Sea Pearl Villas Resort

12 Prabaramee Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Visa karta)

Sea Pearl Villas Resort Phuket - Pool Sea Pearl Villas Resort Phuket - Gym Sea Pearl Villas Resort Phuket - Lobby Sea Pearl Villas Resort Phuket - Utsikt Sea Pearl Villas Resort Phuket - Lobby Sea Pearl Villas Resort Phuket - Spa Sea Pearl Villas Resort Phuket - Pool Sea Pearl Villas Resort Phuket - Restaurang Sea Pearl Villas Resort Phuket - Omgivningar Sea Pearl Villas Resort Phuket - Omgivningar Sea Pearl Villas Resort Phuket - Omgivningar Sea Pearl Villas Resort Phuket - Pool Sea Pearl Villas Resort Phuket - Utsikt Sea Pearl Villas Resort Phuket - Gym Sea Pearl Villas Resort Phuket - Balkong/terrass Sea Pearl Villas Resort Phuket - Omgivningar
Sea Pearl Villas Resort Phuket - Omgivningar Sea Pearl Villas Resort Phuket - Omgivningar Sea Pearl Villas Resort Phuket - Utsikt Sea Pearl Villas Resort Phuket - Balkong/terrass Sea Pearl Villas Resort Phuket - Fritidsfaciliteter Sea Pearl Villas Resort Phuket - Pool Sea Pearl Villas Resort Phuket - Mötesrum Sea Pearl Villas Resort Phuket - Omgivningar Sea Pearl Villas Resort Phuket - Omgivningar Sea Pearl Villas Resort Phuket - Mötesrum Sea Pearl Villas Resort Phuket - Balkong/terrass Sea Pearl Villas Resort Phuket - Pool
Område: Patong Antal rum: 188

7,1
8,5
8,6
Cecilia M. Reste med partner Sweden, den 26 februari 2014
lyxigt hotell, med fina omgivningar

lyxig svit, rent, bra gym
Vi blev uppgraderade utan extra kostnad till en svit, lägenheten var fantastiskt fin. två badrum, stor altan med jacuzzi, och jättefint vardagsrum och sovrum. Vi åkte till sea Pearl villa för att vila upp oss i 2 dagar innan vi skulle vidare till Bangkok, vilket var det perfekta stället att göra det på. hotellet ligger en bit utanför Patong, så lugnt och skönt. Fina pooler. Provade resturangen och maten var god där. Vi var mer än nöjda med detta hotellet.
Peter E. Reste med partner Sweden, den 13 april 2013
Superfint hotell och perfekta rum. Bra shuttlebus

Hotellrummen, frukosten och bra bussförbindelser till Patong
Allt var perfekt utom hanteringen i receptionen när vi anlände. Vi blev lovade ett rum inom en timme, efter två timmar blev jag arg och då fick vi ett rum. Kändes som att vi blev helt bortglömda.
Julija H. Reste med partner Sweden, den 25 januari 2013
Fina rum och trevlig personal. En bit utanför stan

Rriktigt fräscha rum, trevlig personal, god mat.
det var ett fint hotell och ett fint hotellområde, en fräsch men lite tråkig pool. jacuzzin var mysigt men det var lite kallt i den på kvällarna. rummen var stora och fina, fin dusch, jättenöjd med själva hotellet! maten i restaurangen och frukosten var jättebra. dock var det en bit till stan, det gick gratisbussar fram till kl 20 på kvällen. de gick varje timme, både till och från stan. vet inte om de går lika ofta under låpgsäsong. men det är jobbigt om man både vill äta lunch och middag på stan, och vill till rummet emellan. samma med stranden. man får tänka på att det hela tiden är bussarna eller en taxi som gäller. kanske passar vissa jättebra, men det var lite tråkigt för oss.
Johan A. Familj med småbarn Sweden, den 21 januari 2013
fint hotell ovanför Patong

fint hotell med jacuzzi på altanen
Hotellet var väldigt fint, det är ganska nytt vilket kändes, och hotellet verkade ha tema kring vatten, så omgivningarna och hotell omgavs av vatten och grönska. Jacuzzin på balkongen var ett mycket trevligt inslag, hade dock varit ännu bättre om den kunnat värmas upp vilket möjliggjort kvällsbad. Resortet låg en bit bort från stranden och staden vilket för oss var lite av ett minus då det inte fanns möjlighet att gå ner till stranden. Det fanns bussar var timme men de var alltid försenade och tog ganska lång tid, men för dem som inte har barn som behöver komma hem fort kanske detta inte är ett problem. Maten i restaurangen var väldigt dyr och inte prisvärd, vi fick bla en helt oätlig sås som skurit.
Catrine R. Reste med partner Sweden, den 18 januari 2013
Fint hotell

Frukosten
Helt ok men finns bättre hotell som är bättre än detta
Peter H. Reste med partner Sweden, den 28 februari 2011
Underbart hotell med supertrevlig hotellpersonal

