Secret Cliff Villa

707 Patak Rd., Karon, Phuket, Thailand 83100 (Visa karta)

Secret Cliff Villa Phuket - Lobby Secret Cliff Villa Phuket - Lobby Secret Cliff Villa Phuket - Lobby Secret Cliff Villa Phuket - Restaurang Secret Cliff Villa Phuket - Pool Secret Cliff Villa Phuket - Spa Secret Cliff Villa Phuket - Spa Secret Cliff Villa Phuket - Pool Secret Cliff Villa Phuket - Restaurang Secret Cliff Villa Phuket - Restaurang Secret Cliff Villa Phuket - Spa Secret Cliff Villa Phuket - Badrum Secret Cliff Villa Phuket - Spa Secret Cliff Villa Phuket - Omgivningar Secret Cliff Villa Phuket - Pool Secret Cliff Villa Phuket - Fritidsfaciliteter
Secret Cliff Villa Phuket - Hotellet från utsidan Secret Cliff Villa Phuket - Restaurang Secret Cliff Villa Phuket - Restaurang Secret Cliff Villa Phuket - Faciliteter Secret Cliff Villa Phuket - Lobby Secret Cliff Villa Phuket - Lobby Secret Cliff Villa Phuket - Lobby Secret Cliff Villa Phuket - Lobby Secret Cliff Villa Phuket - Lobby Secret Cliff Villa Phuket - Lobby Secret Cliff Villa Phuket - Lobby Secret Cliff Villa Phuket - Lobby
Område: Karon Antal rum: 84

6,6
Ingemar S. Reste med partner Sweden, den 21 februari 2014
Fin utsikt och mycket bra frukost

Frukosten, servicen, utsikten
Bra bemötande från personalens sida, helt Ok standard på rummet, men hotellet är i ganska stort behov av underhåll - i synnerhet den del som ligger ovanför vägen och den del som ligger längst ner mot havet, där det ser väldigt förfallet ut. Frukosten var däremot mycket bra - den bästa vi fått på de hotell i samma prisklass vi bott på denna resa.
Alf G. Reste med partner Sweden, den 20 mars 2013
Hotellpersonalen mycket dålig på engelska!!

Skön säng, fint rum, välstädat
Långt till stranden! Livsfarligt att korsa vägen, för att ta sig till hotellreceptionen o restaurangen! Ligger mycket brant! Definitivt inget bra val för barnfamiljer! Välstädat.
Stefan R. Familj med äldre barn Sweden, den 2 januari 2013
Fantastisk utsikt

Fantastisk utsikt från hotellrummet samt trevlig personal
Vi var ett sällskap på 6 personer, 2 vuxna och 4 tonåringar som bodde i 3 dubbelrum. Vi trivdes väldigt bra med pool, restaurant, personal och läge. Det är ju ett avständ till både Patong och Karon/Kata men vi visste ju detta i förväg så vi bokade 3 mopeder som vi använde för förflyttning hela veckan vilket också gav oss stor frihet att åka runt på Phuket. Om man gillar sjöutsikt så är hotellet perfekt, vi strosade också runt på hotellets område vilket kändes som en botanisk trädgård.
Sightseeing/ tips om sevärdheter: Vi körde runt med mopederna till stränderna som låg mellan Patong och flygplatsen vilket var väldigt trevligt med "strand-safari"
Stefan R. Familj med äldre barn Sweden, den 2 januari 2013
Fantastisk utsikt

Bra läge, trevlig personal, fantastisk utsikt
Restaurangtips: Vi kan rekommendera Two Chefs i Kata, svensk restaurant. Inte billigast men absolut bra välsmakande mat
Anneli N. Familj med äldre barn Sweden, den 28 december 2012
Trevligt hotell på många vis

´Läget på rummet. Rena rum. Fin pool. Mycket bra frukost.
Allt var perfekt utom att det var livsfarligt att korsa vägen då vi hade rummet på andra sidan om receptionen.
Harri A. Reste med partner Sweden, den 10 december 2012
Fin utsikt över Karon beach

Frukostmatsalens läge med utsikt
Resorten ligger lite för sig självt på en klippa med fin utsikt över Karon beach bla. från frukostmatsalen. För övrigt är vägen som man måste över för att komma till bungalowen lite störande. Dessutom behöver man någon form av färdmedel för att ta sig ner till Karon by. Visserligen går det transporter från resorten, men de går alldeles för sällan (2ggr om dagen)
Ola H. Reste med partner Sweden, den 17 mars 2012
Fin utsikt

utsikten var underbar
Trevlig personal och utsikten var toppen. Krävs dock moppe för kunna ta sig runt men det hyr dom ut så det är bara tuta och köra. Fina rum och en fin pool. Rastaurangen har en toppen utsikt. Man får valuta till priset men som sagt moppe är att rekomenderar dock kör personalen 2 ggr om dagen till patong o karon så man får skjuts
Asa K. Reste med partner Sweden, den 16 mars 2012
Tjusigt hotell med underbar utsikt

Fina bungalows med fin utsikt
Trevligt hotell mitt mellan Karon och Patong. Rent o snyggt, backigt inom hotellet men tillgång till skjuts av väskor. Skulle kunna bo där igen.
Daniel J. Reste med partner Sweden, den 15 mars 2012
Trevliga rum med havsutsikt på samtliga rum

Rummen poolen utsikten
Bra rum med härlig utsikt. Poolen var jättebra. Trevlig personal. Negativt var hotellets läge. Men personalen ordnar med transfer till och från stranden. Ett tips är att hyra en moped.
Goran B. Reste med partner Sweden, den 12 mars 2012
Utmärkt hotell

Allt var bra med hotellet utsikten personalen m.m
Hotellet var utmärkt fin pool rent och snyggt trivsamt. Lite långt till havet,men gratis bussen fram och tillbaka var bra.

Secret Cliff Villa PhuketSecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - RestaurangSecret Cliff Villa Phuket - PoolSecret Cliff Villa Phuket - SpaSecret Cliff Villa Phuket - SpaSecret Cliff Villa Phuket - PoolSecret Cliff Villa Phuket - RestaurangSecret Cliff Villa Phuket - RestaurangSecret Cliff Villa Phuket - SpaSecret Cliff Villa Phuket - BadrumSecret Cliff Villa Phuket - SpaSecret Cliff Villa Phuket - OmgivningarSecret Cliff Villa Phuket - PoolSecret Cliff Villa Phuket - FritidsfaciliteterSecret Cliff Villa Phuket - Hotellet från utsidanSecret Cliff Villa Phuket - RestaurangSecret Cliff Villa Phuket - RestaurangSecret Cliff Villa Phuket - FaciliteterSecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - LobbySecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - GästrumSecret Cliff Villa Phuket - PoolSecret Cliff Villa Phuket - PoolSecret Cliff Villa Phuket - PoolSecret Cliff Villa Phuket - PoolSecret Cliff Villa Phuket - PoolSecret Cliff Villa Phuket - Pool