Sheraton Stockholm Hotel & Towers

Tegelbacken 6, Centrum - Norrmalm, Stockholm, Sverige (Visa karta)

Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidan Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Restaurang Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidan Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Restaurang Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Restaurang Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidan Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Svit Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidan Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Svit Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidan Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Svit Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Svit Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Badrum Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidan Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Mötesrum Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Restaurang
Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Restaurang Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Mötesrum Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Restaurang Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Restaurang Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidan Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidan Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Gästrum Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Svit Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Restaurang Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Svit Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidan Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Lobby
Område: Centrum - Norrmalm Antal rum: 459

9,2
8,5
8,6
Jorgen H. Reste med partner Sweden, den 17 november 2013
Bo riktigt fint väldigt centralt

frukosten sängarna läget
Vi trivdes med maten på 360grader samt den fantastiska frukosten. Läget är kanon och det känns som ett hotell med det lilla extra. Tex egna schampo etc saknar enbart färska blommor när man kommer samt gratis internet
Andreas K. Reste med partner Sweden, den 25 augusti 2013
Bra läge och väldigt bra frukostbuffe.

Frukosten, läget, sängarna!
Bra hotell för en trevlig weekend i Stockholm. Nära till allt, shopping, restauranger, buss, tunnelbana och tåg!
Stellan P. Reste med partner Sweden, den 13 maj 2013
Cenralt

service centralt fint rum
Annika A. Reste med partner Sweden, den 21 april 2013
En upplevelse

Citynära, trevlig personal, fina rum
Christer G. Reste med partner Sweden, den 17 februari 2013
Fräscht

Bra service
Jätte fint hotel rum , rent o fräscht , perfekt läge för shopping och natt liv Bra service och frukosten va jätte bra .personalen hjälpte till om allt man frågade, bra parkerings Möjligheter . Sängarna va perfekt hårdhet , mini baren va väl fylld.
Michael L. Reste med partner Sweden, den 18 november 2012
Sheraton....Vilket läge!!!!

Klanderfritt bemötande av samtlig personal. Vilken frukost !
Äntligen kom min fru och jag iväg på en konsert på Cirkus. Valet av hotell var enkelt om man tittar till priset kontra läget.När man som jag tillbringat väldigt mycket tid på hotell så är det första mötet väldigt viktigt.Jag kan intyga att samtlig personal på Sheraton hade ett väldigt trevligt bemötande+++++.Frukosten på Sheraton är också något utöver det vanliga och värt varenda krona.
Restaurangtips: En väldigt trevlig restaurang i gamla stan är Ardbeg Embassy. God mat och och ett brett utbud av dryck.
Helene A. Affärsresenär Sweden, den 9 oktober 2012
Jättefint hotell

Bra service
Fantastiskt hotell med underbar service. Nummer ett av hotell i världen
Tips om att göra på hotellet: Sitt och njut i restaurang och bar.
Rickard C. Affärsresenär Sweden, den 12 februari 2012
bra centralt

nära centralstation,trevlig bar ok rum
trevligt hotell centralt i stockholm rummen kanske behöver rustas upp lite annars bra läge nära centralen o mitt i centrum med gång avstånd till slottet o gamla stan . trevlig o hjälpsam personal kunde ha lite bättre finish på städningen. för att hålla femstjärne status bor man kanske putsa på lite på den totala finishen. bra restaurang saknar dock den tyska restaurangen.
Mirofora K. Gruppresenär Sweden, den 1 maj 2011
Perfekt läge men hårda sängar

Utmärkt läge
Ett mycket bra hotell med avseende på främst läge och bemötande från personal. Tråkigt med rikigt hårda sängar som medförde att vi var tröttare när vi åkte därifrån än när vi anlände.
Restaurangtips: 1900 på Regeringsgatan, samt Zink på Bibliioteksgatan
Peter O. Gruppresenär Sweden, den 21 februari 2010
konsert&snökaos

läget,sängarna.personalen
jag och min kompis bodde här när stockholm var lamslaget av snökaos,läget är mycket bra nära till centralstationen. rummet har det mesta inklusive en av dom bästa sängar jag sovit i. fin utsikt över stadshuset och vattnet. nu var det mycket snö på balkongen men jag kan tänka mig att under andra årstider måste det vara utmärkt att sitta där. kommer att bo där igen.

Sheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från utsidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - SvitSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - SvitSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - SvitSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - SvitSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - BadrumSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - MötesrumSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - MötesrumSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - GästrumSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - SvitSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - SvitSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - LobbySheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - UtsiktSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - UtsiktSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - GästrumSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - GästrumSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - GästrumSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från utsidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - GästrumSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - GästrumSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - GästrumSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från utsidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Business CenterSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Hotellet från insidanSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - RestaurangSheraton Stockholm Hotel & Towers Stockholm - Gym