Mitt konto (logga in)

Sea Palace Hotel

26, P. J. Ramchandani Marg, Apollo Bunder, South Mumbai, Mumbai, Indien 400039 (Visa karta)

Sea Palace Hotel Mumbai - Gästrum Sea Palace Hotel Mumbai - Gästrum Sea Palace Hotel Mumbai - Gästrum Sea Palace Hotel Mumbai - Gästrum Sea Palace Hotel Mumbai - Gästrum Sea Palace Hotel Mumbai - Gästrum Sea Palace Hotel Mumbai - Gästrum Sea Palace Hotel Mumbai - Badrum Sea Palace Hotel Mumbai - Reception Sea Palace Hotel Mumbai - Restaurang Sea Palace Hotel Mumbai - Pub/lounge Sea Palace Hotel Mumbai - Restaurang Sea Palace Hotel Mumbai - Restaurang Sea Palace Hotel Mumbai - Entré Sea Palace Hotel Mumbai - Hotellet från utsidan Sea Palace Hotel Mumbai - Hotellet från utsidan
Sea Palace Hotel Mumbai - Hotellet från utsidan Sea Palace Hotel Mumbai - Restaurang Sea Palace Hotel Mumbai - Sevärdheter i närheten Sea Palace Hotel Mumbai - Entré Sea Palace Hotel Mumbai - Reception Sea Palace Hotel Mumbai - Restaurang
Område: South Mumbai Antal rum: 50

6,5
Stefan A. Familj med äldre barn Sweden, den 22 december 2013
intressant annorlunda upplevelse

läget lugnet närheten
vi bokade ett rum för tre. Då fick den tredje personen sova på en madrass på golvet. Känns inte standard.
Kim N. Reste med partner Sweden, den 2 februari 2013
Hjälpsam personal, rena rum

Bra läge, god frukost
Ett av dom billigare hotellen i Mumbai på Agoda men ändå väldigt dyrt i förhållande till resten av Indien. Nära till allt i Colaba, hjälpsam personal som gav tips och snabbt arrangerade taxi. God indisk frukost. Fin restaurang på taket med utsikt över havet.
Jan H. Reste med partner Sweden, den 31 januari 2013
Centralt läge

Uteservering och takterass
Lyckad vistelse, hotellet överensstämde med mina förväntningar.
Restaurangtips: Inom 5 minuters promenad finns flera trendiga restauranger som vänder sig till turister.
Petter A. Reste med partner Sweden, den 18 december 2012
Trevligt hotell i bra läge.

Bra läge. Fin utsikt. Utmärkt restaurang på taket. Trevlig och hjälpsam personal. A/C och fläkt på rummet. TV , kylskåp, gratis Safety Box. Bra frukost. Fräscha lakan.
Vi bodde där en natt i december. Vi anlände till hotellet kl 6 på morgonen, men vi kunde inte checka in förrän kl 12 på dagen. De tog hand om vårt bagage så det var inga problem. Hotellet ligger precis vid strandpromenaden vid Port of India. ca 500 meter från Café Leopold. På taket finns en jättebra restaurang. Det är absolut inte det fräschaste hotellet jag har bott på, men om man vill bo i Colaba och inte vill betala så mycket så duger det utmärkt.
Restaurangtips: Takterassen på Sea Palace Hotel
Jonas A. Reste med partner Sweden, den 17 augusti 2011
Trevligt hotell nära Port of India

Restaurang, trevlig personal
bodde på detta hotell 3 nätter under augusti månad. en riktigt trevligt och prisvärt hotell med riktigt trevlig personal. gångavstånd till port of india och lyxhotellet "taj mahal". nära vattnet och gångavstånd till shoppinggator.
Christine E. Ensamresenär Sweden, den 15 april 2011
Kanonläge med högljudd A/C

Trevlig och mkt tillmötesgående personal.
A/C låter så högt att man kan bara ha den på en stund sen blir man trött i huvudet. Man kan få tex stekt ägg till frukost som det inte fanna info om men jag frågade och det kostade inte extra. Fråga portiern om du ska ha taxi istället för i hotellreceptionen. Jag skulle betalat till flygplstsen 600rs om receptionen beställt men betalade nu 450rs då jag fick en av portiern. Gångavstånd till takserveringar, shoping och sevärdheter.
Restaurangtips: Två hotell ifrån detta finns ett hotell med terassrestaurang. Trevligt, god mat och kanonutsikt över hamn och Gateway of India. Gångavstång till anrika Leopolds Café- fråga i receptionen.
Claes L. Ensamresenär Sweden, den 11 mars 2011
Förstklassigt läge, ordinära rum.

Läget. Mycket trevlig och hjälpsam personal, speciellt dörrvakten som ordnade mycket för mig.
Vänligt mottagande vid ankomst. Jag fick inte ställa min papplåda för min cykel där i två månader, vilket jag tycker var lite dåligt.
Daniel L. Ensamresenär United States of America, den 15 juni 2014
Totally Horrid
2,7
Really Bad. I changed my whole summer plans thinking the rest of India could have this bad of hotel rooms for the price. I'm now in Bangkok, same price, 5-star hotel with Hotwire. This is a 3 star hotel?? Please, try 1 or 1.5 on a good day. The bed, oh excuse me, the MATT, was a twin POS bed, the internet was about 500 kb, like dial up. I'll stop now for my own mental health, you're finished.
Pamela T. Gruppresenär United Kingdom, den 22 maj 2014
Clean, centrally located with friendly staff

Good location, friendly helpful staff good price
Very good, would use again. The staff were always available if needed and very friendly.
Woolaganathan N. Gruppresenär South Africa, den 10 maj 2014
this is the biggest rip off in all time this hotel

none
3,3
to anyone who want to book this hotel please do not waste your time. the ac do not work, the staff do not understand english ,no cold water in shower.this is not a 3 star hotel. once you complaint about faults you have to wait for hours.i had to phone at lease 10 or more times to get attention.worse hotel that i had stayed ev

Sea Palace Hotel MumbaiSea Palace Hotel Mumbai - GästrumSea Palace Hotel Mumbai - GästrumSea Palace Hotel Mumbai - GästrumSea Palace Hotel Mumbai - GästrumSea Palace Hotel Mumbai - GästrumSea Palace Hotel Mumbai - GästrumSea Palace Hotel Mumbai - GästrumSea Palace Hotel Mumbai - BadrumSea Palace Hotel Mumbai - ReceptionSea Palace Hotel Mumbai - RestaurangSea Palace Hotel Mumbai - Pub/loungeSea Palace Hotel Mumbai - RestaurangSea Palace Hotel Mumbai - RestaurangSea Palace Hotel Mumbai - EntréSea Palace Hotel Mumbai - Hotellet från utsidanSea Palace Hotel Mumbai - Hotellet från utsidanSea Palace Hotel Mumbai - Hotellet från utsidanSea Palace Hotel Mumbai - RestaurangSea Palace Hotel Mumbai - Sevärdheter i närhetenSea Palace Hotel Mumbai - EntréSea Palace Hotel Mumbai - ReceptionSea Palace Hotel Mumbai - Restaurang