Scandic Grand Central

Björn A. Affärsresenär Sweden, den 15 oktober 2015
Rum utan fönster

maten, läget, rent
Fredrik N. Reste med partner Sweden, den 6 december 2014
Trevligt hotell med bra läge

Läget, rent och inredning
Det var en trevlig vistelse. Hotellet ligger bra till för tågförbindelser samt om du ska till dansens hur eller om du ska shoppa i Stockholm city. Personalen var trevlig och det var smidigt både att checka in och checka ut. Frukosten vid 9 tiden var välbesökt men det fanns ändå platser att sitta på.
Jenny B. Affärsresenär Sweden, den 12 november 2014
Scandic överlevererar

Rummet, sängen och frukosten
Hade bokat ett prisvärt rum 8kvm utan fönster och förväntade mig en hytt/cell. Fick ett dubbelrum utan någon extra lyx, men gentemot min förväntlingar var det en svit!
Stefan F. Ensamresenär Sweden, den 9 november 2014
Bra Läge vid Centralen

Läget
Helt ok hotell. Rummet låg allra längst bort så man fick gå en bit genom korridorerna som hade enormt knarriga golv, som även hördes in på rummet. En översyn med lite nya golv i korridorerna vore inga fel. Ganska mycket 80-tal över dessa. Rummet helt ok med, dock fick jag krypa på golvet och skruva fast benen på sängen som satt så löst så det kändes som man låg i en båt så fort man vände sig i sängen. Trodde benen skulle gå av på sängen innan jag fick fast dem.
Niklas H. Reste med partner Sweden, den 22 juni 2014
frukost bra, läge bra, personal ingen service

Läget, frukost, närhet till tågstationen.
Ok, personalen drog ner det för mycket. Kanske har jag satt för höga krav efter resor utomlands, men ett välkommen eller ett hej från personalen när man kommer hem på natten tycker jag inte är för mycket begärt för ett hotell i denna klass.
Bjorn A. Familj med småbarn Finland, den 1 juni 2014
great!

location
det perfekta stället för en weekend getaway. läget är perfekt. ett stenkast från shopping.
Goran W. Reste med partner Sweden, den 15 september 2013
Hotellet visar och uppfyller klass

Rena utrymmen, bra frukostbuffé, trevlig personal
Hotellet infriade till fullo våra önskemål att kunna bo centralt till rimligt pris, enkel in- och utcheckning, hög standard på mat och boende samt trevligt bemötande.
Sofia W. Reste med partner Sweden, den 5 maj 2013
Centralt hotell med väldigt små rum

Läget, läget, läget
Upplevde rummet som väldigt trångt och med tanke på rumspriset så var det inte vidare prisvärt. Frukosten var väldigt utplockad och upplevde en av personalen i receptionen som väldigt "snorkig".
Goeran S. Ensamresenär Sweden, den 9 februari 2013
Perfekt läge,nära till allt!

Nytt modernt hotell i gammal anrik byggnad i city
Gångavstånd från både centralstation,flygbussterminal samt stadscentrum,ett fantasticskt bra läge
Shachar A. Ensamresenär Israel, den 10 september 2015
A nice place

Location, Nice rooms, close to everything
The Nordic Light Hotel in Stockholm is located in the city centre just 50 meters from the Central Station. The location is great - close to everything you need and want. In a walking distance you ucan buy, eat and see most of Stockholm has to offer.
1 - 9 av 9 omdömen

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.