Tillbaka till hotellinfo

Klas E.
24 augusti 2012
Bra hotell nära flygplats
Läge, vänlig personal.
Hej Vi bara sov över på hotell, trevlig personal och rena rum. nära Manila flygplatsen.

Peter K.
03 augusti 2012
Standard hotell i narheten av flygplatsen
Billig transfer till flygplatsen.
Stannade bara en natt innan jag fortsatte till Cebu. Hotellet ligger i ett ganska ruffigt omrade med fa sevardigheter. Frukosten var simpel men gick att ata. Kan sammanfatta hotellet med att det ar ett billigt satt att overnatta innan en flygning.

Rosita S.
11 maj 2012
Kylskåp på rummet och pool att svalka sig i en varm dag.
Det låg bra till. Nära med taxi till köpcentret. Personaln var trevlig. Gillade att det finns en pool på hotellet och att det fanns room service.

Jonas S.
10 april 2012
Relativt nara flygplatsen och rent
Nattoppen reception, rent
Inget fancy, men relativt nara flygplatsen och rent rum. Som overnattning en natt for vidare transport inom Filippinerna var det helt ok. Skulle inte bo dar nagon langre tid dock. Inga trevliga kvarter att kora dit i och mycket ljud fran gatan pa natten. Men sa ar det sakert overallt i Manilla...

Mikael B.
12 februari 2012
Små rum men pool på taket
Poolen, närheten till flygplatsen
hotellet ligger i pasay som är en lite "ruffig" stadsdel. hotellet ligger dock nära en enkel shoppingmall med mat som jollibee. det ligger nära flygplatsen och nära mall of asia (taxi 10 min). poolen på taket är skön att ha. rummen små och vårt var utan fönster. rummet städades ej.

Kenny E.
29 januari 2012
Nergånget hotell
Nära till flygplats samt mall of asia
Fruktansvärt vidrigt hotell. Rummet luktade rök madrasserna var någon gallon variant så man sov riktigt dåligt. Rummet var av modellen gå in backa ut. Poolen på taket var väldigt liten och alla bilderna på agoda sidan kändes inte riktigt representativa för hur det var i verkligheten. Området som hotellet ligger kändes inte tryggt. Med taxi ligger det ca 15 min från Mall of Asia samt ca 20-25 min från flygplatsen.

Ronny A.
19 januari 2012
Bra hotell med trvlig personal
Nära till flygplatsen
Vi övernattade endast på hotellet då vi skulle resa vidare nästa dag och har därför lite svårt att göra några ingående kommentarer.

Lars L.
18 augusti 2011
dåligt läge och mycket oljud
designen
Fick ett rum i mitten av hotellet, så vi hade tyvärr ingen utsikt alls. Luftknditioneringen satt ut mot ett schakt som går genom hela hotellet upp till restaurangen på åttonde våningen. Vi bodde på sjunde våningen och restaurangen, som enligt skyltar hade öppet till 22, körde karaoke varje kväll till midnatt. Tror att det måste ha hörts i hela hotellet genom ventilationsschaktet. Madrasserna var klädda med något som kändes som galon så det blev väldigt svettigt. Man var tvungen att säga till om man ville ha rummet städat, men även om vi bad om det när vi gick ut på förmiddagen var inget gjort när vi var tillbaka vid 19-tiden. Då ringde vi till receptionen och efter mellan 15-90 minuter kom en städkille och fixade till rummet. Vi hade mejlat och bett om hämtning på flygplatsen men ingen kom så vi fick ta en taxi. Vi ringde från flygplatsen men ingen visste ens att vi skulle bo där förrän vi kom dit och visade bokningen från agoda.

ELLAINE M.

stephen S.
USA
19 augusti 2016
My favorite Manila Airport Hotel
Staff is top notch and the private car service is very easy and fast to use and also very affordable. Decent free breakfast starting at 5AM which is handy for early flight schedules. The nice old building has cool green marble and does not smell funky like many Manila hotels.