Snyggt hotell, lugnt område
Sea Pearl Villas Resort låg en bit uppe på berget från Patongs liv och leverne, vilket passade oss alldelens utmärkt. Hotellet erbjöd gratis shuttle in till Patong med deras minibuss 3 gånger om dagen. Hotellet var ursnyggt. Vårat hotellrum var fräscht och med jacuzzi på altan så var det verkligen inte alls svårt att trivas. På hotellområdet fanns det tillgång till 3 pooler att plaska omkring i och mellan poolhäng och solande kom personal emellanåt och hörde sig för om det var något man önskade sig. Underbart helt enkelt. Det fanns inget att anmärka på alls. Vi trivdes kanonbra. Det enda som var ett litet minus för oss var frukosten. Det var svårt för oss att hitta något mindre mastigt att inmundiga på morgonen då frukosten serverades på amerikanskt vis. Ägg och bacon var i stort sett det man kunde äta. Det fanns förvisso en lättare yoghurt som man kunde blanda torkade frukter i, det var gott så det gick att äta sig mätt i alla fall. Frukostpersonalen var jättebra och otroligt uppmärksamma. Bemötandet i receptionen var även den oklanderlig. På hotellets restaurang (frukostsalen) åt vi en kväll, där det serverades fantastiskt goda naträtter och efterrätter. Vi blev mycket positivt överraskade! Hotellet bjöd på livemusik varje kväll, vilket var verkligen roligt dom pratar med gästerna emellanåt och vid ett tillfälle frågade dom oss var vi kommer ifrån, och eftersom vi är svenskar så sjöngs det ABBA låtar till vår ära! Mycket roligt!
Martin L. Reste med partner Sweden, den 13 januari 2011
lyxiga rum i härlig lugn miljö.

Mordena rum och jacuzin på balkongen. Fri tillgång till dator och internet.
vi blev bra bemötta när vi anlände. rummen var rena och hade lyxig känsla. hotellet låg lite uppe på en kulle så de var 5-10 min ner till stranden med den fria bussen hotellet hade. fin omgivning med fontäner och grönska. ett hotell för den som vill bo lite mer avskilt och kanske bara ta de lugnt efter en dag i patongs kaos. fick riktigt bra pris av agoda så de var väldigt pris värt för oss för de pengen.
Sherman O. Reste med partner Singapore, den 14 oktober 2014
Excellent hotel with good service attitude

Spacious room, Private location & friendly staffs
We stayed in the 1 bedroom suite and it was really comfortable & made us feel like we're at home. The Jacuzzi is cold by the way so we didn't use it much ( used it once & we were shivering like mad ). One of the staff Minnie who showed us to our room was really friendly & helpful. It's hard nowadays to find people who are genuinely people oriented in the service line & we really appreciate that (:
Julian B. Reste med partner France, den 10 oktober 2014
Beautiful

big room, private jacuzy, big hotel
Jamie S. Reste med partner Australia, den 2 oktober 2014
Peaceful and beautiful surrounds

Quiet, Jacuzzi, Gardens
Lovely stay. Great staff and well appointed room.

Sea Pearl Villas Resort PhuketSea Pearl Villas Resort Phuket - PoolSea Pearl Villas Resort Phuket - GymSea Pearl Villas Resort Phuket - LobbySea Pearl Villas Resort Phuket - UtsiktSea Pearl Villas Resort Phuket - LobbySea Pearl Villas Resort Phuket - SpaSea Pearl Villas Resort Phuket - PoolSea Pearl Villas Resort Phuket - RestaurangSea Pearl Villas Resort Phuket - OmgivningarSea Pearl Villas Resort Phuket - OmgivningarSea Pearl Villas Resort Phuket - OmgivningarSea Pearl Villas Resort Phuket - PoolSea Pearl Villas Resort Phuket - UtsiktSea Pearl Villas Resort Phuket - GymSea Pearl Villas Resort Phuket - Balkong/terrassSea Pearl Villas Resort Phuket - OmgivningarSea Pearl Villas Resort Phuket - OmgivningarSea Pearl Villas Resort Phuket - OmgivningarSea Pearl Villas Resort Phuket - UtsiktSea Pearl Villas Resort Phuket - Balkong/terrassSea Pearl Villas Resort Phuket - FritidsfaciliteterSea Pearl Villas Resort Phuket - PoolSea Pearl Villas Resort Phuket - MötesrumSea Pearl Villas Resort Phuket - OmgivningarSea Pearl Villas Resort Phuket - OmgivningarSea Pearl Villas Resort Phuket - MötesrumSea Pearl Villas Resort Phuket - Balkong/terrassSea Pearl Villas Resort Phuket - PoolSea Pearl Villas Resort Phuket - OmgivningarSea Pearl Villas Resort Phuket - GästrumSea Pearl Villas Resort Phuket - SpaSea Pearl Villas Resort Phuket - RestaurangSea Pearl Villas Resort Phuket - GästrumSea Pearl Villas Resort Phuket - BadrumSea Pearl Villas Resort Phuket - RestaurangSea Pearl Villas Resort Phuket - SpaSea Pearl Villas Resort Phuket - Balkong/terrassSea Pearl Villas Resort Phuket - OmgivningarSea Pearl Villas Resort Phuket - FritidsfaciliteterSea Pearl Villas Resort Phuket - SpaSea Pearl Villas Resort Phuket - LobbySea Pearl Villas Resort Phuket - GästrumSea Pearl Villas Resort Phuket - GästrumSea Pearl Villas Resort Phuket - GästrumSea Pearl Villas Resort Phuket - Gästrum