Sea Me Spring Too Hotel

311 Moo 9, Pattaya Soi 10 Pattaya 2nd Road, Pattaya Beach Road, Pattaya, Thailand 20150 (Visa på karta)

Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Café Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gästrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Café Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gästrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gästrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gästrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Café Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Badrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gästrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gästrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Badrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gästrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gästrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gästrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gästrum Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Badrum
Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Pool Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Pool Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Lobby Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Café Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Café Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Pool Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Pool Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Café Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Pool Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Lobby Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Café Sea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gästrum
Område: Pattaya Beach Road Antal rum: 60

baserat på 2264
omdömen

6,5
Tommy J. Reste med partner Sweden, den 4 februari 2015
Bra vid första anblicken

Location,Pool area, Pool Area
Bodde här först i början på december 1 vecka sedan i slutet på Januari ytterligare 4 dagar som vi förlängde 1 dag båda bokningarna i svit ! dagen innan vi skulle checka ut bad vi om att få göra upp allt innan eftersom vi skulle i väg till flygplatsen tidigt på morgonen 05:00 (bokad taxi), betalade baren och sa att vi absolut inte skulle ta nått i baren eftersom vi ville komma iväg fort, taxin kom och vi kom ner till receptionen och skulle iväg ,men bads invänta kontroll av rummet,som tog ca 20 minuter, INTE OK! Sedan kommer nattvärden ner med en rakhanduk som jag torkat upp lite utspilld coca cola med och fick betala ytterligare 100 baht för en 30*15 cm rakhanduk som kostar max 25 baht Efter att spenderat 7000:- i sviten så bad dom om 100 Baht för en handduk som går att tvätta ur Greedyyyy, will not come back because that!!!
Lars V. Reste med partner Sweden, den 20 november 2014

Poolen, utsikten, toppen läge
Borje N. Reste med partner Sweden, den 23 augusti 2014
Mycket trevligt hotell

Rummen, utsikten, bemötandet
Vi fick se olika rum och välja. Nytt hotell med stora fina rum med balkong. Takpoolen magnifik med utsikt över havet och hela stranden.Bara 50 meter till beach road och stranden Trevlig personal
Mattias A. Gruppresenär Sweden, den 4 april 2014
Klart prisvärt 3 stjärnor hotell

Riktigt trevlig personal, fint fräscht billig öl/ mat. För att vara i centrala pattaya så är detta hotell i mkt bra skick. Det bästa är poolen och baren på taket. Vi var mkt nöjda.
Valde detta hotell då det hade nära till allt. Och tycker det stämmer väl med beskrivningen. I närheten bodde Ulrika och lelle (scandalic) som ordnar golfresor för alla svenskar som vill spela golf eller titta på V75 på lördagar. Tycker att vänligheten överlag är lite bättre i pattaya än i typ krabi eller kho tao och koh samui. Inte något ryck och slit i en när man går förbi någon skräddare eller bar. Men det är väl en smaksak hur man är som människa kanske. Även när vi tog en tur på walking street så fick man gå och titta i lugn o ro. Är då mest gamla tanter som vill sälja armband och rosor mm dessa finns ju i hela Thailand och är svårt att komma ifrån.. Finns många bra golfbanor inom ca 40-50 min från centrala pattaya. Restauranger i överflöd och vill man äta kött på svenskt vis så rekommenderar jag beafeater som finns ca 5-600 m från hotellet. Även restaurangen på hotellet hade bra och billig mat. Magen har mått förvånansvärt bra dessa två veckor. Rekommenderar detta hotell till alla som vill bada och sola centralt och nära till allt. Även många thai familjer kom dit för att endast bada. Inte största poolen kanske men utsikten och baren gör det ändå till 10 plus för mig.
Daniel N. Gruppresenär Sweden, den 3 februari 2014
Jättebra pool och nära till allt

Poolen, läget och servicen
Vi var 5 killar som bodde här 3 nätter. Allt var riktigt bra. Vi har bott på detta hotell förut.Fin pool, bra service och nära till nöjen och shopping.
Viktor A. Reste med partner Sweden, den 19 december 2013
Prisvärt hotell nära allt

De stora rummen, trevliga personalen och resturangen
Trevlig och hjälpsam personal som pratade bättre engelska än genomsnittet. Bra service, bra och billig mat i den lilla hotellresturangen. Stora rum, dock ganska dålig belysning. Fin och lugn terrass på taket med pool och bar, som blickade ut över havet. Centralt läge mitt emellan de två stora köpcentrumen och 50 meter till havet.
Dennis A. Ensamresenär Sweden, den 14 december 2013
Bra. trevligt. prisvärt.

Poolen. maten.rummet.
Lars V. Ensamresenär Sweden, den 4 december 2013
Centralt läge, bra poolområde, fantastisk utsikt!

Centralt läge, bra poolområde, fantastisk utsikt från poolen, mycket prisvärt!
Lars V. Ensamresenär Sweden, den 4 september 2013
perfekt läge, bra pool område, fantastisk utsikt!

poolen och utsikten.

Sea Me Spring Too Hotel PattayaSea Me Spring Too Hotel Pattaya - CaféSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - CaféSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - CaféSea Me Spring Too Hotel Pattaya - BadrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - BadrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - BadrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - PoolSea Me Spring Too Hotel Pattaya - PoolSea Me Spring Too Hotel Pattaya - LobbySea Me Spring Too Hotel Pattaya - CaféSea Me Spring Too Hotel Pattaya - CaféSea Me Spring Too Hotel Pattaya - PoolSea Me Spring Too Hotel Pattaya - PoolSea Me Spring Too Hotel Pattaya - CaféSea Me Spring Too Hotel Pattaya - PoolSea Me Spring Too Hotel Pattaya - LobbySea Me Spring Too Hotel Pattaya - CaféSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GästrumSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GymSea Me Spring Too Hotel Pattaya - GymSea Me Spring Too Hotel Pattaya - Gym

Agoda.com är en del av The Priceline Group, världsledande inom resor och relaterade tjänster online.