lite bättre men det var absolut INTE värt och personalen var verkligen inte trevlig mot oss efter att vi hade bett om att få byta rum. Det pågick byggarbete bredvid hotellet vilket inte direkt förbättrade stämningen. Vi rekommenderar inte detta hotell om man inte har råd att bo i bungalowsen vilka faktiskt såg helt okej ut, men det ska dom göra för 50 dollar natten...vi badade inte i poolen, den kändes också väldigt ofräsch.
Mattias J. Gruppresenär Sweden, den 9 december 2011
Bra lage

Lugnt men centralt
sayang ar bade billigt och bra. det ligger nara bade legian street (partygatan) och stranden. poolen ar inte den renaste, men funkar, frukosten ar inte heller sa jattebra men fortfarande acceptabel med tanke pa vad man betalar. maten pa hotellet ar daremot jattebra och jattebillig. hotellrummen ar helt okej, acn ar bra, lite synd bara att det inte finns kylskap i rummen.
Miranda B. Ensamresenär Australia, den 26 augusti 2015
Good location

Location, staff and cleanliness
Relaxing, comfortable and the staff are always helpful I have stayed in this hotel about 6 times over the last 10 years and it's always been great, I've stayed solo, with my family or with my friends and ive always enjoyed myself
James B. Affärsresenär Australia, den 26 augusti 2015
Basic but handy

Cheap cheap cheap
I only stayed 1 night...it was OK...just. Met some young people from the UK over breakfast that said they loved it and had stayed there before...personally, I only needed a cheap, transit hotel so I could sleep, shower and have a basic (and it was that) breakfast...I got what I paid for. I suppose for some it would seem ideal and an oasis..but not to me. Location was right in the heart of Kuta in one of the major, small backlanes...some might find it hard to find. They have an OK pool and the staff were friendly and pleasant..but then that's what you expect in Bali everywhere. If you're disappointed don't blame me.
Shu N. Ensamresenär Japan, den 23 augusti 2015
You get what you pay for

Cheap, good location, pool
Wifi doesn't work well, so frustrated. No hot water in the shower room. So many Mosquitos If u don't care about them, I would be nice.

Sayang Maha Mertha Hotel BaliSayang Maha Mertha Hotel Bali - PoolSayang Maha Mertha Hotel Bali - GästrumSayang Maha Mertha Hotel Bali - GästrumSayang Maha Mertha Hotel Bali - LobbySayang Maha Mertha Hotel Bali - TrädgårdSayang Maha Mertha Hotel Bali - OmgivningarSayang Maha Mertha Hotel Bali - RestaurangSayang Maha Mertha Hotel Bali - GästrumSayang Maha Mertha Hotel Bali - PoolSayang Maha Mertha Hotel Bali - GästrumSayang Maha Mertha Hotel Bali - GästrumSayang Maha Mertha Hotel Bali - Balkong/terrassSayang Maha Mertha Hotel Bali - GästrumSayang Maha Mertha Hotel Bali - PoolSayang Maha Mertha Hotel Bali - Hotellet från utsidanSayang Maha Mertha Hotel Bali - TrädgårdSayang Maha Mertha Hotel Bali - Balkong/terrassSayang Maha Mertha Hotel Bali - BadrumSayang Maha Mertha Hotel Bali - OmgivningarSayang Maha Mertha Hotel Bali - Omgivningar

Kundrecensioner - Sayang Maha Mertha Hotel, Bali