Sayang Maha Mertha Hotel

Jalan Melasti, Lebak Bene, Legian Kelod, Legian, Bali, Indonesien 80361 (Visa på karta)

Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Pool Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Lobby Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Trädgård Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Omgivningar Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Restaurang Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Pool Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Balkong/terrass Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Gästrum Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Pool Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Hotellet från utsidan Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Trädgård
Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Balkong/terrass Sayang Maha Mertha Hotel Bali - Badrum
Område: Legian Antal rum: 70

Trevligt

6,4

6,0
6,0
6,4
Anna P. Gruppresenär Sweden, den 21 mars 2013
Billigt med bra läge!

Poolen, nära till både stranden och affärer/restauranger och även promenadavstånd till "partygatan" i Kuta
Majbritt H. Familj med äldre barn Sweden, den 15 augusti 2012
Avgörande att få rätt rum

Hotellet har en nyare del om är helt ok. De äldre rummen är helt obeboliga! Vi blev uppgraderade. Läget bra när man lärt sig hitta. Åt en kväll maten god och vällagad. Frukosten är spartansk även om man kan köpa till ägg etc. Vänlig och servicevillig personal även om de inte kunde engelska jättebra.Pool område inte så fräscht som på bilderna.
Peter G. Gruppresenär Sweden, den 28 februari 2012
Bo inte här!

Finns inget positivt
Kackerlackor, mögellukt, använda handdukar samt en säng som brakade ihop. Kort sammanfattat var det med marginal det värsta hotell jag bott på. Bo inte här!
Elias N. Reste med partner Sweden, den 25 februari 2012
Budget

Mitt i smeten och nära till allt i kuta
4,3
om man tycker om att bo mitt bland alla restauranger och granne med 50 andra hotell så är det här nåt för dig. vi fick väl inte det bästa rummet men vi bokade det billigaste också. standard fan hade sin egen form av ac då det fanns en springa på 2dm från vägg till tak utan nät. mygg är att räkna med. deras inkluderade frukost kan man ignorera direkt den smakade skadligt.
Helga A. Ensamresenär Sweden, den 7 februari 2012
Mycket fint hotell vid Legian street

nara till allt
eftersom det ligger precis vid legian street sa hor du musiken och folket hela tiden (barerna och nattklubbarna ligger inte langt ifran) men det ar inte hogljudt direkt, det ar absolut inga problem att sova. hotellet har en bra pool, och gratis wifi, det finns dessutom mojlighet att lana dator for en billig peng.
Tips om shopping: allt ar billigt men du maste vara bra pa att diskutera om priset. dela allt med minst 4 och ge inte mer an en tredje del av vad de sa fran borjan. Toppar/t-shirts - ge inte mer an 10 000-15 000rp, klockor for max 30 000rp, smycken 10 000-30 000rp. converse (finns riktigt fina) max 250 000rp
Kjell M. Reste med partner Sweden, den 12 december 2011
Skitigt hotell som skapar avsmak!

Inget.
2,3
Det första rummet vi blev visade då vi hade förbetalt för ett rum var bland det värsta vi sett och lukten därinne kändes verkligen skadlig, det var så mögligt och smutsigt! Vi bad att få uppgradera rum och fick då ett lite bättre men det var absolut INTE värt och personalen var verkligen inte trevlig mot oss efter att vi hade bett om att få byta rum. Det pågick byggarbete bredvid hotellet vilket inte direkt förbättrade stämningen. Vi rekommenderar inte detta hotell om man inte har råd att bo i bungalowsen vilka faktiskt såg helt okej ut, men det ska dom göra för 50 dollar natten...vi badade inte i poolen, den kändes också väldigt ofräsch.
Mattias J. Gruppresenär Sweden, den 9 december 2011
Bra lage

Lugnt men centralt
sayang ar bade billigt och bra. det ligger nara bade legian street (partygatan) och stranden. poolen ar inte den renaste, men funkar, frukosten ar inte heller sa jattebra men fortfarande acceptabel med tanke pa vad man betalar. maten pa hotellet ar daremot jattebra och jattebillig. hotellrummen ar helt okej, acn ar bra, lite synd bara att det inte finns kylskap i rummen.
Paul V. Ensamresenär Netherlands, den 5 maj 2015
Okay

The swimming pool. Room cleaning and the near the beach
Bathroom was old and the shower was not working properly. Prices of food are to high and in the evening some guests made a lot of noise. Roomservice and cleaning is excellent. Unannounced treatments against insects is terrible. You cannot sit outside and have to close all windows. Taxi service to expensive. Cheapest rooms have only cold water which i could not see on the reservation side.
Tessa A. Ensamresenär Indonesia, den 24 april 2015
OK if only for transit or on a budget

Good price, location not very far from the main entertainment center
It was quite okay. Only for transit. A little suggestion to pay more attention on cleanliness of the bed sheets.
Muhammad H. Gruppresenär Malaysia, den 17 april 2015
Nice hotel