Tillbaka till hotellinfo

Sortera efter

Viktor A.
29 december 2013
Prisvärt hotell nära allt
De stora rummen, trevliga personalen och resturangen
Trevlig och hjälpsam personal som pratade bättre engelska än genomsnittet. Bra service, bra och billig mat i den lilla hotellresturangen. Stora rum, dock ganska dålig belysning. Fin och lugn terrass på taket med pool och bar, som blickade ut över havet. Centralt läge mitt emellan de två stora köpcentrumen och 50 meter till havet.

Dennis A.
19 december 2013
Bra. trevligt. prisvärt.
Poolen. maten.rummet.

14 december 2013
Centralt läge, bra poolområde, fantastisk utsikt!
Centralt läge, bra poolområde, fantastisk utsikt från poolen, mycket prisvärt!

07 september 2013
perfekt läge, bra pool område, fantastisk utsikt!
poolen och utsikten.

MIchelle P.
24 juli 2013
Spännande men ändå mysigt.
Läge är jätte bra, fint utsikt från poolen, personal dygnet runt
Tycker verkligen att hotellet är jättefin! Super mysigt att bara sitta vid poolen och tittar ut mot havet! Tyckte om att man kunde gå på 2 minuter till Central Festival galleria som hade precis allt! Mat, bowling, bio, spelautomat, shopping, spa behandlingar, skönhetskliniker mm. Lätt att ta 10 bath taxi överallt!!

02 juni 2013
Centralt läge
Centralt, bra poolområde, fantastisk utsikt från poolen!

Niklas T.
02 januari 2013
Trevlig Personal,Utmärkt läge
Läget,poolen
ett mycket trevligt hotell.bra personal o läget är kanon. pool området var också tipp topp.rummet ok

henrik P.
01 januari 2013
Nytt hotell,bra läge
poolen,personal,fina rum
Allt va bra,personal,pool,rummen,finns inget att klaga på förutom det ena poolkillen va ej serviceminded. kommer att bo där igen.

Jon I.
07 december 2012
Ser bra ut till en början!
Bra pool, Nära En allt
Allt var bra förutom underhållet på hotellet. Fyllde man handfatet eller badkaret fick du aldrig ur vattnet. Badkaret hade vi samma vatten kvar i 3 dagar, ända tills vi checka ut. som tur var duschen separat.När vi checka ut kom nästa mardröm, dom sa att vi måste vänta i 10 min mens någon gick Igenom rummet.Efter ett tag kommer städerskan ner med våra sängkläder och visar upp dom för alla i receptionen och pekar på alla fläckar som våran dotter har kladdat ner när hon har ätit på rummet. sen säger dom att vi måste betala 1500 baht för att sängkläderna inte går att tvätta.Det går vi inte med på så vi säger att vi vill Prata med deras chef. och när hon kommer höjs priset till 1700 baht så då ger vi upp och betalar. Jag kommer aldrig att sätta min fot på detta hotell,Poolen var det ända som var bra.

Johan T.
05 december 2012
Underbar utsikt från pool
Modernt nytt hotell nära till allt
Jättefint hotell med trevlig personalförutom en ung kille vid poolen som skulle ha 100 bath för att värma barnmat i micron. Ångrade sig efter uppmaning av andra gäster. Jättebra läge och nära till allt. Bra poolområde på taket med fin utsikt.