Sayang Maha Mertha Hotel

Jl. Melasti Lebak Bene, Kelod, Legian, Bali, Indonesien 80361 (Visa karta)

Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Hotellet från utsidan Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Pool Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Hotellet från utsidan Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Hotellet från utsidan Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Pool Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Lobby Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Trädgård Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Hotellet från utsidan Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Trädgård Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Omgivningar
Område: Legian Antal rum: 70

Trevligt

6,4

6,0
6,1
6,4
Anna P. Gruppresenär Sweden, den 21 mars 2013
Billigt med bra läge!

Poolen, nära till både stranden och affärer/restauranger och även promenadavstånd till "partygatan" i Kuta
Majbritt H. Familj med äldre barn Sweden, den 15 augusti 2012
Avgörande att få rätt rum

Hotellet har en nyare del om är helt ok. De äldre rummen är helt obeboliga! Vi blev uppgraderade. Läget bra när man lärt sig hitta. Åt en kväll maten god och vällagad. Frukosten är spartansk även om man kan köpa till ägg etc. Vänlig och servicevillig personal även om de inte kunde engelska jättebra.Pool område inte så fräscht som på bilderna.
Peter G. Gruppresenär Sweden, den 28 februari 2012
Bo inte här!

Finns inget positivt
Kackerlackor, mögellukt, använda handdukar samt en säng som brakade ihop. Kort sammanfattat var det med marginal det värsta hotell jag bott på. Bo inte här!
Elias N. Reste med partner Sweden, den 25 februari 2012
Budget

Mitt i smeten och nära till allt i kuta
4,3
om man tycker om att bo mitt bland alla restauranger och granne med 50 andra hotell så är det här nåt för dig. vi fick väl inte det bästa rummet men vi bokade det billigaste också. standard fan hade sin egen form av ac då det fanns en springa på 2dm från vägg till tak utan nät. mygg är att räkna med. deras inkluderade frukost kan man ignorera direkt den smakade skadligt.
Helga A. Ensamresenär Sweden, den 7 februari 2012
Mycket fint hotell vid Legian street

nara till allt
eftersom det ligger precis vid legian street sa hor du musiken och folket hela tiden (barerna och nattklubbarna ligger inte langt ifran) men det ar inte hogljudt direkt, det ar absolut inga problem att sova. hotellet har en bra pool, och gratis wifi, det finns dessutom mojlighet att lana dator for en billig peng.
Tips om shopping: allt ar billigt men du maste vara bra pa att diskutera om priset. dela allt med minst 4 och ge inte mer an en tredje del av vad de sa fran borjan. Toppar/t-shirts - ge inte mer an 10 000-15 000rp, klockor for max 30 000rp, smycken 10 000-30 000rp. converse (finns riktigt fina) max 250 000rp
Kjell M. Reste med partner Sweden, den 12 december 2011
Skitigt hotell som skapar avsmak!

Inget.
2,3
Det första rummet vi blev visade då vi hade förbetalt för ett rum var bland det värsta vi sett och lukten därinne kändes verkligen skadlig, det var så mögligt och smutsigt! Vi bad att få uppgradera rum och fick då ett lite bättre men det var absolut INTE värt och personalen var verkligen inte trevlig mot oss efter att vi hade bett om att få byta rum. Det pågick byggarbete bredvid hotellet vilket inte direkt förbättrade stämningen. Vi rekommenderar inte detta hotell om man inte har råd att bo i bungalowsen vilka faktiskt såg helt okej ut, men det ska dom göra för 50 dollar natten...vi badade inte i poolen, den kändes också väldigt ofräsch.
Mattias J. Gruppresenär Sweden, den 9 december 2011
Bra lage

Lugnt men centralt
sayang ar bade billigt och bra. det ligger nara bade legian street (partygatan) och stranden. poolen ar inte den renaste, men funkar, frukosten ar inte heller sa jattebra men fortfarande acceptabel med tanke pa vad man betalar. maten pa hotellet ar daremot jattebra och jattebillig. hotellrummen ar helt okej, acn ar bra, lite synd bara att det inte finns kylskap i rummen.
Nancy S. Ensamresenär Germany, den 10 september 2014
better than what the reviews say!!!

clean pool! good and cheap restaurant! there are some helpful and really nice people working!
Joanne N. Ensamresenär Australia, den 7 september 2014
I have been staying regularly since 1990.

Staff remember you and know you
Great location close to the beach at a great price. Staff look after you and aim to please. It is a family owned business where the staff have been there for years. it feels like home in Bali. It's not perfect but people care for you and will help you with whatever you need. Visit and enjoy
Christine R. Ensamresenär Australia, den 6 september 2014
great value for money

wonderful helpful staff,rooms cleaned every morning while I was at breakfast.lovely big deluxe room
I have stayed there three times and always enjoy my stay,it is only a budget hotel,but well situated and fabulous staff,I love that I can park my motor bike at my room,in the deluxe ground floor rooms.very cheap restaurant with great staff.would not recommend to any one who is looking for luxury,bathrooms are very old, but the hotel had every thing I needed for a budget hotel,I will stay again

Sayang Maha Mertha Hotel BaliSayang Maha Mertha Hotel Bali - Hotellet från utsidanSayang Maha Mertha Hotel Bali - PoolSayang Maha Mertha Hotel Bali - Hotellet från utsidanSayang Maha Mertha Hotel Bali - GästrumSayang Maha Mertha Hotel Bali - GästrumSayang Maha Mertha Hotel Bali - GästrumSayang Maha Mertha Hotel Bali - Hotellet från utsidanSayang Maha Mertha Hotel Bali - PoolSayang Maha Mertha Hotel Bali - LobbySayang Maha Mertha Hotel Bali - TrädgårdSayang Maha Mertha Hotel Bali - Hotellet från utsidanSayang Maha Mertha Hotel Bali - TrädgårdSayang Maha Mertha Hotel Bali - Omgivningar

Kundrecensioner - Sayang Maha Mertha Hotel, Bali